Ockeloen? Had gekund natuurlijk, maar in de Ster ZLM Toer GP Jan van Heeswijk eindigde hij als 49e. op 9:49 achter o.a. Twan Brusselman als 31e. op 5:23 {een renner van Jo Piels, die ook gevolgd zou kunnen worden} en net voor Dennis van Winden als 51e op 10:11 van winnaar Andre Greipel.
'@vlek
Ik vind dat wel een prima graadmeter de rit naar Gileppe. De Brabantse Pijl is ook goede graadmeter gezien de deelnemers en daar eindigde Maurits toch niet onverdienstelijk als 8e. achter Felline, Gallopin, Gilbert en Hermans; maar hij eindigde voor o.a. Kelderman en Battaglin. Dat zijn toch betere koersen om te vergelijken dan Azerbeidzjan.
Dit topic begint een beetje op een cabaretshow te gaan lijken, maar dan met steeds dezelfde grap. Als we nou afspreken dat we hier nooit meer renners gaan vergelijken op basis van 1 uitslag en niet meer op basis van uitslagen waarbij de renners niet beide in de top 10/15 eindigen, dan komen we denk ik een heel eind.
'@netraam
Gezien enkele van z'n uitspraken wil hij dat wel. Totaal irrelevant vind ik het ook niet, LottoNL zoekt Nederlanders die een heuvel over kunnen en van degenen die geen prof zijn is hij wel een van de betere. Uiteraard zal het niet voor komend seizoen zijn, al gelooft kelderfan daar nog wel in ;)
@kelderfan
Maurits Lammertink is inderdaad ook een prima renner. Wie twijfelt daaraan?
'@tendam
Laat ik 't zo zeggen: Ik sluit 't niet uit, zolang er nog geen officiële uitspraak is van Plugge!;) En 't kwam door Flens, die nog zonder ploeg zit; dat ik weer over een renner erbij begon.
Er zijn natuurlijk genoeg goede renners zoals Ockeloen, maar niet voor de overstap naar TLJ en ik denk, dat Maurits wel een geschikte kandidaat zou zijn.
@Hakkie2
Dat lijkt mij een goed uitgangspunt; maar soms dekt, dat de lading niet. v.b. Battaglin gaat met 2 ploegmaats in de aanval met als resultaat, dat Battaglin als nr. 88 over de streep bolt en zijn maatje in dit geval Zardini {aanvaller} de wedstrijd wint. Dan heeft Battaglin gewoon goed gereden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.