Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 178 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ik vind het allemaal kort door de bocht. Ten eerste heeft Steven geen orders aan zijn laars gelapt. Vooraf was er een plan gemaakt en heeft Steven dit tijdens de koers in overleg met de ploegleiding aangepast. Als hij het er niet mee eens was geweest voor de koers, had hij dit echt wel aangegeven. Maar zo werkt het, vooraf maak je met de renners een plan en na aanleiding van het verloop van de wedstrijd pas je dit aan als dit nodig is. Verder kan je aangeven als ploegleiding dat er renners mee moeten zinnen, maar dan is dit niet altijd mogelijk. En dan moet je ook nog eens de renners hebben die mee kunnen gaan waar je verder op in de koers nog wat aan hebt. De ploegleiding had de pech dat Roglic (hun beste klimmer na Steven op papier) al een paar keer was gevallen en dus gewoon niet in goede doen was. Wij kunnen hier van alles bedenken en makkelijk kritiek leveren vanaf de bank... maar als wij er zo goed in zouden zijn, zouden we niet op de bank zitten maar achter het stuur. Wij zien niet alles, zijn niet bij de besprekingen, weten niet hoe de renners zich voelen of aankunnen... en dus is het makkelijk gezegd, stuur maar even een mannetje mee.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Ik doe mee met je smeekbede.

kelderfan

'@Hermannmg
Ik ben er ook voor om Kruijswijk binnen de ploeg te houden, maar ook Kelderman is een renner, die in een grote ronde kan meedoen en Gesink is een man die in Grote Rondes en Klassiekers kan verrassen. Dus Gesink over de top vind ik te ver gaan.

tendam

'@hermannmg
Ach, die uitstraling is ook een beetje wat de buitenwacht ervan maakt. Als Kruijswijk straks nog een keer op een cruciaal moment onderuit gaat is hij al snel de loser, wordt hij afgebroken in de media en zie dan maar eens niet 'stuurs' te worden ;)

Fanny

'@Kelderman en @Kelderman97
Familie van elkaar of DE echte Kelderman ????

@Rahimns
Quote van TLJ op 21-05-2016: Juiste moment
“Als ik eerlijk ben hadden we niet gedacht dat dit de meest ideale dag was om aan te vallen”, bekende ploegleider Addy Engels. “Maar iedereen zat zo vreselijk kapot en Steven voelde dat heel goed aan. Hij heeft daarop geanticipeerd en viel op het juiste moment aan.”

Dus Rahimns Steven Kruijswijk heeft zelf iniatief genomen zonder dit eerst te overleggen.
Kan ook niet als je direct moet anticiperen en dan ga je dit niet eerst vragen. Dit was zeer verstandig besluit van Steven Kruijswijk.
Hij heeft dit later in zijn interview na de wedstrijd ook nog eens aangegeven dat dit niet volgens het afgesproken plan van de ploegleiders was.

mus van de maasstad

'@fanny

Kruijswijk zou aanvankelijk niet aanvallen. 'Met Jan Boven en Addy Engels (ploegleiders, red.) had ik afgesproken dat ik vandaag niet aan zou vallen. Maar toen Nibali aanviel, voelde ik me zo goed. Ik heb toen even met Jan gesproken en toen Nibali weer ging, sprong ik erop en erover.'

http://www.sportdome.nl/Nieuws/84815-Kruijswijk---Ik-zou-eigenlijk-niet-aanvallen-.html

niet ineens dingen weglaten zodat jij ineens gelijk hebt.

dag fanny

Laatst gewijzigd
jerteg

Dus volgend jaar Tour: Kruijswijk (kopman), Gesink (superknecht), Kelderman (superknecht), Bennett, Battaglin, Roglic, Lindeman, Tankink, Keizer

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny wel eerst alle bronnen checken... zie @musvandemaasstad...

tdola

Omdat de giro nu zo goed als klaar is en vooruitkijken/speculeren ook leuk is, wat worden opstelling in tour/vuelta?

Tour
Zeker lijken: gesink, kelderman, lindeman, vanmarcke, wijnants
Erbij? Bennett, leezer, martens, roosen, teunissen (1 afvaller) of toch groenewegen?

Vuelta
Kruijswijk, gesink, Groenewegen (zeker, niet als groenewegen tour rijdt)
Battaglin (nav commentaar bij verlenging), keizer, 1 vd tour afvallers (lijken me zeker)
Nog 3 plekken over dan: mglheden bouwman, campenaerts, van winden, van asbroeck, wagner

Of zou ik er erg naast zitten?

gardeyn

Ik weet niet meer wie het tipte........

http://m.telegraaf.nl/article/25886454/doden-door-oefening-iceman

tendam

'@jerteg
Ik weet niet of Kruijswijk wel naar de Tour wil... hij wijt zelfs z'n valpartij aan het feit dat ze toen net de Franse grens over waren gereden ;)

robertowilco

Commentaar van Valverde, dit zijn de juiste mannen op het podium, volgens mij wordt Kruijswijk nog niet serieus genomen, als Kruiswuijk niet gevallen was, had Meneen Valverde het podium helemaal niet gehaald. Ik ga niet naar de huldiging kijken vanmiddag, dat doet pijn.

Laatste man

Prachtige Giro van de ploeg. Een rit, top 4 en een hele rits aan top 10 noteringen en podium plaatsen. Helaas geen verdiend podium of rit voor Kruijswijk.

Hopelijk focus op de Vuelta en dan minimaal een rit. Je gunt het hem enorm.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bennett is ook wel zeker.... ik denk dat Wagner en Leezer er ook nog bijkomen. En dan is het afwachten of de ploeg een sprinter wilt meenemen of toch nog liever een extra knecht.

mus van de maasstad

Eigenlijk best bizar.

Wie had van te voren verwacht dat men met een 4e plaats in het AK, een ritoverwinning, een berg en roze trui, 4(?) maal 2e in een etappe en dan nog tal van top 10 plaatsen in de etappes, toch nog teleurgesteld is.

Tenminste, zo voel ik het.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Mus van de maasstad ja, ik denk dat als je het van te voren had gezegd dat de ploeg er meteen voor zou tekenen. Het is vreemd hoe dingen soms lopen.

mus van de maasstad

'@sepiroth

heb je ook een bron dat daar niemand stond?
Of ga je af op die paar seconde beeld?

en in welke etappes hadden andere roze trui dragers wel iemand mee in de vlucht? Ik heb gister ook niemand van orica in de vlucht gezien. en ik meen me te herinneren dat movistar ook niemand mee had toen amador in het roze reed.

Daarnaast moet je natuurlijk ook iemand hebben die uberhaupt mee kan. Of hadden ze vanuit de ploegleiderswagen op aanvallen moeten klikken en vervolgens bolletje op 85?

Laatst gewijzigd
rvb

het grootste probleem van het nederlandse wielrennen is, dat het nooit wat wint.

Oorzaak : zij rijden te langzaam.

Oorzaak : zij trainen verkeerd.

mus van de maasstad

nooit wat wint....

teveel geblowt en is je geheugen aangetast?
Doet de stad Luik een belletje rinkelen?

Verkeerd trainen?

Hoezo hebben we dan een 4e AK en tig dagen in het roze gereden?

Laatst gewijzigd
veld

'@rahimns Wat moet Wagner in de tour, en al helemaal als er geen sprinter meegaat?
Wat betreft de Vuelta zou ik denken(en doen): Kruiswijk, Gesink, Battaglin, Roglic, Bouwman, Keizer, Campenaerts en een sprinter met helper.

UrbanSteel

'@ mus van de maastad

Hier heb je je bron ;

Even hier bij de Jumbo Lotto liefhebbers vragen of wat ik heb gehoord op Eurosport vandaag op waarheid berust , daar vertelden de commentatoren in het begin constant dat gisteren op de top van de Colle dell’Agnello er wel verzorgers stonde voor Nibali maar niemand van Lotto Jumbo voor hun renners , dus geen jasjes , gelletjes en bidons ( altijd handig wat meer gewicht in een afdaling ) .

Johnny7

Volgens mij zijn er een paar hier helemaal gek geworden. Gesink als knecht gebruiken? In welke wereld leven jullie zeg!
Naast zijn trots is zijn salaris een beetje te hoog daarvoor. Incidenteel zou kunnen maar hallo, dit is hopelijk niet serieus!

Er moeten minimaal 2 klimmers bijkomen die nog een stukje kunnen meegaan tot in de finale zoals een Scarponi. Maar dat gaat zeker niet gebeuren als we naar het budget kijken, dus zou ik aanraden een andere ploeg te zoeken!

Fanny

'@mus van de maasstad
Ik heb niet ineens dingen weggelaten.
Staat nl gewoon in verslag op de site van TLJ.
Ik had het ook over een verslag op TLJ site en een interview.
Jij hebt het over een bericht op internetsite sportdome.
Dag mus van de stad.
@Rahimns
niet na-apen en goed lezen.

Laatst gewijzigd
tdola

'@turtlehead.

Roosen en teunissen voor de ervaring, ontsnapping en ondersteuning? Je moet toch 9 man opstellen. Ze kunnen beide ook nog als lead out voor evt groenewegen dienen.

tdola

'@veld, roglic in eerste seizoen wt gelijk 2 grote rondes lijkt me niet handig, laat die evt maar starten in canada.

Verder komt je opstelling aardig overeen met wat ik postte idd

1 2 ... 178 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.