'@LutsenkoFan
Ciccone is een talent en heeft vorig najaar nog de degens gekruist met Hofstede, Jeroen Meijer en Tusveld.
Colbrelli is een ideale renner voor de Ardennenklassiekers; wat dat betreft kan TLJ nog versterking gebruiken. Maar hij ligt nog wel een jaar langer vast bij Bardiani en misschien heeft DCF een punt.
TLJ kan op heel veel plekken nog versterking gebruiken. Ze hebben echter gekozen voor een focus (zoals ze dat zelf noemde begin dit jaar) op het sprinten en de klassementen (met name in de grote rondes waar het podium volgens mij het grote doel was) en zullen dus niet een hele gewilde renner gaan halen voor de Ardennenklassiekers. Dat zou althans volkomen onlogisch zijn binnen de gepresenteerde plannen voor de komende drie seizoenen.
'@jerteg: Colbrelli was 3e in AGR. Zou mi wel een mooie versterking zijn voor TLJ voor voorjaarsklassiekers (heuvels) als AGR, Milaan SAN Remo en Brabantse Pijl etc.
Als men naast een Italiaan nog een klimmer en eventueel Amerikaan wil aantrekken zouden Adrien Costa (denk niet haalbaar) of die 19 jarige Powless een mooie aanwinst kunnen zijn.
Bennett 38e in tijdrit en verliest dus veel en staat dus nu 9e op volgens mij 1.45 min.
Overigens reed de de pas 19 jarig en 1e jaars Neilson Powless (CT-team Axeon Hagens Berman )weer uitstekend.
Als TLJ nog op zoek is naar Amerikaans talent dat is dit er een zeg.
Was deze week ook al heel goed bezig in de zware bergetappe en nu dus ook een goede tijdrit.
De nog jonge Alexey Vermeulen heeft een hele goede tijdrit gereden met een 16e plaats en is de beste TLJ renner.
'@rahimns
De stal van eigenaar en directeur Axel Merckx herbergt nog meer opvallend goede jonge talenten zoals bv Costa, Barta, Geoghegan Hart, Logan enz.
Maar de pas 19 jarig en 1e jaars Neilson Powless van CT-team Axeon Hagens Berman cycling springt er wat mij betreft toch bovenuit, althans in deze koers.
http://2016.axeoncycling.com/riders/neilson
Dus als LTJ nog jong (Amerikaans en Engels) talent zoekt zou ik zeker bij dat team van eigenaar Axel Merckx gaan scouten.
Ik heb die Powless deze week in Californië zien rijden en vooral in die bergetappe was hij indrukwekkend als 19 jarige.
Daarnaast kan hij nog een potje tijdrijden.
Ik voorspel hem een grote toekomst in het wielrennen.
'@Fanny
Ik geloof dat Geoghegan Hart al reeds een overeenkomst heeft met Sky,
Zou daar eigenlijk dit jaar al rijden maar heeft daar van afgezien omdat hij de stap nog te vroeg vond meen ik.
Die haal je dus echt niet meer zomaar binnen, tenzij je echt een goed verhaal hebt.
Gezien zijn manier van rijden deze week, zijn talent voor de tijdrit, en wat ik van hem lees op de door jou gelinkte pagina lijkt Powless wel uit het juiste hout gesneden en ook qua instelling bij TLJ te passen.
Ik hoop dan ook dat ze bij TLJ niet stil zitten en de contacten direct aanhalen, want gezien zijn rijden nu zullen er meer kapers op de kust zijn.
'@Wielerfan. Niet dat ik weet. Na de Dauphine heb je nog 3 weken, dus kan je nog een hoogtestage doen, mits je het NK laat schieten.
Maar goed, dit geldt voor nagenoeg elke renner. De Giro kan je gewoon veel beter voorbereiden op hoogte, doordat er halverwege de maand april niet 2 WT rondes plaatsvinden.
wat een fantastische dag vandaag voor TLJ! felicitaties aan Steven, de ploeg en de fans. zo veel zin in de tijdrit morgen en wat voor de rest komen gaat. ik hoop op een spannende slotweek met samengeknepen billetjes en uiteindelijk na 36 jaar weer eens een nieuwe Nederlandse grote ronde winnaar. maar zo niet is de Giro ook al geslaagd, mede dankzij TLJ en Kruissie!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.