Ja, Jeroen en Karsten is een gouden duo, van al die koppels die ik in 35 jaar wielrennen heb meegemaakt wmb veruit de meest, hoe moet ik het zeggen, "luchtige, leuke, informatieve" van allemaal. Die Jan Hermsen is wel het absolute tegenovergestelde. Dit wordt toch niet het vaste duo de komende weken hoop ik hè?
Vandaag meteen mooi puntjes pakken met Bisiaux lijkt het!
Overigens rijden Gall en Onley een vrij dramatisch proloog zo te zien. Zijn natuurlijk geen begenadigd tijdrijders maar toch. Skjelmose valt ook tegen. Net als Castrillo eigenlijk.
Onley vergeten inderdaad, maar die is mee! Mooie teams zie ik, en de jouwe snap ik ook goed. Op Widar na, daar verwacht ik weinig van. Maar mooi om te zien hoe de vaste leden van het forum hun puzzel uiteindelijk hebben gelegd. Let's go!
Zelden een tijdrit meegemaakt die zo slecht verliep voor mijn team... enkel Pogacar in de topzeven (zeer ongunstig dat hij nét wint zonder UAE-knecht in de ploeg) en daarachter tegenvaller na tegenvaller, vooral captain Küng laat het zwaar afweten maar ik had ook op wat meer dan 4 punten van het trio Romeo, Turner en Castrillo gerekend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.