Scorito vuelta 2026

1 2 ... 78 79 80 81
madeinstars

Is Fortunato eigenlijk de enige die tot nu toe expliciet gecommuniceerd heeft voor de bergtrui te gaan? Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem heb, want verder ben ik er niet echt van overtuigd...

KV
BigMig
Anderzijds vind ik dat interview van Mas nou ook weer niet heel overtuigend (IDL).

Vind dit nog goed meevallen. Zoals hij zegt, het is 2 jaar geleden dat hij nog eens deftig AK heeft gereden. Logisch dat je dan niet te hoog van de toren blaast. 

Kee
rkmmr
Lees hier en ook op andere plekken best vaak de naam van Laporte, maar dan heb je 3 renners van 1 te...

Dat laatste - voor truipunten, leadout en als vluchtman als het toch geen sprint wordt. Zie het als een Vacek-rol

Tijn Hoffman

Wat zouden jullie adviseren? Ik heb nu de hele tijd optie 1 erin staan, maar twijfel nu toch ineens om optie 2 te doen. Meeus misschien wel de beste sprinter in dit veld? Kan meer aan dan we denken en ik hoor weinig van hem op dit forum...

Optie 1: Aular + Mulubrhan

Optie 2: Meeus + Turner

Kee

Zie in de lijst met rugnummers toch een paar bijzondere renners met eindcijfer 1 (waarbij dat meestal niet alfabetisch te onderbouwen is); Lutsenko, Covi, Cort, Tejada, Buchmann.

Iemand die dat als hét argument ziet dat deze renner kopman is en gaat knallen, of is het toch vooral nietszeggend? Toont in ieder geval geen onomwonden vertrouwen in Coquard, Hofstetter, Double, Crod2 en THJ. 

madeinstars
Kee
Zie in de lijst met rugnummers toch een paar bijzondere renners met eindcijfer 1 (waarbij dat meesta...

Uit dat lijstje zijn Cofidis en UNO-X op alfabetische volgorde.

KV
Kee
Zie in de lijst met rugnummers toch een paar bijzondere renners met eindcijfer 1 (waarbij dat meesta...

Dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in Pogi?

Kee
KV
Dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in Pogi?

Is (als ik de laatste pcs-lijst bekijk) gewijzigd bij UAE, pogi mag gewoon 11 opspelden. 

Kee
madeinstars
Uit dat lijstje zijn Cofidis en UNO-X op alfabetische volgorde.

Vandaar meestal - de vraag is dan nog steeds of dat bewust/onbewust is. Rabo deed dit vroeger wel altijd, maar weet het track record van cofidis en Uno op dit vlak niet

Woutomaat

Mijn ploeg is wel klaar! Wat denken jullie van dit team: Pogačar, Gall, Skjelly, Onley, Richie, Mas, Riccitello, THJ, Seppie, Tejada, Woutje, Brennan, Meeus, Coquard, Brustenga, Macias, Leknessund, Romeo, Widar en Tarling

berggie1987

Even een kleine Check voor de eerste itt of ik het goed begrijp.

Stel tarling wint, krijgt een ploegmaat dan 10+8+6+3= 27 punten? En stel van Aert wint dan een ploegmaat 24 punten? 

En wordt er dus geen Berg trui uitgereikt?

KV
Woutomaat
Mijn ploeg is wel klaar! Wat denken jullie van dit team: Pogačar, Gall, Skjelly, Onley, Richie, Mas,...

Dan toch meedoen aan Scorito? Dacht dat budget te ruim was?

Maar leuk team wel. Succes!

KV
berggie1987
Even een kleine Check voor de eerste itt of ik het goed begrijp. Stel tarling wint, krijgt een ploeg...

Klopt idd denk ik. 

Jeffrey81
KV
Klopt idd denk ik. 

Nee toch? Er zijn geen teampunten bij een ITT, alleen truipunten. Dus die 10 valt weg.

IlFalco
Jeffrey81
Nee toch? Er zijn geen teampunten bij een ITT, alleen truipunten. Dus die 10 valt weg.

Dat is recent gewijzigd. Bij individuele tijdritten zijn nu ook teampunten te verdienen. Te lezen onder 'Help -> Spelregels'.

KV
Jeffrey81

Toch wel

IlFalco
madeinstars
Is Fortunato eigenlijk de enige die tot nu toe expliciet gecommuniceerd heeft voor de bergtrui te ga...

Ik heb dit inderdaad nog niemand anders horen noemen in interviews. Verder dan de geijkte namen die aan de trui gelinkt worden, zoals Vine en Carapaz, maar die dit zelf niet bevestigd hebben, kom ik niet.

Bierpokkel

Ik had mijn team klaar en nu lees ik dat Brenner geen klassement ambities heeft. Vervangers in het 1m segment zijn er niet. 

Astarloa
Bierpokkel
Ik had mijn team klaar en nu lees ik dat Brenner geen klassement ambities heeft. Vervangers in het 1...

Denk dat je hiermee juist geholpen bent.

BigMig
Astarloa
Welke renner(s) in jullie teams gaan nu het verschil maken tussen 95% en 99%? Ik zelf ga in ieder ge...

Met o.a. Onley, Cian, Ricci, Nordhagen, Torres en evt nog iemand als Tuckwell, welke goedkope jonkies zie je dan hier nog een klapper maken?

Ragnar Lolbroek
Woutomaat
Mijn ploeg is wel klaar! Wat denken jullie van dit team: Pogačar, Gall, Skjelly, Onley, Richie, Mas,...

Lijkt me een old skool vuelta-team naar de nasibal-wijsheid. 1 dure sprintcap + budgetsprinters + veel knaken in de AK-toppers. Lijkt me op zich niet verkeerd. Naar het schijnt heb je deze keer wel veel sprint+ nodig.😅

Coureurs du Courage
rkmmr
Lees hier en ook op andere plekken best vaak de naam van Laporte, maar dan heb je 3 renners van 1 te...

Ik ben inmiddels tot inzicht gekomen dat ik mijn laatste 1M voor de sprint(+)ritten ga besteden aan Laporte. En dus met 3 Visma's elk van deze ritten ga aanvangen. Ik zie ze echt huishouden in deze ritten en geregeld met 2 of 3 of zelfs 4 (Tulett) in de top 20 eindigen. Daarbij een sloot aan overwinningen fietsen, groene trui vanzelfsprekend om de schouders van een van deze mannen en dus qua teampunten al bijna een garantie van 16 punten. Met in etappe 2 nog evt de rode trui in de mix erbij.  En wit voor Brennan is niet uitgesloten die etappe. Dan kan een Laporte het na 2 etappes al waard zijn. Bovendien is Laporte een serieuze kandidaat voor etappe 1.

Astarloa
BigMig
Met o.a. Onley, Cian, Ricci, Nordhagen, Torres en evt nog iemand als Tuckwell, welke goedkope jonkie...

Tja, zo kun je iedere suggestie dood beredeneren. Ik vind Widar en Omrzel erg interessant. Bisiaux ook toegewerkt naar deze ronde. Als links en rechts wat mensen tegen- en uitvallen en het hun een beetje meezit met een goeie vlucht hebben zij best een flink puntenpotentieel. Puur klimmend doen Omrzel en met name Widar voor niet heel veel mensen onder deze Vuelta. Aan Widar kleeft natuurlijk van alles maar hij zou ook best wat kunnen uitrichten.

Jeffrey81
IlFalco
Dat is recent gewijzigd. Bij individuele tijdritten zijn nu ook teampunten te verdienen. Te lezen on...

Oh thanks. Vreemd, dat was vroeger ook al zo, maar was gewijzigd omdat het geen teamprestatie is. Om het nu weer terug te veranderen is wat raar, maar goed, prima :-)

Mooi weer fietser
KV
Romeo moet er uiteraard ook in, haha. Kan toch niet dat je 8 betere opties dan Romeo/Turner hebt? 

Pogi, mads, wout, brennan, armirail, kung, skjelmose, fisher-black.

Zeg het maar 😑

1 2 ... 78 79 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.