Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 176 ... 405 406
Gees

Ik ben zo verdrietig.

En ik droomde vannacht dat Chaves en Nibali er doorheen zakken vandaag en dat Stevie alsnog de Giro wint met 6 seconden.

Flauw trouwens van sommige om over de ploeg te beginnen. Er werd gisteren door de ploegleiding verteld dat het peloton het niet accepteerde wanneer TLJ meesprong.

Wielerfan1987

'@Fanny,

Wijnants is verlengd omdat ze in hem een rol als kapitein van de sprinttrein van Groenewegen zien.

Wielerfan1987

Nog een mooi Karma scenario, Chaves en Nibali gaan de strijd in de afdalingen met elkaar aan en komen allebei hopeloos ten val en verliezen 6 minuten en meer.
Steven zegeviert op de laatste klim en neemt het roze, Valverde wordt tweede gevolgd door Uran, en Majka waardoor Chaves (lees: aasgier) genoegen moet nemen met plaats 5...

Gees

Ik hoop het Wielerfan. Ik hoop het zo.

Vanmarcke definitief weg nu Boom is benaderd?

Hermannmg

Snap de teleurstelling wel van de rit van gisteren maar ben het niet met jullie eens dat Nibali en Chaves hadden moeten wachten. Afdalen is net zo goed als klimmen een eigenschap die je moet beheersen als je voor een klassement wil gaan. Nu is het ook zo dat Kruijswijk door zijn eigen stuurfout ten val komt, en niet door een rare beweging van Nibali of Chaves of een motor/auto. Daarnaast was de groep Valverde gelost op de klim, mochten Nibali en Chaves gewacht hebben was deze groep opnieuw kunnen komen aansluiten en wellicht voor de ritwinst/ opschuiven in klassement gaan rijden. Tot slot daalde Kruijswijk (begrijpelijk) niet echt heel vloeiend en vol vertrouwen na zijn val, je zag die jongen van Cannondale hem voorbij knallen en meteen 30 meter pakken, ook duurde het ook een eeuwigheid voordat de fietswissel kwam etc.

Ik kan de frustratie richting Nibali wel begrijpen, onsympathieke renner en een onsympathieke ploeg. Chaves vind ik een mooie man, positief en eerlijk. Daarom hoop ik ook dat Chaves Nibali vandaag even de kuiten laat zien tenzij Kruijswijk uit zijn graf kan opstaan en het roze naar Turijn brengen. FORZA STEVIE!

gesink3101

I think that Sep is the first option and lars could be a helper or the second option if sep leaves

Gees

Ik heb nog nooit gebeden in m'n leven, maar ga nu een schietgebedje doen.

Ik neem aan dat ze er een paar pijnstillers ingooien?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Voor mijn part gooien ze de hele pot Belge erin, hup Kruijswijk !

robertowilco

Hij zal injecties krijgen, maar je moet uitkijken en dat weet de ploegarts wel dat ze niet buiten de regeltjes van de UCI vallen, dan krijg je dat gesodemieter weer, maar als zijn voet gaat opzwellen gaat dat ook een probleem worden, dat gaat knellen en zeker bergop kandat pijn doen. Wie herinnert zich nog de val van joop in 1980. De dag erop kwam hij ternauwernood de Calibier over, en heeft Paul Wellens hem er overeen gesleurd, joop blokkeerde finaal, maar kwam er later overheen, dat waren de bangste momenten toen voor de ploeg. Toevallig viel joop op dezelfde zijde waar Kruijswijk op viel. Als het in het begin direct bergop gaat, moet hij niet gaan forceren, misschien dat hij er in de loop van de etappe doorheen komt, probleem is er is geen enkel rustpunt in deze etappe en het zal me niks verwonderen als ze er direct inknallen op de eerste berg wetende dat Kruijswijk dat niet kan.

jvh93

Ongeacht wat kruijswijk vandaag doet, voor mij is hij de winnaar van deze Giro en een ongelofelijke held dat hij vandaag van start gaat. Winners are not the ones who never fail, but the ones who never quit. Forza Stevie en Forza team LottoNL-Jumbo!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

laten we hopen dat Steven vandaag veilig de finish haalt en hopelijk nog in de top 10

Laatst gewijzigd
robertowilco

Nou de eerste beelden zijn best wel positief, hij is erbij

Klootje Kriekeljon

Wat er ook gebeurt, held. Als ie dat vorig jaar al niet was geworden.

Fanny

We zijn begonnen en Kruiswijk zit samen met een andere TLJ renner vooraan bergop in ket peloton bij Chaves, Nibali en Valverde.
Er is een groep met 7 renners met knechten van AK vooruit (ruim 2 minuten).
Helaas zit hier geen TLJ renner bij.
Beelden:
http://cyclinghub.tv/livestream

Laatst gewijzigd
b88

Valt het jullie ook niet op dat de afgelopen week Raymond Kerckhofss (telegraaf) werkelijk elk moment aanpakt om Team LottoNlJumbo te bekritiseren.
Vandaag ook weer een ongepaste uitbrander dat Kruijswijk gister alleen zat na zijn val. Deze tendens is eigenlijk al veel langer merkbaar vanuit zijn kant.
Weet iemand misschien waarom Kerckhoffs zo gefrustreerd is jegens LottoNlJumbo iets uit het verleden misschien?
Weinig sprake van objectiviteit in ieder geval en erg jammer

xistnc

Kerckhoffs is een omhoog gevallen schoolkrantjournalist, die in de periode van Rabobank elke scoop toegeworpen kreeg. Sinds het afscheid van Rabobank heeft hij geen makkelijke ingangen meer en is zijn status flink gedaald, terwijl andere wielerjournalisten juist in opkomst zijn. Dat wringt bij Kerckhoffs en hij laat geen mogelijkheid voorbij gaan om tendentieus na te trappen.

Wat overigens los staat van het feit dat hij krom best krom mag noemen, als daar aanleiding voor is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kruijswijk heeft gestreden voor wat hij waart was {chapeau#}; jammer dat Valverde hem nog een plaatsje afsnoept.
Maar je ziet nu wel hoe belangrijk een knecht kan zijn; Nibali heeft 't ook wel te danken aan een geweldige Scarponi.

Wielerfan1987

Tjah... de engelse eurosport commentator heeft het nog het meest juist verwoord: 'whenever a competitor crashes Nibali is always there to steal the win'

Accurater dan dat kan het haast niet verwoord worden.....

robertowilco

Wat weer een klote commentaar bij de NOS, man die jongen is een held, gisteren wisten we nog niet of die ging starten, hij heeft er uitgehaald wat er nog inzat, hij is een klasbak, toch weer naar sporza gekeken, zij hebben een grote waardering voor Kruijswijk en hebben er heel wat meer verstand van.

jvh93

Kruijswijk in de vuelta voor zijn revanche. Hij gaat daar iedereen volledig aan gort rijden

xistnc

Nee, na zo'n mentale klap als nu kun je niet van een mens verwachten dat hij in de Vuelta hetzelfde gaat kunnen. Nogmaals drie weken hoogspanning is schier onmogelijk. Wel optimaal voorbereiden, ritje uitkiezen en knechten voor Gesink.

StonedCamel

'@xistnc:
Nou dat lijkt me wat voorbarig. Na de Giro 2 weken op het strand, paar weken een licht trainingsschema en vanaf juli weer volle bak voor de Vuelta. Moet kunnen lijkt me. En zoals je zegt, dan heeft hij Gesink aan zijn zijde, dus minder druk en meer steun.

ONCE

Knechten voor Gesink? No way natuurlijk.
Daarnaast gaat de combinatie Giro-vuelta beter dan tdf-vuelta.
Na de Vuelta volgend jaar de Tdf en dan mag Gesink knechten voor Kruijswijk :D

Laatst gewijzigd
xistnc

Dat zeg ik. Voorbereiden zal het probleem niet zijn. Maar er opnieuw 3 weken staan, daar geloof ik niet in.

Loek de Rooij

'@b88, zijn eerste column in Procycling magazine was ook een stuk om TLJ af te zeiken en te verkondigen hoe geweldig Giant Alpecin was. Hij zou zijn stuk nog eens moeten terug lezen. De stumper.

Kruijswijk, held! _O_

1 2 ... 176 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.