'@rahimns+ @vlek
Dat Kruijswijk die combinatie heeft aangegeven is duidelijk en begrijpelijk; het is ook alleen maar een suggestie. Ja Kelderman heeft ook aangegeven, dat er weer een weg omhoog is.
Ik hoop alleen, dat Kelderman en Vanmarcke snel besluiten om met TLJ door te gaan; het is voor de jonge renners als Vermeulen, Bouwman en Lammertink goed om stappen te kunnen maken onder de paraplu van sterke en goede kopmannen.
Utah is een prachtige koers, maar als je sponsoren geen zwaarwegende belangen hebben in de states trekt het een zware wissel op je budget en personeel als je er zou willen rijden.
Voor een ploeg als TLJ met beperkte middelen en zonder noodzaak om er te starten weegt de mogelijke winst simpelweg niet op tegen de investeringen (financieel en personeel)
Heb zojuist toch met enige verbazing het interview met Wilco in NRC gelezen. Ik krijg de indruk dat het aan de begeleiding in 2015 flink moet hebben geschort. Of heeft Wilco bewust van alles zelf uit zitten vogelen en communiceerde ie niet voldoende? Maar wellicht is dit de doorsnee gang van zaken in het peloton (opper ik als leek).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.