Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 11 ... 405 406
kelderfan

'@rahmins
Transfers TLJ, Quote: "Dit seizoen nemen we afscheid van Rick Flens, Nick van der Lijke, Brian Bulgac, Barry Markus en Laurens ten Dam.
Victor Campenaerts, Dylan Groenewegen, Steven Lammertink, Enrico Battaglin, Alexey Vermeulen en Primoz Roglic versterken het team in 2016."
Nog bedankt voor het informeren; maar jij zult ook wel de fanmail hebben ontvangen. Klein foutje bij de redactie met Bouwman.

xistnc

Dan is het een foutje van jou, dat je niet ziet dat ook een andere stagiair, Twan Castelijns, ontbreekt bij de 'versterkingen'. Steven Lammertink staat er dan weer wel tussen. Beetje slordig, sowieso.

De zege van Steven Lammertink op het EK wordt bovendien gemakshalve geclaimd als zege voor LottoNL-Jumbo. Schrijnend.

kelderfan

'@xistnc
Ik zag Twan Castelijns als vaste waarde; maar je hebt gelijk met het ontbreken van Castelijns.
Bij PCS wordt de winst van Lammertink ook zo weergegeven. Maar 't is m.i. TLJ te vergeven, want zij hadden zo weinig overwinningen te melden.

kelderfan

TLJ, Plugge:
Talking 2016. Sponsormeeting @LottoJumbo_road @Lotto_NL @JumboSupermarkt #brandloyalty @BianchiOfficial @SANTINI_SMS @ShimanoROAD @tacx

jvh93

waarschijnlijk zijn ze met de sponsors bepaalde doelen aan het bespreken voor het komende jaar. waar wil je jezelf in de kijker rijden etc.

jvh93

Addy engels wss naar tlj, ik weet niet wat ik ervan moet vinden

tendam

Een soort Jan Boven met een iets meer rock 'n' roll-uitstraling. Ik heb ook geen idee wat z'n kwaliteiten zijn, maar bij Lotto-Jumbo weet men dat blijkbaar wel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Interview met Robert Gesink bij Dit is de dag[/url]... met een terugblik op afgelopen jaar en vooruit kijkend naar de tour en de OS

Laatst gewijzigd
tendam

Hij benoemt tussen neus en lippen door even Kelderman tot kopman in de Tour ;)

Stelvio-fan

'@tendam: Dat is mooi ook, want zelf verwacht ik Kelderman niet op de Spelen nu NL 4 man mag laten starten in Rio. Kelderman kan alles op de Tour zetten :)

tendam

'@stelvio-fan
Dat hangt ervan af welke Kelderman we volgend seizoen zien... het was ooit een betere renner dan Dumoulin, als hij weer iets van dat talent toont zou hij zeker voor de tijdrit een goede optie kunnen zijn. Temeer omdat Dumoulin zelf geen zekerheidje is bij zijn vooraf gestelde doelen.

jvh93

denk na dit interview dat het wel duidelijk is dat gesink zijn keuze heeft gemaakt voor de giro en de tour als knecht voor kelderman.

tendam

Op basis van dit interview zou je zelfs kunnen denken dat hij de Giro overslaat en de Tour alleen rijdt als knecht en voor ritwinst.

Stelvio-fan

'@tendam: Het is heel lastig om te zeggen wie van de twee beter was en is. In de tijd dat Dumoulin bij RaboCT reed was hij ook echt een heel talentvol rijder. Hij was ook behoorlijk eigenwijs. Voor mij doen ze niet echt heel erg voor elkaar onder. Dumoulin is de betere tijdrijder en Kelderman de betere klimmer, alleen heeft hij afgelopen jaar dat niet echt laten zien. Dumoulin heeft, voor wat ik gezien heb, alleen de afgelopen Vuelta laten zien dat hij goed kan klimmen. We weten vanuit de geschiedenis dat de Vuelta niet heel erg veel zegt: als je nog vrij fris bent (zoals Dumoulin met iets van 35 koersdagen aan de start van de Vuelta) dan is het logisch dat je beter presteert.

Ik kan niet zeggen wie vroeger de betere van de twee was, en nu nog niet

tendam

'@stelvio-fan
Hij was zeker talentvol, maar in tijdritten was Kelderman hem steeds de baas. Dat is nu alleen het geval op het NK ;)

Dumoulin had duidelijk nog wat meer groeimarge. Op dit moment is hij gewoon in elk opzicht beter, dat lijkt me buiten kijf te staan. Kelderman zal van goeden huize moeten komen om hem weer bij te halen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Robert dus niet naar de Giro, lijkt me dus dat Kruijswijk naar de Giro gaat en Wilco samen met Robert naar de Tour. Verder afwachten of dan Steven de combinatie Giro-Vuelta gaat doen.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Een redelijk veilige keuze. Zag dat bijvoorbeeld Bardet de Tour diep gaan juist als ideale voorbereiding op Rio ziet. Hij wijst San Sebastian ook als 'bewijs' aan. Ik vraag het me af, maar ben op zich blij dat we in juli een uitgeruste (en hopelijk goede) Gesink gaan zien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tussen de Tour en de wegwedstrijd op de OS zit 13 dagen, dat moet voldoende zijn om te acclimatiseren en uitgerust aan de start te staan van de OS. Lijkt me dat de combinatie prima te doen is.

LinusGerdemann

San Sebastian is absoluut een bewijs. Vorig jaar kwam Mollema goed uit de laatste Tourweek en werd tweede in San Sebastian. Valverde won hem. Die ging ook de Tour volle bak. LLS in het jaar dat hij won ook en zo geldt het vaker laatste jaren. Ook renners die goed rijden in de Giro scoren regelmatig goed in Dauphine of Zwitserland.

jerteg

Gesink gaat wel voor een klassement in de Tour? Of gaat hij misschien nog naar de Vuelta?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jerteg het is nog niet duidelijk hoe hij de tour gaat rijden. Het zou best mogelijk zijn dat Wilco voor het klassement gaat en Robert voor dag successen. Wie de Vuelta gaat rijden dat plannen ze meestal pas in de loop van het seizoen. Misschien dat Kruijswijk wel de combi Giro-Vuelta gaat rijden. Het is even afwachten. Eerlijk gezegd lijkt het me onmogelijk om eerst de tour te rijden, dan naar Rio en dan 2 weken later weer aan de start van de Vuelta te staan.

Laatst gewijzigd
Kilco Welderman

Zou mij niets verbazen als die roglic zich een beetje doorontwikkeld dat die dan in de vuelta als kopman, of tenminste deel kopman.

kelderfan

'@Kilco
Het lijkt mij dat Roglic nog wat stappen moet gaan maken, want hij scoorde tot nu toe alleen in Oost-Europa.
Het lijkt mij te vroeg om hem als kopman op te stellen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is best goed mogelijk dat Lotto_Jumbo volgend jaar op dezelfde manier de Vuelta gaat rijden als dit jaar. Dus zonder uitgesproken klassementsrenner en vooral met aanvallers en jong talent. Dus een ploeg met Vermeulen, Roglic, Lindeman, Roosen, Teunissen en meer van dat soort mannen... kan best wel interessant zijn.

Laatst gewijzigd
Netraam

Ik zie veel mensen die denken dat Gesink de Tour gaat rijden voor dagsuccessen of als knecht, maar als ik LottoNL een beetje kan inschatten dan starten ze liever weer met meerdere kopmannen voor het klassement. Een tandem Gesink/Kelderman zou dan best kunnen, net als afgelopen tour of Bau en Lau de tours hiervoor.

Dan is de Vuelta natuurlijk de grote vraag van het seizoen, maar als Kruijswijk de Giro rijdt op zijn eigen niveau en Gesink/Kelderman naar de OS gaan (en die kans zit er dik in) dan is wat Rahimns hierboven plaatst eigenlijk wel een van de meest logische opties.

1 2 ... 11 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.