WielerFlits Community

1 2 ... 6 ... 12 13
Kristoffan

Ikzelf kom ook van Wielerland maar had wel een andere naam. Met die naam hier een tijdje rond gehangen maar sinds een paar maanden verhuisd naar dit Account.

Onbekende gebruiker

Bender Beach, nog zo'n naam die verdwenen is.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Bender Beach, nog zo’n naam die verdwenen is.
Integendeel.
BenderBeach maakt inmiddels deel uit van de redactie ;)

Onbekende gebruiker

Dat meen je! Dan ben ik wel benieuwd wie van jullie erachter die schuilnaam verborgen ging... Was jij het?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Blijkbaar Richard [B]Bender[/B] ;)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dat meen je! Dan ben ik wel benieuwd wie van jullie erachter die schuilnaam verborgen ging… Was jij het?

Haha, nee :)
Het gaat om Richard Bender
Hij is sinds maart op donderdagen verantwoordelijk voor de berichten op WielerFlits

Roy van den Busken

Mooi topic. Leuk om te lezen!

Ik herinner nog van de oude site een topic waar we een eigen versie van Wie is de Mol gingen spelen, helaas hebben we na 1 opdracht nooit meer wat van de organisator gehoord ;) Ben nog steeds benieuwd wie de mol was. Had al een samenwerkingsverband gesloten met Pelgo, inderdaad iemand die ik ook uit het oog ben verloren op de nieuwe site.

Ik ben ook al best lang lid. Weet eigenlijk niet eens hoe lang, maar het begon echt al lang geleden. Sowieso was het vóór 2010.

En Martin, kun je misschien een volledig overzichtje geven welke dagen welke redacteur verantwoordelijk is voor de berichten?

Laatst gewijzigd
123poetertjes

'@aap
Ik was het niet in ieder geval. :)

Leuke was dat diezelfde gast het een jaar later weer opnieuw wilde organiseren. Niemand wilde er toen nog aan deelnemen natuurlijk. En toen werd ie nog boos ook.

Laatst gewijzigd
Fietsflap

Ach ja, die goeie ouwe tijd... Bijna net zo leuk als nu. ;)
Ik was als ventje van een jaar of twaalf erg actief op wielersite, tot dat WielerUpdate werd en je niet meer kon reageren.
Toen kregen op een gegeven moment alle oud-wielersite-gebruikers een mailtje dat wielerflits bestond, toen ben ik direct overgestapt, vandaar mijn relatief lage gebruikersnummer (338).
In het begin was ik best actief hier, maar later verdween de lust om te reageren en las ik vooral alle reacties.
Toen werd de site een paar maanden terug vernieuwd en moest ik ingelogd zijn om de reacties te lezen. Sindsdien kan ik het toch niet laten om af en toe weer te reageren...

Fernandi

Voor de mede ex wielerland.nlers, hoe heette die Vlaming ook al weer die elke voorbeschouwing begon met " let op (renner uit vorm naar keuze) vandaag" ?

achtpuntzes

'@ Fernandi:
ik weet precies wie je bedoelt, maar zijn naam? misschien schiet het me nog te binnen. het lid wat je bedoelt ging ook elk jaar naar de Giro, en hield daar het weerbericht bij voor ons.

123poetertjes

HCA? Ik zat nog niet heel lang op WL toen die site haar eigen dood tegemoet ging, maar die naam zag ik wel flink vaak voorbijkomen.

Fernandi

HCA was het inderdaad.

Volgens mij destijds de enige vlaming die wuijts niet kon dulden en naar de NOS keek.

Kristoffan

Ja HCA ken ik ook nog wel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

ach HCA, daar heb ik wat discussies mee gevoerd, mooie tijden waren dat ;)

kartje

'@aapdedino ik was ook niet de Mol, eigenlijk zat dat concept best wel goed alleen jammer dat hij zich er niets meer van aantrok.
Dankzij deze site ben ik in contact gekomen met gepassioneerde wielerliefhebbers waarmee ik nu soms zelf op toertocht ga!

Trouwens @xistnc hoe stel je het met je wielerjaarboeken? :)

Roy van den Busken

Ik vraag me af of er eigenlijk wel een Mol was.

achtpuntzes

ja, HCA. die had een eindeloos vertrouwen in ene A. Schleck, maar die waaide van zijn fiets in Zwitserland en het kwam uiteindelijk nooit meer goed... volgens mij hebben we nu iedereen van harde kern van wielerland nu wel gehad. overigens wel jammer van HCA. van de een op de andere dag stopte ze op wielerflits met reacties onder de berichten, nooit meer iets van HCA vernomen.
dan herinner ik me ook nog een halve troll die er zo graag bij wou horen maar steeds een ban kreeg en weer terug kwam onder een andere naam. totdat hij de geabboneerde database hackte en een IP-ban kreeg. iets met Kameleon heette hij dacht ik. een labiel en irritant ventje.
verder gingen we gewoon verder met slap lullen op dagen dat er geen wielernieuws was, met een hoop humor/onzin als resultaat. dat zou hier niet kunnen (edit redactie; geen onzin svp)

Laatst gewijzigd
Daan°

Hahaa , wat een heerlijk topic.

Zelf zit ik denk ik ongeveer 1,5 jaar op wielerflits. Reageer de laatste tijden niet echt op Wielerflits meer tijdens de koers omdat ik me helemaal op de koers wil richten. Toen ik net op deze site kwam snapte ik er niet echt veel van ofzo en ik heb enorm veel geleerd door alle andere mede-wielerflitsers, ontzettend bedankt daarvoor! Ik vond wel dat ik nou niet bepaald welkom was ofzo en in het begin kreeg ik 1 keer even flink te horen van LyndaLid dat ik het mis had hahaha, ook xistnc vond ik nogal vreemd haha. Maar nu vind ik het alleen maar mooi en waardeer ik LL en xistnc..

Eerlijk, vinden jullie mij soms een beetje irritant? Ik lees nu veel meer dan dat ik reageer ;).

Daan°

Waar is Wheely trouwens gebleven?

Edit: laat maar :p

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

Haha, Daan, Wheely reageert dagelijks nog hoor!
En nee, je bent niet irritant, eerder juist grappig :) Beetje naïef soms maar dat mag ik wel!

Er zijn een hoop levende legendes, ook hier nu nog op Wielerflit. Wat ik me afvraag is of Spartacus nog in leven is? Hoort iemand nog wel eens wat van hem?

achtpuntzes

'@ Daan:
nee hoor, zo irritant ben je niet vind ik.
bij verdwenen flitsers moet ik ook denken aan ene Pieterklaassen (dacht ik?) lekker lomp maar met een olifantenhuid, je kon alles tegen hem zeggen. veel actief in het voetbaltopic en WK-voetbal topic. is een paar keer op de nieuwe site geweest maar hij vond het maar niets en is dus vertrokken met de noorderzon.

Laatst gewijzigd
Daan°

'@Stelvio-fan @8.6 haha bedankt hoor :p.

Ja, spartacus, dat vroeg ik me ook al af! Misschien op vakantie?

Scotty

Haha ja pieterklaassen inderdaad. Wat een figuur was dat.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

is een paar keer op de nieuwe site geweest maar hij vond het maar niets en is dus vertrokken met de noorderzon.
Hij is geband. Vandaar dat je hem niet meer terug ziet.

Ik heb de titel van het topic aangepast naar 'WielerFlits community'

1 2 ... 6 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.