Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 123 ... 405 406
kelderfan

'@Gees
Taylor Phinney lijkt mij een prima renner, maat toch geen opvolger van Sep Vanmarcke!
Jasper Stuyven lijkt mij een prima opvolger, mocht Vanmarcke de club verlaten, want als Sep naar TREK gaat, zal Stuyven in zijn ontwikkeling worden geblokkeerd en dan wil hij misschien wel de omgekeerde weg volgen. Sonny Colbrelli is ook prima renner en versterking voor het team, maar ook die is niet echt een goede vervanger voor Sep Vanmarcke.
@Wielerfan 1987
Is de verlenging en verbetering {in hoeverre} van het sponsorcontract met Skoda het mooie bericht waar @rahimns op doelde?
Het is in ieder geval een goed bericht en moet ons als wielervolgers toch weer moed geven.

Klootje Kriekeljon

Skoda's zijn echt prima auto's tegenwoordig hoor daar niet van. Gewoon Volkswagen/Audi kwaliteit. Audi qua vormgeving natuurlijk het mooist, ook interieur. Volkswagen stijlvol maar niet decadent, ook interieur, wat meer basic. Skoda dan wel heel veel vierkante ongeïnspireerde knoppen en wat saai en gedateerd interieur, maar zeker wel degelijk en betrouwbaar. Zo'n Octavia is gewoon een fijne auto vooral met het oog op comfort voor lange afstanden, 10x betere keuze dan de wellicht voor yuppen en vrouwen goed ogende mini's van Giant. Dat zijn me een partij overschatte middelmaat auto's zeg. Ook strak geveerd altijd, allesbehalve comfortabel en lekker voor je rug zo'n auto. En dan nog maar te zwijgen over het interieur.. alles is van een goedkope plastic kwaliteit, knoppen die niet mooi weggewerkt zijn, schakelaars (bijv. licht) die schuin blijven zitten enz.. En dan die enorme kilometertellers.. Flavor Flav zou er jaloers op zijn die enorme klok. Onbegrijpelijk hoe je een boodschappenwagen die duidelijk vooral voor vrouwen ontworpen lijkt te zijn in kunt zetten als koersauto.

http://elhstalon.net/wp-content/uploads/2015/05/Flavsignaturelook.jpg

http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/750x422/quality/95/http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/01/mini_cooper_interior_1280_07.jpg

Laatst gewijzigd
mooiman

Tweede suggestie voor een nieuw forum: TLJ- Skoda!!

andres

Denk dat ze morgen of zondag bekend zullen maken dat de Lotto ook doorgaat.
Goed moment tijdens de dag van de Amstel.

gesink3101

will skoda be a new sponsor?

kelderfan

'@andres
Hopelijk dan ook met de toevoeging van verlenging en verbetering.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

No, it's just the car sponsor.. no news in that

gesink3101

'@rahims maybe the team will sign another sponsor?what do you think?

andres

Dat zal wel niet, ik hoop al op verlenging dat is al mooi toch, hoewel meer geld nooit kwaad kan natuurlijk.

Scotty

I'm getting a little bit tired of gesink3101

kelderfan

'@andres
Om Sep Vanmarcke voor contractverlenging te paaien lijkt mij een verbetering wel een must, omdat ook Plugge Sep Vanmarcke wil behouden voor TLJ.. Sep Vanmarcke wil toch een nog betere ondersteuning voor 't Vlaamse werk {Bij extra-time klonk 't wel leuk TREK=> Vanmarcke, Stuyven en Theuns een mooi Vlaams blok} en dat is toch een groot deel van de wedstrijden. Bovendien heeft de teamleiding ook aangegeven om vanwege de sponsering nog 1 of 2 Amerikanen toe te voegen aan de selectie.
Misschien kan TLJ er t.o. stellen bijv.: Vanmarcke, Naesen en Van Keirsbulck als Vlaams blok voor de klassiekers. Dan heeft hij met Van Asbroeck en Teunissen toch voldoende sterke renners om er wat van te maken.

LutsenkoFan

Ik zie Bouwman wel de Vuelta rijden dit jaar, met daarvoor koersen als Zwitserland, Polen en dergelijke.
Castelijns misschien ook Vuelta ik had vernomen dat hij de Giro zeker niet ging rijden en waarschijnlijk ook niet de Tour.

Edit; blijkbaar wel..

Laatst gewijzigd
Yeez

Castelijns rijdt wel de giro!

Timocycling

Hahahahha Flavor Flav!!! Daar lijken die lelijke mini's idd op van binnen. Nee Skoda is meer dan prima als koerswagen, zeer degelijk.

Borsje

Koen Bouwman is in mijn ogen echt prima aanwinst voor TLJ. Wie zijn berichten/ belevenissen volgt weet dat hij geweldige instelling heeft. Ben heel benieuwd hoe hij het komende maanden gaat doen.

Laatst gewijzigd
andres

Krijgt Lotto NL Jumbo ook nog geld dan, of alleen materiaal van Skoda?

Roelien

Gesink blijft t/m 2018 bij de ploeg heeft het AD op de site staan...

LutsenkoFan

Ja, ik zie het. Man wat baal ik dat Lotto Jumbo niet meer Rabobank is. Gelukkig is geld niet het belangrijkste in het wielrennen.

Bijvoorbeeld mannen in het voetbal zeggen altijd wel dit is mijn ploeg, bla bla bla maar de volgende zomer vertrekken ze met een prijskaartje van 20 miljoen waar nog een loon tegenover staat van minimaal 5 miljoen per jaar. En dan komen ze terug bij hun oude club als ze versleten zijn en eigenlijk geen club hen meer wilt. Ik snap dus ook niet goed waarom er zo'n groot verschil is qua geldbelang in sommigen sporten, en daarmee heb ik het niet over het aantal maar verschil tussen kleine en grote teams.
Stel Gesink had niet verlengd en hij ging bijvoorbeeld naar Sky dan was zijn Salaris toch wel 1,5 tot 2x meer.

kelderfan

'@Roelien
Nu nog de andere smaakmakers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit was dan waarschijnlijk het nieuws waar Richard Plugge het over had.

mooiman

En goed nieuws dus!!!

Yeez

Nog wat. Tjallingii stopt na de zlm toer (15-19 juni) als wielrenner. Rijdt alle voorjaarsklassiekers, de giro en de ster zlm toer. Niet het NK!

Laatste man

Zwitserland, Tour, Rio en Vuelta voor Gesink.

Gees

'@Kelderfan:
'Taylor Phinney lijkt mij een prima renner, maat toch geen opvolger van Sep Vanmarcke!'

Daarom zette ik opvolger ook tussen aanhalingstekens.

Trek wil Vanmarcke en Stuyven beiden in 1 team. Colbrelli lijkt me top. Idem voor M van der Poel, Van Hoeke die van Keylsbroeke oid van Etixx...

kelderfan

'@Gees
Je bedoelt toch Gijs van Hoecke {TSV} en Van Keirsbulck {Etixx}.
Van Hoecke ging zich dit seizoen meer richten op de weg en het is even afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
Colbrelli week je niet zo snel los bij Bardiani, maar is niet verkeerd om te halen. Bij van der Poel zou ik maar een groot vraagteken zetten.

1 2 ... 123 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.