Scorito vuelta 2026

1 2 ... 89 90 91 92
RemmertW

Vreselijk commentaar duo op eurosport helaas. Normaal kan de babbelbelg bobby nog beetje corrigeren. Nu moet bobby de corrigerende factor voor Jan Hermsen zijn...

ditisdavid

THJ vóór Skjelmose is een fijne verrassing. Ook blij dat ik niet Brennan uit de dagselectie van vandaag heb gepuzzeld.

Bentheman24
RemmertW
Vreselijk commentaar duo op eurosport helaas. Normaal kan de babbelbelg bobby nog beetje corrigeren....

Hoop niet dat zij dit 3 weken samen gaan verslaan 😬

NOAD1912
RemmertW
Vreselijk commentaar duo op eurosport helaas. Normaal kan de babbelbelg bobby nog beetje corrigeren....

Ja, Jeroen en Karsten is een gouden duo, van al die koppels die ik in 35 jaar wielrennen heb meegemaakt wmb veruit de meest, hoe moet ik het zeggen, "luchtige, leuke, informatieve" van allemaal. Die Jan Hermsen is wel het absolute tegenovergestelde. Dit wordt toch niet het vaste duo de komende weken hoop ik hè? 

KV

Eerste bankpuntjes met Big Rom incoming :-)

ditisdavid

De logischerwijs gebankte Romele vóór captain Küng, wat gebeurt er in vredesnaam?

stijn123

Per ongeluk Van Aert als captain aangepast naar Pedersen, voor de 1e in plaats van 2e etappe. Go Mads 😅

Bentheman24

Vine lijkt als houten slak door bochten te gaan, maar ik ben geen kenner 😂 7e bij tussenpunt...🙃

Laatst gewijzigd
oborobo
Astarloa
Dit zijn mijn mannen:   Pogacar, Gall, Mas, Carapaz, Onley, Riccitello. Widar, Omrzel, Bisiaux, Kuss...

Niet slecht voor een beginner 😉

Hansjansen

Deze tijdrit is een ode aan de bankpunten

GerritdePostduif
ditisdavid
De logischerwijs gebankte Romele vóór captain Küng, wat gebeurt er in vredesnaam?

Bisiaux in de hotseat😳. Ga blij zijn met mijn bankpunten, want hij is iig goed!

Ragnar Lolbroek
Hansjansen
Even serieus. Eurosport zendt reclame uit met tussendoor glimpjes van Wielrennen. Iemand toevallig e...

My Whoosh!!!

Laatst gewijzigd
mirkodek
Astarloa
Dit zijn mijn mannen:   Pogacar, Gall, Mas, Carapaz, Onley, Riccitello. Widar, Omrzel, Bisiaux, Kuss...

Vandaag meteen mooi puntjes pakken met Bisiaux lijkt het!

Overigens rijden Gall en Onley een vrij dramatisch proloog zo te zien. Zijn natuurlijk geen begenadigd tijdrijders maar toch. Skjelmose valt ook tegen. Net als Castrillo eigenlijk.

Kluns Klunsjes

Heb je door het tijdsverschil op vakantie niet optijd je opstelling veranderd en heb je ipv FFB en turner carapaz en onley nog in je concept opstelling staan, leve de bankpunten :)

martijncr
KV
Inderdaad Onley vergeten veronderstel ik. Qua AK mogelijks wat licht (ik val in herhaling: Tulett li...

Onley vergeten inderdaad, maar die is mee! Mooie teams zie ik, en de jouwe snap ik ook goed. Op Widar na, daar verwacht ik weinig van. Maar mooi om te zien hoe de vaste leden van het forum hun puzzel uiteindelijk hebben gelegd. Let's go!

Mister_Roan

Kijk daar hebben we de eerste Laporte puntjes al - prima keuze. Genoeg benoemd hiero...

mirkodek

Mijn team dat het moet gaan doen:

AK: Pogacar, Gall, Skjelmose, Onley, Carapaz, Mas

Sprint: Pedersen, Van Aert, Brennan, Meeus, Coquard 

Overig: Laporte, Fortunato, Fisher-Black, Castrillo, Romeo, Garcia Pierna, Beloki, Kruijswijk, Mulubrhan

Vandaag valt de uitslag wat tegen helaas.

Bentheman24

Pogacar THE Legend! 🙌🏻

ditisdavid

Zelden een tijdrit meegemaakt die zo slecht verliep voor mijn team... enkel Pogacar in de topzeven (zeer ongunstig dat hij nét wint zonder UAE-knecht in de ploeg) en daarachter tegenvaller na tegenvaller, vooral captain Küng laat het zwaar afweten maar ik had ook op wat meer dan 4 punten van het trio Romeo, Turner en Castrillo gerekend.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Hebben ze de chrono gesaboteerd?🤡

BigMig
Ragnar Lolbroek
Hebben ze de chrono gesaboteerd?🤡

Dat zullen die broers uit Gellemuun zijn geweest

TourDeFranceUnchained

Top 10 in het flitsforum. Heerlijk begin zo, met dank aan captain Pogi op zijn thuiswegen en Thornley die uitermate goed presteerde vandaag. 

Gasgeven

Hmm geen perfecte start voor mijn team. Positief verrast door de goede tijdrit van romele, maar helaas op de bank.

En blij met Callum Thornley! Maar 3% gekozen, toch lekker 😄

kripselaar

Sorry naar degene waar ik vanmiddag Thornley uit het team heb gepraat..

eengroninger

M'n Bisiaux-fomo is na dag een nóg groter dan voor dag een.

Redelijk begonnen, 205 puntjes. Wel slechts op 52%

1 2 ... 89 90 91 92

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.