Scorito vuelta 2026

1 2 ... 88 ... 92 93
Jackie

Ik heb Hayter in mn team.

Zie m hier niet voorbij komen.

Wordt door Touretappe bij 12 etappes als mogelijke favoriet genoemd.

brakobama
Kipgekruid
Voor de liefhebbers van Stefan Kung staat er trouwens een interview online met Cyclism'Actu. Eén zin...

Ik kom zelf niet langs de paywall, kan je vertellen wat er staat?

brakobama
Jackie
Ik heb Hayter in mn team. Zie m hier niet voorbij komen. Wordt door Touretappe bij 12 etappes als mo...

Leuke pick! Zou een leuke verschilmaker kunnen zijn. Voor 1m wellicht wat aan de dure kant, maar daardoor wel een lage pickrate. Werd 8e op de ITT in Polen, dus dat is prima. 

Astarloa
Ecco
Salades? Daar win je geen tijdritten mee.

Hoe sta jij ervoor Ecco?

Romain737

Kuss – et choix du sprinter

Laatst gewijzigd
GLo

Cyclism Actu Tv2 (iets Scandinavisch), Catalaanse? TV-zender, en ongetwijfeld mis ik er een paar. Wat een enthousiasme, wat een zoekwerk, gefeliciteerd alvast met jullie hoge scores! Klein vraagje erbij: Jullie kijken veel wielrennen neem ik aan? 

GLo

Laatst gewijzigd
Ecco
Astarloa
Hoe sta jij ervoor Ecco?

Haha so far so good. Sta nu met nul punten zowaar tweede in het flitsforum.

PascalT
Jackie
Ik heb Hayter in mn team. Zie m hier niet voorbij komen. Wordt door Touretappe bij 12 etappes als mo...

Persoonlijke vind ik Touretappe niet zo'n goede graadmeter, veel renners die er ook in staan vind de ster verdeling qua etappes vrij vreemd. 

Gellemuun750jaarstad

Net die neef van die 3 broers aan de telefoon gehad. Ze nemen deze veulta het gehele moviestar team te grazen. Ze gaan de tactiek aanpassen. Ipv kopspijkers willen ze nu lubricant en frituurvet inzetten om glijpartijen uit te lokken.😗

Cornelo
PascalT
Persoonlijke vind ik Touretappe niet zo'n goede graadmeter, veel renners die er ook in staan vind de...

Die hele site lijkt wel AI. En/of wordt zo ver van te voren geschreven dat er maar wat namen staan ter opvulling. Enige relaxte vind ik dat je wel even kan spieken wie qua type favorieten zijn voor komende etappes. Word je wel heel lui van maar een Wielerorakel met vooruitspoelknop zou wel lekker zijn ivm wisselbeleid.

Team hier rond. Krijg alleen Carapaz er niet in of ik moet Skjelmose of Onley offeren. FOMO!

Ecco
Jackie

Niet in Hayter trappen, die hangt alleen maar achterin het peloton. Garantie op nulpunters.

Hij was ooit puncheur / sprinter maar dat is al jaren geleden. Je kan hem alleen nog in de TTs kwijt.

Niet doen dus, kan je beter Kung of Tarling pakken voor die prijs. Of zelfs FFB 

Coureurs du Courage
Gellemuun750jaarstad
Net die neef van die 3 broers aan de telefoon gehad. Ze nemen deze veulta het gehele moviestar team...

Kennelijk mag ik geen kritiek leveren op jouw posts en komt dit niet door de moderator. Ik ga nogmaals proberen.

Ik vind het niet tof wat je doet. Je bent hier net voor de deadline allerlei nep nieuws aan het verkondigen zonder dat je daar bron bij vermeldt of duidelijk laat zijn dat het sarcastisch is. Ik vind je überhaupt weinig bijdragen en weet dat ik je niet serieus moet nemen, maar iemand die even last minute kijkt voor zijn ploegje en jou niet kent denkt nu wellicht dat hij WvA en Movistar moet skippen. Waarom doe je dit?

PascalT
Cornelo
Die hele site lijkt wel AI. En/of wordt zo ver van te voren geschreven dat er maar wat namen staan t...

En ik krijg Roglic er niet in, denk nog steeds dat hij gewoon goed is en prima klassement kan rijden... Als hij niet goed is dan start hij niet denk ik. Misschien toch maar er af blijven...

Die site is wel aardig om te lezen maar vind de ster verdeling niet kloppen. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

Romain737

Kuss – en sprinterkeuze

Is Kuss volgens jullie de moeite waard? Hij is natuurlijk erg sterk in de bergen, maar dit wordt wel zijn derde grote ronde van het jaar. Hij lijkt zelf ook niet echt hoge ambities te hebben uitgesproken en zal misschien vooral voor een ritzege gaan. Naar mijn mening levert dat waarschijnlijk niet genoeg Scorito-punten op. Hij zou eigenlijk met de favorieten moeten kunnen meegaan in de bergetappes om echt interessant te zijn.

Ik heb momenteel 4 sprinters: Pedersen, Brennan, Wout en Romele. Vinden jullie dat te weinig?

Ik twijfel momenteel over een wijziging en zie twee mogelijkheden. Wat zouden jullie doen?

Kuss eruit → Macías + nog een renner van €1M erin
Vine eruit → Groves erin, waardoor ik wat meer budget overhoud voor andere renners

Ik heb momenteel 5 AK’s en 5 klimmers. Misschien is het juist verstandig om één klimmer in te leveren voor een extra sprinter?

Ben benieuwd naar jullie mening!

IlFalco
Coureurs du Courage
Kennelijk mag ik geen kritiek leveren op jouw posts en komt dit niet door de moderator. Ik ga nogmaa...

+1. Zeer flauw dit en niet de bedoeling van dit forum. Gelukkig makkelijk doorheen te prikken.

Los van een enkeling, dank aan iedereen voor alle waardevolle bijdrages hier de afgelopen weken. Veel zin in deze Vuelta. Veel succes en plezier de komende drie weken!

Ecco
Coureurs du Courage
Kennelijk mag ik geen kritiek leveren op jouw posts en komt dit niet door de moderator. Ik ga nogmaa...

+1

Thanks CdC

Coureurs du Courage
Romain737
Kuss – en sprinterkeuze Is Kuss volgens jullie de moeite waard? Hij is natuurlijk erg sterk in de be...

Kuss levert eigenlijk altijd wel in de bergetappes. Plus hij heeft upside van zijn ploeg (kunt hem zelfs wel spelen in sprintritten). Gezien je beperkte sprintkern geen slecht plan. Zou dan een andere klimmer skippen en proberen nog een 1M of 750k sprinter meer mee te nemen. De Schuyteneer of een Macias of Coquard of Brustenga zijn opties, afhankelijk van budget. Nog liever neem je een Turner of Meeus mee.

BigMig
IlFalco
Hij is een enorme frustratierenner die er maar net zin in moet hebben. Zeer wispelturig. Vorig jaar...

Ik heb hem eruit geknikkerd. Voelt beter. Als ie de pannen van t dak rijdt deze ronde mogen jullie me uitlachen. Lach ik gewoon lekker mee. 

Ragnar Lolbroek
Coureurs du Courage

Jeugdig geaap vermoed ik.

TourDeFranceUnchained
BigMig
Ik heb hem eruit geknikkerd. Voelt beter. Als ie de pannen van t dak rijdt deze ronde mogen jullie m...

"Lach ik gewoon lekker mee"

😂😂😂

Kipgekruid
brakobama
Ik kom zelf niet langs de paywall, kan je vertellen wat er staat?

Hebben ook een YouTube-kanaal ;) 

Maar om je verdere tijd te besparen, geeft hij aan dat hij naast de twee ITT's ook nog wat andere interessante etappes ziet. Niks concreets verder en het stond min of meer ook al bij de teamaankondiging, maar wel fijner natuurlijk om het direct van de renner zelf te horen. Aan jou om dit op waarde in te schatten voor je team, maar er lijken dus wel wat (voorzichtige) ambities te zijn.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Zit er een sprinter in voor 500?

Antilopen

Laatste twijfel 750k sprinter:

1. Govekar: aangewezen als eerste sprinter en bezig intrinsiek ook zeker wel snelheid, maar ik vraag me af of hij er elke keer bij zal zitten. Heeft nog nooit consistent aangetoond iedere sprintmogelijkheid mee te pakken.

2. Romele: heeft concurrentie van Fedorov dus zal de sprints moeten gaan verdelen. Heeft nog maar weinig serieuze sprints voor eigen rekening mogen nemen (want aantrekken voor Malicelli), maar wanneer hij dat wel deed toch leuke uitslagen neergezet tussen grote jongens. 

Antilopen

Laatste twijfel 750k sprinter:

1. Govekar: aangewezen als eerste sprinter en bezig intrinsiek ook zeker wel snelheid, maar ik vraag me af of hij er elke keer bij zal zitten. Heeft nog nooit consistent aangetoond iedere sprintmogelijkheid mee te pakken.

2. Romele: heeft concurrentie van Fedorov dus zal de sprints moeten gaan verdelen. Heeft nog maar weinig serieuze sprints voor eigen rekening mogen nemen (want aantrekken voor Malicelli), maar wanneer hij dat wel deed toch leuke uitslagen neergezet tussen grote jongens. 

1 2 ... 88 ... 92 93

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.