Scorito vuelta 2026

1 2 ... 89 ... 92 93
kciM
TourDeFranceUnchained
"Lach ik gewoon lekker mee" 😂😂😂

Lekker groen mee lachen, bedoelt hij natuurlijk. 

Astarloa
BigMig
Ik heb hem eruit geknikkerd. Voelt beter. Als ie de pannen van t dak rijdt deze ronde mogen jullie m...

Neem aan dat je hem had voor de tijdritten en sprint+ finishes. 1 op 1 met niemand te vervangen dus hoop niet dat je 4 anderen hebt omgegooid. Bij mij staat hij er gewoon nog in. Mag in tegenstelling tot andere rondes nu vrij zijn ding doen, voor 1 miljoen durf ik het wel aan.

martijncr
Kipgekruid
Voor de liefhebbers van Stefan Kung staat er trouwens een interview online met Cyclism'Actu. Eén zin...

Of het zinnetje gewoon posten? 

Romain737
Coureurs du Courage
Kuss levert eigenlijk altijd wel in de bergetappes. Plus hij heeft upside van zijn ploeg (kunt hem z...

Bedankt voor je antwoord. In dat geval moet ik Cian of Tuckwell laten gaan. Dat is echt een moeilijke keuze...

BigMig
Astarloa
Neem aan dat je hem had voor de tijdritten en sprint+ finishes. 1 op 1 met niemand te vervangen dus...

Nee. Gewisseld voor een sprinter van 1 miljoen. Nadat ik Groves eerder uit mn team had gegooid voelde de sprintkern toch niet lekker. 3 echte sprinters inclusief Pedersen en dan aanvullen met een Wout, Laporte en Turner voelde wat matig voor de echt vlakke sprints. Die 2e tijdrit zie ik FFB ook niet bijzonder hoog scoren eigenlijk. Voor de sprint+etappes (die eigenlijk vaak meer heuveletappes voor de vlucht zijn) heb ik sowieso wel genoeg opties. Ik heb weinig zin om straks 4 etappes punten te lekken. FFB heeft potentie, maar is in principe in dagopstellingen goed vervangbaar binnen mijn selectie denk ik.

martijncr

Heel benieuwd naar bepaalde forumleden hun teams! Ik heb als een razende zitten puzzelen, en zoals je weet, heel veel ups and downs hier gemeld voor de een of de ander. Ik dacht, laat ik hier mijn team alvast delen, zodat zij die het leuk vinden hoe ik de puzzel uiteindelijk heb gelegd het kunnen zien. 

Dit is 'm geworden (met typering van Scorito als categorie): 

AK: Pogacar, Gall, Skjelmose, Carapaz, Johannessen, Tulett.
KL: Castrillo, Beloki
SP: Pedersen, Wout van Aert, Brennan, Coquard, Hofstetter
AA: Fisher-Black, Laporte, Romeo, Garcia Pierna
TT: Küng
KN: Labrosse

De 500k renners (Labrosse en Beloki) heb ik gekozen om toch nog ergens verschil te maken. Labrosse is een knecht waar ik weinig van verwacht, maar zie ik als joker die als klassiekrenner af en toe mee mag springen in vluchten of sprint(+) etappes waar hij misschien met een klein groepje nog meesprint. Beloki is vandaag erin gekomen als de joker wanneer Carapaz er doorheen zakt of als ie af en toe een vrije rol krijgt in bijvoorbeeld de tweede of derde week. Tulett vind ik grootste vraagteken, maar is - jawel - uit mijn Excel gebleken toch een veiligere investering dan Tuckwell of Nordhagen. Ik vind hem ook wat rijper en verwacht dat hij per ongeluk het klassement in kan kukelen. Het zijn wel alle drie namen die meedoen voor jongerenklassement en geloof wel in de jeugd deze Vuelta.

Overige namen zijn denk ik niet zo spannend of heel verrassend. 

Kijk er naar uit om de laatste ronde weer lekker te knallen en we hebben nog genoeg te discussieren hier op het forum als het om kopmannen en opstellingen gaat. Zin in! 

CyclingDonkey
Cornelo
Die hele site lijkt wel AI. En/of wordt zo ver van te voren geschreven dat er maar wat namen staan t...

Ik krijg skjel er juist niet in zonder Carapats te offeren (en n extra mil) 😅

Loungie

Ik heb mijn team rond. Nu maar hopen dat er voldoende balans is. Is er nog een leuke subpoule waaraan ik kan meedoen?

sprintgeit
martijncr
Heel benieuwd naar bepaalde forumleden hun teams! Ik heb als een razende zitten puzzelen, en zoals j...

Je laat een renner thuis? Denk dat je Onley vergeten bent mee te geven. Mooi team! 

Groetemeule

Last minute vraag: kan FFB het profiel van etappe 6 aan of is dit iets wat normaal gesproken te zwaar is voor hem?

brakobama
Antilopen
Laatste twijfel 750k sprinter: Govekar: aangewezen als eerste sprinter en bezig intrinsiek ook zeke...

Ik zou dan denk ik voor een sprinter gaan die hier weinig wordt genoemd, maar die zeker de punten bij elkaar gaat rijden: David Gonzalez. Rijdt prima, kan een heuvel over en is de sprinter van de ploeg!

(Vind het zelf wel een hele lekkere die ik niet héél snel weg zou geven op dit Forum, maar zo vlak voor tijd verwacht ik niet dat het nog veel teweeg gaat brengen ;) )

CyclingDonkey
zomaareens
Zit er een sprinter in voor 500?

Mulubrhan verwacht ik wel in enkele sprints 

Maar Astana is met veel rappe mannen, dus alles behalve garantie ;)

KV
martijncr
Heel benieuwd naar bepaalde forumleden hun teams! Ik heb als een razende zitten puzzelen, en zoals j...

Inderdaad Onley vergeten veronderstel ik. Qua AK mogelijks wat licht (ik val in herhaling: Tulett lijkt me niet opstelbaar op AK dagen ;-)), maar verder leuk teampje. 

Ik ga voor de volgende namen:

AK: Pogacar, Gall, Onley, Carapaz, Mas, THJ, Kuss, Nordhagen

Klimmers: Tejada, Fortunato, Widar

Sprint: Wva, Brennan, Pedersen, Turner, Coquard, Romele

Punch: FFB

Aanvallers: Romeo, Garcia Pierna

Dus goed ingezet op de leukste teams: Visma - Movistar - Astana

Laatst gewijzigd
eengroninger

Toch benieuwd:

Zijn 1m sprinters als Hofstetter, Dainese en de Schuyteneer wel beduidend beter dan 750k mannen als Romele, Govekar en Macias?

Tuurlijk: achteraf weet je het pas zeker. Maar, wat zeggen jullie op voorhand?

Antilopen
brakobama
Ik zou dan denk ik voor een sprinter gaan die hier weinig wordt genoemd, maar die zeker de punten bi...

Stond hier ook op de radar maar ben niet echt onder de indruk van z'n prestaties. Relatief vaak rond de 10e plek, dus dan heb ik liever iemand waar het plafond wat hoger ligt en die dan maar 1 of 2 keer minder meesprint.

Astarloa
brakobama
Ik zou dan denk ik voor een sprinter gaan die hier weinig wordt genoemd, maar die zeker de punten bi...

Zo'n parel is het niet hoor. Het zal geen slechte pick zijn maar je moet daar geen wonderen van verwachten.

Vergane Glorie
KV
Inderdaad Onley vergeten veronderstel ik. Qua AK mogelijks wat licht (ik val in herhaling: Tulett li...

Als ik naar jullie teams kijk zie ik twee echt grote verschillen: heb riccitello en Meeus. Daardoor ook in lager segment net wat anders maar dat lijken dan mijn verschilmakets te worden... vijf sprinters met de grote drie, Meeus en Turner (Laporte als backup). Wist het niet met de grabbelton en deze vijf hebben wel specifieke kwaliteiten.

dan hopelijk een castrillo, ormzel, tejada en Kuss die hoog in het klassement blijven....

Guido Maltempi
Ecco
Wacht, dus overdag zit jij live wielrennen te kijken en 's nachts de sterverdeling?

Haha nee dat valt wel mee. Maar sinds Emil voor TV2 werkt zet hij altijd een paar dagen voor de start alvast z'n voorlopige sterrenverdeling per etappe online, en ik vind het altijd wel prettig om mijn eigen keuzes daar even naast te leggen. En omdat ik mezelf de strenge regel heb opgelegd om op deadline day geen wissels meer door te voeren, ben ik maar even blijven hangen toen hij gisteravond eindelijk begon met sterren uitdelen ;)

Mazzel1986
eengroninger
Toch benieuwd: Zijn 1m sprinters als Hofstetter, Dainese en de Schuyteneer wel beduidend beter dan 7...

Ik denk dat de 1m sprinters iets meer zekerheid bieden in de vlakke sprints (die schaars zijn). De 750 mannen kunnen in meer etappes punten sprokkelen maar verwacht ik vooral buiten de top 10 (en mogelijk ook buiten top 20). Dus je moet je dan afvragen wanneer je ze op wilt stellen. Zoek je iets voor die echt vlakke sprints of opvulling die je ook in de sprint+ kunt opstellen.

eengroninger
Mazzel1986
Ik denk dat de 1m sprinters iets meer zekerheid bieden in de vlakke sprints (die schaars zijn). De 7...

Goeie. Pedersen, Brennan en WvA staan erin, dan heb ik nog 3m om de laatste sprinters(+) in te klikken..

Twijfel tussen A: Coquard, Hofstetter en Schuyt.

En B: Meeus, Macias en Romele/Gonzales.

KV

En dan hoor je in startinterview dat THJ 2 weken niet gefietst heeft na de Tour omdat hij goed ziek was :-)

Nu maar best geen aanpassingen meer doen. 

Ecko

Had ik Romeo vooral voor de tijdritten en dan blijkt dat ik hem vandaag waarschijnlijk (hopelijk) niet eens nodig heb. Exit Romeo, entrada Widar. 

Zolderman
KV
En dan hoor je in startinterview dat THJ 2 weken niet gefietst heeft na de Tour omdat hij goed ziek...

Pfff ja inderdaad. Maar weet nog steeds niet of ik blijer wordt van Nordhagen dus laat THJ mooi staan. Verre van ideaal maar hoop dan maar op een Stuyven in het voorjaar scenario.

Wielerphilippe
KV
En dan hoor je in startinterview dat THJ 2 weken niet gefietst heeft na de Tour omdat hij goed ziek...

Top kan ie tijdens de Vuelta niet meer ziek worden. Zo zie ik het dan!

Hansjansen

TJH er toch nog maar uitgeklikt ten behoeve van Tuckwell. #wanhoop

1 2 ... 89 ... 92 93

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.