Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 10 ... 405 406
kelderfan

'@wolfje
Je hebt gelijk, maar ik volg @Vlek en ga niet beelden plaatsen van valpartijen door treintjes, die ontsporen.
Ik hoop, dat TLJ wat dat betreft een beter jaar heeft.

kelderfan

'@xistnc
Ik heb wel een beetje zorg om Hofland en ik hoop niet, dat jij daar bezwaar tegen hebt.; want ik verwacht, dat hij 't een stuk beter gaat doen in 2016.

Yeez

'@kelderfan ik weet niet of je nu serieus bent met al die renners vergelijken op een uitslag in een koers. Ik hoop eigenlijk van niet want anders ben je heel laag aan het doen, dus stop daar aub mee, het is heel hinderlijk namelijk

tendam

'@kelderfan
Tsja, en in Azerbeidzjan reed Roglic good old Chris Horner eraf. Nu jij weer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De WT-licentie voor LottoJumbo is binnen, de ploeg voldeed aan alle criteria

mooiman

'@Rahimns
Tellen we deze deze als eerste overwinning?
Kan mij niet voorstellen dat de licentie niet was verleend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@mooiman met de UCI weet je maar nooit ;)

kelderfan

'@tendam
Daar {Azerbeidzjan} kan ik niet tegenop. Chris Horner en ook nog Jasper Ockeloen.
Maar stel dat Ockeloen had gewonnen. Had TLJ die jongen ook moeten opnemen in de selectie?;)

S. Morgenstern

Ockeloen? Had gekund natuurlijk, maar in de Ster ZLM Toer GP Jan van Heeswijk eindigde hij als 49e. op 9:49 achter o.a. Twan Brusselman als 31e. op 5:23 {een renner van Jo Piels, die ook gevolgd zou kunnen worden} en net voor Dennis van Winden als 51e op 10:11 van winnaar Andre Greipel.

tendam

Lol@vlek. Die Ockeloen lijkt me trouwens wel een prima renner, doet me een beetje aan Ten Dam denken. Had volgens mij ook de Topcompetitie kunnen winnen, maar gaf de voorkeur aan koersen in China en (dus) Azerbeidzjan. Vreemd dat op z'n minst Roompot hem niet in het vizier heeft.

kelderfan

'@tendam
Dat laatste ben ik met je eens. Maar ik zie toch meer in het broertje van Steven Lammertink, omdat hij zich heeft laten zien in de Coppa Sabatini, Emilia en Begheli.

S. Morgenstern

Steven Lammertink? DNF in Stage 3 {Verviers › La Gileppe} van de Ster ZLM Toer GP Jan van Heeswijk. Ockeloen eindigde daar als 12e. achter Victor Campenaerts en voor o.a. Jelle Wallays en Olivier Naesen op 0:10 van winnaar Moreno Hofland.

De mogelijkheden zijn eindeloos..

Netraam

Ik weet niet of Ockeloen dat wel wil, lijkt het prima naar zijn zin te hebben en heeft natuurlijk naast het fietsen ook zijn eigen bedrijf, Sockeloen.
Ofwel, totaal irrelevant om nu te bespreken.

kelderfan

'@vlek
Ik vind dat wel een prima graadmeter de rit naar Gileppe. De Brabantse Pijl is ook goede graadmeter gezien de deelnemers en daar eindigde Maurits toch niet onverdienstelijk als 8e. achter Felline, Gallopin, Gilbert en Hermans; maar hij eindigde voor o.a. Kelderman en Battaglin. Dat zijn toch betere koersen om te vergelijken dan Azerbeidzjan.

S. Morgenstern

Dat zijn toch betere koersen om te vergelijken

Het is maar net welk punt we willen maken toch? Laten we onszelf geen beperken opleggen..

Hakkie2

Dit topic begint een beetje op een cabaretshow te gaan lijken, maar dan met steeds dezelfde grap. Als we nou afspreken dat we hier nooit meer renners gaan vergelijken op basis van 1 uitslag en niet meer op basis van uitslagen waarbij de renners niet beide in de top 10/15 eindigen, dan komen we denk ik een heel eind.

tendam

'@netraam
Gezien enkele van z'n uitspraken wil hij dat wel. Totaal irrelevant vind ik het ook niet, LottoNL zoekt Nederlanders die een heuvel over kunnen en van degenen die geen prof zijn is hij wel een van de betere. Uiteraard zal het niet voor komend seizoen zijn, al gelooft kelderfan daar nog wel in ;)

@kelderfan
Maurits Lammertink is inderdaad ook een prima renner. Wie twijfelt daaraan?

kelderfan

'@tendam
Laat ik 't zo zeggen: Ik sluit 't niet uit, zolang er nog geen officiële uitspraak is van Plugge!;) En 't kwam door Flens, die nog zonder ploeg zit; dat ik weer over een renner erbij begon.
Er zijn natuurlijk genoeg goede renners zoals Ockeloen, maar niet voor de overstap naar TLJ en ik denk, dat Maurits wel een geschikte kandidaat zou zijn.
@Hakkie2
Dat lijkt mij een goed uitgangspunt; maar soms dekt, dat de lading niet. v.b. Battaglin gaat met 2 ploegmaats in de aanval met als resultaat, dat Battaglin als nr. 88 over de streep bolt en zijn maatje in dit geval Zardini {aanvaller} de wedstrijd wint. Dan heeft Battaglin gewoon goed gereden.

Laatste man

Slotje tot 1 januari 2016 ;)

Yeez

ik zeg uitkijken naar 2016 en stoppen over renners vergelijken en transfers!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb het nogmaals een keer nagevraagd via de whatsapp-dienst van de ploeg. Ik krijg nogmaals bevestigd dat de ploeg rond is voor 2016. Dus die discussie kunnen we voor nu sluiten.

Spruch

'@rahimns
Die discussie kun jij wel willen sluiten, maar dat wil {kelderfan} niet. Die loopt hier heerlijk en onnavolgbaar te trollen en die heeft helemaal geen zin om er mee te stoppen.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Rahimns
Kelderfan neemt alleen genoegen met iets wat jij checkt, als het hem uitkomt. Als je schoteltjes melk voor het poesje blijft neerzetten bij de achterdeur, dan blijft het poesje de tuin onderschijten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc daarom is het ook beter om het poesje gewoon binnen te houden ;)

kelderfan

'@xistnc
En ik maar roepen Flensie, Flensie.;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.