Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 19 ... 405 406
Fanny

'@ Jessevandalen
Jij bent vast de enige die het zeker weet of niet dan Kelderfan.

@vlek
Misschien heb je wel gelijk met de laatste zin.
We zullen binnenkort zien wat de heren ploegleiders van Tlj dit jaar voor keuze hebben gemaakt voor de 3 grote rondes.
Dit uiteraard in samenspraak met de belangrijkste renners.
Het is sowieso een apart jaar ivm de OS in Rio.
Dit wegparcours is vooral geschikt voor klimgeiten.

Fanny

'@ten dam
De vraag is of Alexey Vermeulen beter is dan Bouwman.
Alexey Vermeulen is iets hoger in het Algemeen klassement geëindigd dan Bouwman in de Giro Valle D 'Áosta de Mont Blanc tw 12e om 17e.
Echter heeft Bouwman in de eerste snikhete etappe, het was boven de 35 graden, pech gehad door 50 km zonder water te zitten en heeft daardoor ruim 17 minuten verloren op de latere winnaars de Plus en Robert Power.
In de laatste door hem gewonnen bergetappe naar de Grote St. Bernhard heeft hij op dit duo weer 5 minuten goed gemaakt.
Had hij géén pech gehad in de 1e etappe dan was hij voor Alexey Vermeulen geëindigd.
Overigens was Bouwman dit jaar ook beter in de Circuit de Ardennes tw 14e om 28e Algemeen.
Maar ik denk dat beiden aan elkaar gewaagd zijn vwb bergop en tijdrijden.
Wel leuk dat Alexey Vermeulen nu bij Tlj komt rijden met hopelijk een Amerikaanse sportmentaliteit.

Weet je zeker dat je Kelderfan niet bent?
Volgens @Jessevdalen is het zeker dat ......... dus.......?

xistnc

Als Fanny en Kelderfan niet dezelfde zijn, dan maak ik voor de eerste een diepe buiging voor het geniaal imiteren van de schrijfsels van de tweede. Mocht het authentiek zijn, dan maak ik me zorgen over de wildgroei in die hoek. Want ene Jibi, die de afgelopen dagen regelmatig postte onder de nieuwsberichten, komt ook aardig in de buurt.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@xistnc
Inderdaad, nou je het zegt dan zou jij weleens die ene jibi kunnen zijn.

jerteg

'@xistnc, jessevdalen
Of ze zijn dezelfde persoon, of ze zijn broers, of ze zijn verliefd op elkaar. Kijk eens twee pagina's terug

jerteg

[Quote]

8 december 2015 om 16:13

Fanny:

[S]@rahimns
Dank voor je informatie. [/s]
[B]@kelderfanny[/B]
[S]
Weet je ook de link ernaar toe en zou je hem hier willen plaatsen mn het stuk over Leezer !
Andere vraag: Weet je of er vanmorgen nog meer renners gecontroleerd zijn bij TLJ. [/s]
[/quote]

[Quote]
8 december 2015 om 16:52

kelderfan:

@Fanny
[B]Laat Kelder er maar vanaf.[/b]
[/quote]

Kelderfanny min kelder is fanny. Dus wss zijn ze dezelfde persoon. Zielig dat je zo vragen gaat stellen aan jezelf op een forum.

Btw: ze gebruiken ook allebei de plaatsen van renners in een wedstrijd als voorbeeld, haha.

Edit: fanny stuurde vgm toen straks ook 1 bericht als Fanny en een als Kelderfan (hij vroeg aan Fanny of hij zeker wist dat hij niet Kelderfan is...

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Als kelderfan en Fanny dezelfde zijn.

Laat ze dan a.u.b. alsjeblieft ophouden hier te posten, ik vind het bijzonder vervelend worden deze hele discussie.

En al helemaal dat de een of andere pipo hier zichzelf vragen gaat stellen om ze vervolgens met vage antwoorden of zelfs wedervragen te beantwoorden.

Dit forum, en vooral dit topic is bedoeld voor serieuze fans van TLJ en de wielersport, niet voor dwaze zielepoten die smachten naar aandacht (al is het van zichzelf)

tendam

Als ik de foto uit de tweet van Maxime Horsels moet geloven is het tourshirt van afgelopen jaar het nieuwe shirt van TLJ :)

Hm... ik vind dat een raar tenue, ik vind het vreemd dat zo'n roodwitblauwe kraag wordt toegestaan als iemand geen ex-kampioen is. Mooi is het niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan jullie garanderen dat het tourshirt van TLJ niet het shirt is van de ploeg voor 2016

Fanny

'@wielerfan 1987
Met die laatste zin ben ik het helemaal mee eens.
Maar ik denk dat ik in mijn berichten serieuze vragen en serieuze meningen over TLJ heb verstuurt.
Misschien heb jij deze dan niet gelezen of willen lezen.
Dat anderen dan van alles suggereren is niet mijn pakkie an.
Heb je trouwens zelf nog nieuws over TLJ dan ?

Fanny

'@Rahimns
Quote: Ik kan jullie garanderen dat het tourshirt van TLJ niet het shirt is van de ploeg voor 2016.

Dat denk ik nl ook.
Het was anders vreemd geweest als het al was uitgelekt voor Teamprestatie.
De Teamprestatie is toch 4 januari 2016 ?
Is dat samen met de schaatsploeg?

tendam

'@rahimns
Waarom doen ze dan een kerst-fotoshoot in het Tourshirt? Of waar haalt Horssels die foto vandaan.

jvh93

die foto maakt me wel extra benieuwd naar het nieuwe shirt. zeker als Rahim zegt dat het tourshirt niet t nieuwe shirt is.

Fanny

'@tenDam
Misschien kerstkaart voor de echte (betaalde) Lotto-Jumbo fan.

S. Morgenstern

ik vind het vreemd dat zo’n roodwitblauwe kraag wordt toegestaan als iemand geen ex-kampioen is.

Ex-kampioenen dragen toch roodwitblauw op de mouwen als herinnering aan hun titel? Blijkbaar is het me nog nooit opgevallen dat ze het ook op de kraag dragen? Misschien komt het doordat ik het, in tegenstelling tot de kampioensmouw, geen mooie plek vind voor zo'n vlag, maar ik heb die associatie in ieder geval nooit gehad bij de kraag van het 'Tour-shirt'. Als er inderdaad zoiets bestaat als de kampioenskraag, dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je het vreemd vindt staan.

Of het ook vreemd is dat het wordt toegestaan? Als ex-kampioenen daadwerkelijk ook altijd met zo'n kraag rondrijden, dan misschien wel. Als het roodwitblauw kraagje van de ex-kampioen minstens net zo optioneel is als de gele helmen in de Tour van de leider van het ploegenklassement of de groene fiets van die truidrager, dan is er echter niets vreemds aan het toestaan van dit soort pogingen van ploegen om op hun kraag (of bij sommige ploegen zelfs op de mouwen) uitdrukking te geven aan hun herkomst.

Laatst gewijzigd
tendam

'@vlek
Het kampioenskraagje is optioneel voor ex-kampioenen, maar voor anderen vind ik vooral dat het verboden zou moeten worden door de smaakpolitie ;)

Dat komt wellicht ook omdat ik niet zoveel met dat 'ik hou van Holland'-sentiment heb. Iedereen weet dat je uit Nederland komt.

Laatst gewijzigd
wolfje

Tendam +1

Roelien

http://www.teamlottojumbo.nl/fan-nieuws/wilco-kelderman-whatsappt-met-fans Korte samenvatting van afgelopen vrijdag van het whatsappen met Wilco Kelderman.

Roelien

Ton van Engelen heeft een foto van het nieuwe shirt getwitterd, steven Kruijswijk de achterkant op instagram. Achterkant veel geel en voor met meer wit...

S. Morgenstern

Als het regels van de smaakpolitie betreft dan kan ik je goed volgen. En die kraag heeft volgens mij inderdaad vooral met dat laatste te maken (wat we ook zien bij oa Lotto-B en IAM).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog even om een discussie tot een einde te brengen. Ik kan met zekerheid melden dat Kelderfan en Fannie niet dezelfde personen zijn. Dus kunnen we dit vanaf nu laten rusten en het hier gewoon over TLJ hebben.

Yeez

Bron @rahimns 😉

kelderfan

'@jessevdalen
Snugger ben je in iedergeval niet. Voor jou als je op jessevdalen klikt zie gebruikersnaam enz.
@rahimns
+10
Shirt is ok en Kelderman gelukkig naar de Ruta del Sol en logisch vervolg lijkt mij dan Parijs-Nice.
@roelien
Dank voor de link. Het valt mij op, dat hij maar erg weinig kwijt wil.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen de grote baas van wielerflits...

Yeez

'@kelderfan weet niet wie hier snugger is maar als je mijn smiley zag wist je dat een grap was. Aangezien iedereen hier altijd een bron vraagt bij een transfer etc. Dacht ik een keer grappig te doen, maar laat maar.

1 2 ... 19 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.