Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 135 ... 405 406
kelderfan

'@rahimns+ @vlek
Dat Kruijswijk die combinatie heeft aangegeven is duidelijk en begrijpelijk; het is ook alleen maar een suggestie. Ja Kelderman heeft ook aangegeven, dat er weer een weg omhoog is.
Ik hoop alleen, dat Kelderman en Vanmarcke snel besluiten om met TLJ door te gaan; het is voor de jonge renners als Vermeulen, Bouwman en Lammertink goed om stappen te kunnen maken onder de paraplu van sterke en goede kopmannen.

Laatst gewijzigd
tendam

Als Kelderman en Vanmarcke vertrekken blijft echt alleen Gesink over om de kar te trekken, dan kun je de zaak wel opdoeken lijkt me. Buitenlandse toppers gaan ook niet willen rijden bij een ploeg zonder (sub)toppers naast zich.

S. Morgenstern

Maar hoeveel jaar achter elkaar is het nu eigenlijk al het laatste jaar van deze ploeg? Vier?

ti-raleigh

'@kelderfan
Dat denk ik ook. Sep blijft en Wilco gaat.
Bij TLJ draait het hele voorjaar om Sep. Het is maar de vraag of hij dat bij andere ploegen beter kan krijgen.
Wilco heeft nieuwe prikkels nodig.

xistnc

Zou toch wat zijn als Kelderman vertrekt, bijvoorbeeld naar Sky of BMC. Dan moeten ze dáár het hele jaar horen wie ze van TSV en RDV allemaal moeten overnemen... :o

S. Morgenstern

En of het niet een idee zou zijn om Utah op te nemen in het programma..

Wielerfan1987

Utah is een prachtige koers, maar als je sponsoren geen zwaarwegende belangen hebben in de states trekt het een zware wissel op je budget en personeel als je er zou willen rijden.

Voor een ploeg als TLJ met beperkte middelen en zonder noodzaak om er te starten weegt de mogelijke winst simpelweg niet op tegen de investeringen (financieel en personeel)

Borsje

Ok maar ALS ze daar (en/of elders in de VS starten) zal ik de ronde met extra belangstelling volgen. Laat de apps maar komen......

andres

Wanneer gaan we nou horen dat de Lotto doorgaat of niet?
Is wel van belang lijkt me, voor het aanblijven van Sep en Wilco.

xistnc

Slik. Ze zijn met véél... Té veel!

Laatst gewijzigd
tendam

'@vlek
Hoe zie jij die ploeg dan voor je? Qua Nederlanders is er niets interessants beschikbaar, behalve Poels maar die wil niet.

S. Morgenstern

Welke ploeg? De hypothetische ploeg zonder Vanmarcke en Kelderman, met enkel Lindemannetjes en Keizers als vervanging? Ik heb geen idee hoe de selectie er volgend jaar uit zal zien. Het vroegtijdig afschrijven laat ik verder met liefde aan jou over.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Bij Vermeulen las ik enige tijd geleden en ook uit een reactie van PLugge, dat er een of twee Amerikanen bij zouden komen in de selectie voor 2017. Dat zal toch ook met de sponsering te maken hebben, dacht ik zomaar, zonder zucht of te veel.

xistnc

'@kelderfan
Op Instagram zei Plugge dat helemaal niet.

kelderfan

'@xistnc
Volgens mij heb ik al eens gezegd, dat ik niet op instagram kijk. Maar wat dacht je van twitter.com.

Borsje

Heb zojuist toch met enige verbazing het interview met Wilco in NRC gelezen. Ik krijg de indruk dat het aan de begeleiding in 2015 flink moet hebben geschort. Of heeft Wilco bewust van alles zelf uit zitten vogelen en communiceerde ie niet voldoende? Maar wellicht is dit de doorsnee gang van zaken in het peloton (opper ik als leek).

Yeez

Lindeman lijkt dit seizoen ook een serieuze sprong gemaakt te hebben. Rijdt wss de tour en laat vandaag en in de amstel zien goed in vorm te zijn.

kelderfan

Alleen nog Battaglin bij 't peloton, dat is wel erg mager. Dus Lindeman lijkt een serieuze sprong gemaakt te hebben.

Wielerfan1987

Het is sneu, maar bij deze is Poels definitief onhaalbaar geworden voor TLJ.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Had jij dat serieus verwacht dan. Het is weer heel magertjes geworden wat TLJ betreft. Gesink kan zich volledig richten op de TdF lijkt mij.
Jammer dat Sam Oomen voor Giant heeft gekozen. Hopelijk laten zij Hofstede niet lopen. Of zeg ik dan weer iets geks.

kelderfan

Patrick Konrad lijkt mij geen verkeerde renner Giro Trentino 5e en nu LBL 14e.

Laatst gewijzigd
Hermannmg

Battagalin zag er lange tijd sterk uit. Het enige lichtpuntje uit lbl. Geen enkele lotto jumbo man bij 1e 36. Teleurstellend mag je zoiets noemen.

tight

Eerste zin Poels tegen verslaggever nos: Ik denk dat het met die selectie voor de O.S. wel goed zit.

Lijkt mij ook dat Gesink zich nu helemaal kan richten op de tour ipv O.S.

karper

Poels, Mollema, Dumoulin zijn wel zeker voor de OS en ik denk/hoop Kelderman

Scotty

Borsje, heb je dat interview online, kan je het hier plaatsen? Of anders voorbeelden?

1 2 ... 135 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.