Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 122 ... 405 406
Fanny

'@klootje kriekeljon
Zou je misschien als je het kan nog even uitleg kunnen geven over mijn vragen in het vorige bericht van vandaag om 18.23 u over v.d.Poel versus TLJ.

kelderfan

'@Fanny
Dat Ken naar SEG is verhuisd, is niet onvrijwillig geweest. Hij liep stage bij TLJ.
En Bram Tankink geeft in zij tweet aan, dat het team en Sep niet uit elkaar willen.
Maar ja, Sep moet in overleg gaan met de teamleiding.

Klootje Kriekeljon

Fanny 18.26 ;)

Fanny dat is nergens op gebaseerd maar ik kan me niet voorstellen dat zo’n kampioen in wording met zo’n duidelijk plan wat hij wil en kan voor een van de mindere ploegen zou kiezen mocht ie naar de weg gaan. Maar het zou geweldig zijn. Zou er niet teveel op rekenen zegt mijn gevoel.

Hecht niet teveel waarde aan wat ik zeg.. dit is echt natte vinger werk waar we het over hebben. Maar dat zegt mijn gevoel.

tendam

Van der Poel senior heeft niks met LottoNL en hun manier van werken, dus het lijkt me stug dat z'n zoon dan uitgerekend daar gaat rijden. Bovendien is Mathieu natuurlijk gewoon een Vlaming, die veel beter bij een ploeg als Etixx zou passen.

Fanny

'@ klootje kriekeljon
Oké, ik hecht géén waarde aan wat je zegt, haha.
Zonder gekheid ik begrijp het.
Maar mijn gevoel zegt dat het dan wel eerder een Belgische dan een Nederlandse ploeg zal zijn na (2017)2018.
Zal dan ook afhangen waar hij dan kopman kan worden, gezien zijn duidelijke ambities.

Komi

Ik vind dat Lotto-nl echt verder moet met Sep, met hem die je mee voor de prijzen in vlaanderen en roubaix. Iedereen van hetzelfde niveau of beter is überhaupt onhaalbaar. En de ploeg is toch voor een groot gedeelte ingericht voor het vlaamse werk, dus zonder zo'n kopman heb je een hoop prima knechten maar die geen finale kunnen rijden. Ik denk ook dat Sep iemand is die gevoelig is voor sfeer, dus als je hem kan paaien met randvoorwaarden (eigen trainer, extra knecht) wil die mogelijk wel wat aan zijn vraagprijs inleveren. Want ik denk niet dat lotto-nl kan concurreren met de financiële mogelijkheden van Trek.

Laatst gewijzigd
tight

Laat ik dan ook maar eens een naam droppen. Ik zie het liefst Laurens de Vreese erbij komen als versterking. Heeft zich wat weggecijfert bij Astana, maar is mega-aanvallend ingesteld en kan tot ver in de finale geraken. Verder schijnt dat echt de clown en gangmaker van de ploeg te zijn.

Ik zie Sep ook het liefst blijven. Weet niet of andere toppers onhaalbaar zijn, want heb geen inzage in de financiële huishouding van Plugge.

Timocycling

Keukeleire/Stuyven/Theuns/Trentin dat zijn mannen die Vanmarcke kunnen vervangen en de rest van het jaar ook resultaten kunnen rijden. Zijn wellicht allemaal niet haalbaar... Persoonlijk zou ik graag Keukeleire zien.

@Tight: De Vreese is een prima renner, maar niet kopman-waardig nog.

Yeez

Een naam die mij opviel in de brabantse pijl, ook al is hij inmiddels een gevestigde naam die op zowel vlakke als moeilijke terreinen zijn wedstrijden elk jaar wint: Sonny Colbrelli. Is nog altijd pas 25 jaar, kan op veel terreinen mee en is toch wel een italiaanse topper (die elk jaar in de wk-selectie zit). Rijdt bij Bardiani waardoor het contract tot 2017 geen probleem is mocht een wt-ploeg aankloppen.

Timocycling

Colbrelli is echt een geweldige renner ja, die zal enkel door meer ploegen begeerd worden... Zou wel mooie combo zijn, Battaglin en Colbrelli... Dé afmaker die ze nodig hebben.

Hakkie2

Colbrelli heeft intussen al 2x zijn contract verlengd bij Bardiani terwijl onder andere Sky achter hem aan zat. Eind 2014 toen de ploeg vernieuwd werd en de contracten opnieuw moesten worden getekend en in augustus 2015 weer. Die gaat echt zijn doorlopende contract niet verbreken.

Laatst gewijzigd
Fanny

Een leuk verhaal en foto's van de jonge Neo-prof Bouwman over zijn eerste 2 zware WT koersen tw de Ronde van Catalunya en de Ronde van Baskenland.

https://www.facebook.com/pages/Koen-Bouwman/484263268275799

Chrys

Wow, nieuwe auto's...

Gees

Taylor Phinney

kelderfan

'@Gees
Is Taylor Phinney het mooie bericht van TLJ?

kelderfan

'@Fanny
Die Koen Bouwman maakt hele grote stappen binnen 't team. Nu gaat hij ook mee naar de WP, LBL en Romandie.
Ik had gehoopt, dat hij de Giro ging rijden met Campenaerts.

Fanny

'@Kelderfan
Bouwman maakt inderdaad grote stappen en heeft tot nu toe al een zwaar programma voor z'n jonge renner gereden met o.a. de Ronde van Catalunya en de zware Ronde van Baskenland.
De grote rondes komen voor z'n jonge renner denk ik nog te vroeg.
Ik denk dat de ploegleiding hem dit jaar rustig wil brengen om zo veel mogelijk te leren en zware kilometers in rondes van 1 week te maken.
Derhalve verwacht ik niet dat hij dit jaar al een grote ronde rijdt, dat zou mij namelijk echt verbazen.
Indien hij zich dit jaar blijft verbeteren in het klimmen en tijdrijden dan verwacht ik hem wel volgend jaar een keer als knecht voor de kopmannen in een van de 3 grote rondes.
Ben benieuwd wat hij kan doen in de komende heuvel klassiekers Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik en in de Ronde van Romandië (Zwitserland).
Dat zal denk ik vnl veel knechten zijn voor de kopmannen.

Gees

'@Kelderfan: Het mooie bericht? Ik denk dat me iets is ontgaan :) Maar dat zal wel met de sponsor te maken hebben, I guess?

Zou een mooie 'opvolger' zijn voor Vanmarcke.

Wielerfan1987

Het mooie bericht is een verlenging en verbetering van het sponsorcontract met Skoda.

Is gewoon goed nieuws en best een persbericht waard.
Je moet tenslotte de sponsor die je zoveel goeds brengt ook een beetje in het zonnetje zetten.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Geweldig nieuws.

Klootje Kriekeljon

Dat horen we morgen toch pas? Hoe weet je dat het om Skoda gaat?

Gees

http://www.teamlottojumbo.nl/algemeen/nieuwe-skodas-voor-team-lottonljumbo

Wielerfan1987

'@Fanny,

Ik denk wel dat Bouwman al klaar is voor een debuut in een grote ronde.

Hij is al 22 jaar, en als je ziet hoe goed hij nu al de ronden van Catalonie en Baskenland heeft kunnen verteren zie ik niet in waarom hij na een welverdiende rustpoos in de zomer niet in de Vuelta zou starten.

Hij heeft gewoon aangetoont zware WT wedstrijden goed aan te kunnen zonder in problemen te komen, dan ben je absoluut klaar voor een grote ronde in mijn ogen.

Klootje Kriekeljon

De ploegleiding waardeert vooral het comfort in de lange verplaatsingen, terwijl de mecaniciens de ruimte en veelzijdigheid prijzen. De standvastigheid en het uithoudingsvermogen van de ŠKODA's is een belangrijke factor voor zowel de ploegleiding als de technische staf en de wielrenners.

Deze auto’s, twaalf in totaal, bieden alle ruimte voor de schaatsuitrusting en veel comfort en luxe op weg naar nieuwe overwinningen en records. Bovendien beschikken deze modellen standaard over een item dat speciaal voor de schaatsploeg ontwikkeld zou kunnen zijn: een ijskrabber die in de tankdop is geïntegreerd.

Wat een gelul zeg. :)

Hakkie2

Ja, reclame praat die niet meer oprecht over komt. Volgens mij is het dan zinloos... Volgens mij zou Skoda meer hebben aan iemand die oprecht zegt wat hij aan de auto kan waarderen.

1 2 ... 122 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.