Scorito vuelta 2026

1 2 ... 78 79 80 81
valowitz
Zadelpijn
Wat me opvalt is dat hier bijna niemand Almeida overweegt. Natuurlijk brengt hij veel onzekerheden m...

Als je hem steeds zou kunnen cappen absoluut. Nu wordt hij zonder cap wanneer je hem opstelt hoogstens 2de of 3de en dan is hij voor zijn prijs niet zo'n verschilmaker.

Coureurs du Courage
martijncr
En meer dan geregeld viceversa!  Ik vond het eerder al een interessante take die je had ja. Groves g...

Tsja, weinig hoopgevend. Uiteraard twijfel ik wel om Groves mee te nemen. Maar dan zou ik gelijk wat grootsere aanpassingen maken met het vrijgekomen budget: Mas er ook uit en dan Skjelmose erin met een Coquard of Hofstetter. Of nog extremer: Vine en Labrosse.

De sprinters buiten de kern (Mads/WvA/Brennan) blijken toch wel het grootste hoofdpijndossier deze Vuelta.

Twijfelachtig
valowitz
Maar wat heb je dan aan Almeida want in de etappes dat hem opstelt, stel je ook Pogi op en die is da...

Wat heb je aan Vingegaard als Pogacar mee doet dan?

Beert

Nog nooit Vuelta gespeeld dus momenteel redelijk radeloos met mn team:

AK:

Pogacar, Gall, Onley, Carapaz, Mas, Nordhagen en Brenner 

Sprint:

WvA, Pedersen, Brennan, Turner & Coqaurd.

Klim: Fortunato, Kuss, Castrillo en Tejada 

Overig: FFB, Albanse, Romeo en Tarling 

Is dit redelijk gebalanceerd of ga ik hiermee de boot in?

Beert

Nog nooit Vuelta gespeeld dus momenteel redelijk radeloos met mn team:

AK:

Pogacar, Gall, Onley, Carapaz, Mas, Nordhagen en Brenner 

Sprint:

WvA, Pedersen, Brennan, Turner & Coqaurd.

Klim: Fortunato, Kuss, Castrillo en Tejada 

Overig: FFB, Albanse, Romeo en Tarling 

Is dit redelijk gebalanceerd of ga ik hiermee de boot in?

Mooi weer fietser
KV
Turner toch zeker opstellen morgen. Kans op (veel) teampunten maar kan vooral zelf nog een sterk res...

True, had hem ondertussen al gewisseld met Romeo. Doet wel pijn om die eruit te halen, maar zie meer puntenpotentie bij de rest

Twijfelachtig
Beert
Nog nooit Vuelta gespeeld dus momenteel redelijk radeloos met mn team:   AK: Pogacar, Gall, Onley, C...

Prima team om mee te beginnen. Misschien Fortunato er uit halen heeft een keer leuk gepresteerd in de Giro (Astana moest ook wel voor de punten) maar vindt hem sindien tegenvallen. Ik denk dat er betere pick zijn voor 1m

Twijfelachtig
Beert
Nog nooit Vuelta gespeeld dus momenteel redelijk radeloos met mn team:   AK: Pogacar, Gall, Onley, C...

Prima team om mee te beginnen. Misschien Fortunato er uit halen heeft een keer leuk gepresteerd in de Giro (Astana moest ook wel voor de punten) maar vindt hem sindien tegenvallen. Ik denk dat er betere pick zijn voor 1m

Mooi weer fietser
Beert

Ziet er netjes uit.

Heb mezelf gedwongen te kiezen bij Movistar en Astana, dus van beide maar 1, maar dat kan dus ook zomaar de verkeerde zijn die jij nu wel hebt

BigMig
martijncr
En meer dan geregeld viceversa!  Ik vond het eerder al een interessante take die je had ja. Groves g...

Tsja, ook als hij de maximale potentiele upside zoals jij beschrijft niet waarmaakt hoeft het nog geen weggegooid geld te zijn toch? In dit veld kan hij prima 4x top3 sprinten volgens mij. Hij heeft in ieder geval een dedicated gelegenheisdlead-outtrein. Puntenklassement verwacht ik dan eerder p3 of p4 bij de eindafrekening, met ook nog Wout, Mads, Brennan en Pog. Maar ik zie verder naast Brennan geen enkele vlakke sprinter die hier met vorm én een goede lead-out naartoe komt.

Laatst gewijzigd
Elmagnifica

Evenwicht technisch  moet ik bijna wel.een ak laten sneuvelen.. wie kan onderbouwen wie eruit moet.. gall skjelmose of mas.. persoonlijk is de bijl nu gericht op gall.. 5x2e zoals de giro zal toch niet.. ik denk 4x top 5.. max 350-380 punten?.. skjelmose hetzelfde maar kans op teampunten.. als je ze allebei neemt zit je met de jetset van unox.. kron en cort en helden als pierna en vansevenant

KV
Coureurs du Courage
Tsja, weinig hoopgevend. Uiteraard twijfel ik wel om Groves mee te nemen. Maar dan zou ik gelijk wat...

Ben niet zo zeker dat Mas naar Skjel een upgrade zal zijn. 

Twijfelachtig
Elmagnifica
Evenwicht technisch  moet ik bijna wel.een ak laten sneuvelen.. wie kan onderbouwen wie eruit moet.....

Ik zou persoonlijk Gall er niet uithalen is toch een goede fietser en groote kans op een hoge klassering. Heeft de Giro alleen gereden. Skjellmose heeft al een voorjaar gereden en de Tour. Hij kan beter tijdrijden maar ik vind de Proloog nou ook geen Tijdrit. De enige Tijdrit zit in week 3 en ik ben benieuwd of die dan nog fris is. Hij had hiervoor nog nooit 3 weken goed gekoerst. Mas vind ik ook moeilijk thuis te laten is toch een echte Vuelta man.

mirkodek
Coureurs du Courage
Tsja, weinig hoopgevend. Uiteraard twijfel ik wel om Groves mee te nemen. Maar dan zou ik gelijk wat...

Die switch heb ik nu inderdaad wel gemaakt. Groves, Brenner en Johannessen eruit voor Gall (Skjelmose heb ik al), Beloki en Garcia Pierna. Versterking voor het AK dus. Sprintkern is dan nu de grote 3, plus Macias, Romele en Cobo. Wat magertjes dus. Maar heb weinig vertrouwen in de andere opties. Misschien dat ik Cobo nog inwissel voor Coquard, die zal er in ieder geval vaak zich er tussen gaan smijten.

BigMig
KV

Anderzijds vind ik dat interview van Mas nou ook weer niet heel overtuigend (IDL).

Coureurs du Courage
KV

Ja, daarom. Ik laat het lekker zo. Denk dat we hier met zo'n 70% dezelfde kern uitkomen allemaal. Ik vond de puzzel, na het uitsluiten van de UAE mannen best redelijk te leggen. Bedankt allemaal voor de tips en veel plezier met kijken (vanaf) morgen.

Kee
martijncr
Oef, even goed de interviews checken mensen. Ik krijg nu toch wel twijfel bij Kuss om hem als GC kan...

Ik las dit juist als: we gaan niet expres tijd verliezen. Dan gaat GC Kuss niet zomaar verdwijnen

Elmagnifica
Twijfelachtig
Ik zou persoonlijk Gall er niet uithalen is toch een goede fietser en groote kans op een hoge klasse...

Hahaha.. allemaal niet.. heb al geen enkele uae extra.. ga nu voor 8x 750k en 2x 500k.. wil gewoon evenwicht...weten wanneer je ze moet opstellen.. daar maak je het verschil mee.. heb ted turner maar geofferd.. makkelijk slachtoffer dan maar dainesse.. en 2x 500k geupgrade.. tejada en gonzales.. lang gedacht dat ik perse buitago wou.. geen idee waar dat vandaan kwam

Langendweil
Coureurs du Courage
Dit ziet er best prima uit. Zou t eerlijk gezegd niet meer wijzigen. Wil je er toch een tijdrijder b...

Bedankt voor je reactie en feedback. De drang voor een tijdrijder was toch te groot, dus Kung en Romele erin voor VPP en Schuyteneer.

Zit ik wel met 3x astana, voelt ook niet helemaal senang, maar we kunnen nog ca. 26 uur nadenken..

Astarloa

Welke renner(s) in jullie teams gaan nu het verschil maken tussen 95% en 99%? Ik zelf ga in ieder geval voor de goedkope jonkies voor het klassement. Als je daar de juiste van hebt lijkt me dat de weg naar de gouden beker. Die goedkope sprinters die het leuk hebben gedaan in de Tour of Taiwan gaan dat zeker niet voor je klaarspelen.

Wicked Wout
BigMig
Volgens mij juist in deze Vuelta is dat ook het geval toch?

Binnen VLab geldt dat eigenlijk idd ook in deze ronde ja. Toen ik het typte zat ik met bv een Morkov in mn hoofd. Zo'n type leadout heb je nu niet echt, ook bij gebrek aan veel massasprints

PadeyTogacar

Sprintteam: WvA, Brennan, Pedersen, Mecias, Turner, De Schuyteneer. Is het waardevol om er een sprinter (Schuyteneer) uit te halen en een Tarling / Kung toe te voegen? Heb reeds FFB al in mijn team, of is dit niet nodig?

Primozeh

Hoe kijken jullie aan tegen het meenemen van extra uae'ers? Of kun je je geld beter in goede AK mannen stoppen? Zelf vind ik Vine bijvoorbeeld wel interessant 

uiteraard heeft hij wel een groot nadeel.

rkmmr

Lees hier en ook op andere plekken best vaak de naam van Laporte, maar dan heb je 3 renners van 1 team voor de sprint, dat klinkt onlogisch, of neem je dan 1 van die andere 2 niet? In dat geval zal dat dan vermoed ik WvA zijn, waarvan ik wel verwacht dat die gaat huishouden. Of is het idee dan wel om ze alle 3 op te stellen in de sprint(+) etappes?

KV
Mooi weer fietser
True, had hem ondertussen al gewisseld met Romeo. Doet wel pijn om die eruit te halen, maar zie meer...

Romeo moet er uiteraard ook in, haha. Kan toch niet dat je 8 betere opties dan Romeo/Turner hebt? 

1 2 ... 78 79 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.