Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 20 ... 405 406
Fanny

Even nog wat reacties van mijn kant.
@rahimns
Quote: Ik kan met zekerheid melden dat Kelderfan en Fannie niet dezelfde personen zijn.
Hoe weet je dat zo zeker ? Kan alleen Kelderfan en Fanny weten tenzij jezelf Kelderfan bent.

Quote: Dus kunnen we dit vanaf nu laten rusten en het hier gewoon over TLJ hebben.
Vervolgens heb je het niet over gewoon TLJ maar over @jessevandalen de grote baas van wielerflits.

Dus nu dan echt over TLJ hebben want daar weet jij over het algemeen veel van.
Voor de rest wil ik het hier bij laten en niet meer over kelderfan en fanny hebben.

@kelderfan
Klopt mbt gebruiksnaam van @jessevandalen. Volgens mij staat hij ook gewoon op twitter en internet.

Wat betreft shirt ben ik het jou eens!
Waarom gaat Kelderman gelukkig naar Ruta del Sol ?
Vandaag was de afsluitende dag van de Trainingsweek. Morgen waarschijnlijk iedereen weer naar huis.
Alhoewel Geesink en Kruiswijk denk ik niet.

jerteg

[Quote]Quote: Ik kan met zekerheid melden dat Kelderfan en Fannie niet dezelfde personen zijn.

Hoe weet je dat zo zeker ? Kan alleen Kelderfan en Fanny weten tenzij jezelf Kelderfan bent[/quote]

Niet gaan uitlokken nu, Fanny.

Ontopic: ik heb zin in het seizoen! Hopelijk beginnen ze het jaar goed met een top 10 plek in de TdU en misschien een etappe. Zou mooi zijn!

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny De webbeheerder kan gewoon zien via welke IP-adressen er hier wordt gepost. Aangezien Kelderfan en jij dus niet via hetzelfde IP-adres hier antwoorden plaatsen en ook voor die tijd er geen gebruik werd gemaakt van dat IP-adres durf ik dat wel te stellen. Maar kunnen we hier nu gewoon een streep onder zetten en het dus weer over het team hebben. En Fanny ik gaf een antwoord aan Jesse, dat de bron is: de grote baas van wielerflits.

kelderfan

'@rahimns
Rick Flens gaat TLJ verlaten. Hij is nu nog steeds teamlid. Daarom ben ik benieuwd of hij al een ploeg heeft gevonden?
De overige renners, die afscheid hebben genomen, zijn wel ondergebracht.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik zou het niet weten. Volgens mij hebben hij en Bulgac nog geen team voor 2016

Yeez

'@fanny twitter? Loop je me te stalken? Nee, laten we het hier bij houden en naar het komend seizoen kijken. 👍

Hakkie2

'@rahimns: volgens mij heeft Bulgac zich aangesloten bij De Volharding in Utrecht (dat las ik hier). Hij zal dus ook wel een baan gaan zoeken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Hakkie2
Bedankt voor de link; maar dat bevestigt, dat er wat Flens betreft nog niets duidelijk is.

Laatst gewijzigd
tendam

'@kelderfan
Vanwaar je enorme zorgen over Flens? Die man zal wel met rennerspensioen gaan, hij is 30 volgens mij en het heeft weinig zin voor hem om op continentaal niveau te gaan koersen.

Roelien

'@kelderfan Het is idd een summiere samenvatting. Hij heeft meer vragen beantwoord, maar het is voor betalende fans, dus niet alles is op de site gezet...

@fanny Geesink zal idd wel niet naar huis gaan. Gesink, Kruijswijk en van Winden daarentegen wel want die wonen in Girona. ..

kelderfan

'@tendam
Het is voor mij geen grote zorg hoor. In jouw optiek zijn de renners wel heel snel opgebruikt.
En je weet, dat ik niet een fan van Flens ben; maar 't neemt niet weg, dat ik wel denk van "hoe zit dat", omdat hij de enige nog zonder contract is. {denk ik}. Misschien is er iemand, die daar meer over kan vertellen.

Noud89

Dit is met recht het aller-aller irritantste topic wat ik ooit gelezen heb.

Chrys

Eens met noud89. Gigantische afdwalingen en non-discussies zo nu en dan..

In ieder geval:
Mooi interview met Laurens ten Dam op Helden.

http://heldenonline.nl/rubrieken/helden-in-het-nieuws/ten-dam-na-de-tour-had-ik-er-genoeg-van

Laatst gewijzigd
wolfje

Blijft een sympathieke gozer, die laurens

jvh93

'@chrys zeker een heel mooi interview dat aangeeft dag leven inde topsport niet altijd makkelijk te combineren is.

kelderfan

Het is zeker mooi interview, maar het geeft wel aan wat het probleem was met TLJ in het afgelopen seizoen. Jongens als Ten Dam en bijv. Tankink kun je niet meer elke week in een race opstellen, die hebben ook rustpunten {gezin} nodig in hun programma. Dat lukt niet als je een te klein team hebt. Daarom is het een goede zaak, dat Tjallingii een half bij heeft getekend.

Laatste man

Mooi artikel. Noud +1

wolfje

'@Kelderfan
En toch heeft Ten Dam tot en met de tour de france afgelopen seizoen niet meer gereden dan voorgaande jaren. Hoe past dat in jouw opmerking?

2012: 66 racedagen
2013: 65 racedagen
2014: 63 racedagen
2015: 66 racedagen

S. Morgenstern

Iedereen heeft een uitgebalanceerd programma nodig. En mochten er renners aangewezen worden voor wie dat meer geldt dan voor anderen, dan zou ik eerder denken aan de jongens die net overkomen van de beloften. Zeker in vergelijking met Tankink.

Fanny

'@ Rahimns
Quote: De webbeheerder kan gewoon zien via welke IP-adressen er hier wordt gepost.
Aangezien Kelderfan en jij dus niet via hetzelfde IP-adres hier antwoorden plaatsen en ook voor die tijd er geen gebruik werd gemaakt van dat IP-adres durf ik dat wel te stellen.

Rahimns, ik zie dat je FAN Ambassador bent van Team Lotto Jumbo.
Dat is heel mooi. Je zit dan denk ik ook dicht bij de ploeg.

Maar, ben je ook de webbeheerder van Wielerflits ?
Zoja, dan kun je evt. de IP-adressen van Kelderfan en mij inzien.
Zonee, dan vind ik het heel kwalijk dat je via de webbeheerder van Wielerflits de IP adressen kunt inzien of deze informatie via de webbeheerder van wielerflits hebt gekregen. Ook Wielerflits gaan dan in mijn ogen niet vrijuit.
Dat wou ik even kwijt.

Dan over tot de orde van de dag.
Team Lotto Jumbo heeft inmiddels de trainingsweek er op zitten en iedereen is weer terug naar huis en volgende bijeenkomst is de ploegenpresentatie die volgens mij waarschijnlijk wordt verschoven naar 8 januari 2016.

Whattappen met Wilco Kelderman bracht niet veel nieuws.
Maar een ding viel mij wel op bij de volgende vraag die hem gesteld werd.
Wie gaat de grootste verrassing van Team LottoNL-Jumbo worden volgend seizoen ?
Het antwoord luidde expliciet ex skispringer Primoz Roglic !
Dat is een opvallende uitspraak van Kelderman na 1 trainingsweek met trainingen en testen
Heeft hij het zo goed gedaan deze week, maw reed hij iedereen tijdens trainingen en testen (o.a. heuvelop) naar huis ?
Als het klopt dan moet hij wel erg goed zijn.
Ben heel benieuwd wie hierover meer kan vertellen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny nee ik heb niets ingezien. Ik wilde alleen een einde van deze discussie, dus heb de webbeheerder gevraagd of hij wilde kijken of er sprake was van een dubbel account. En dit deed ik enerzijds voor jullie en anderzijds ook voor mijzelf om van deze onzinnige discussie af te zijn. Dus kunnen we er nu over ophouden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wie gaat de grootste verrassing van Team LottoNL-Jumbo worden volgend seizoen ?
Het antwoord luidde expliciet ex skispringer Primoz Roglic !
Dat is een opvallende uitspraak van Kelderman na 1 trainingsweek met trainingen en testen

Enigszins opvallend inderdaad, echter ook wel de renner die je vanachter de computer als potentiële verrassing zou kunnen nomineren. Dat Kelderman hem naar voren schuift zal in ieder geval betekenen dat hij een goede indruk heeft achtergelaten. Ik denk althans, dat renners de mogelijkheden van een ander op zo'n trainingskamp wel redelijk aan kunnen voelen. En dan zal hij het dus inderdaad wel 'goed' hebben gedaan afgelopen week, tenminste ten opzichte van hetgeen Kelderman had verwacht.

maw reed hij iedereen tijdens trainingen en testen (o.a. heuvelop) naar huis ?
Als het klopt dan moet hij wel erg goed zijn.

Als hij iedereen naar huis rijdt tijdens trainingen en testen, dan moet hij inderdaad wel erg goed zijn. Dat 'naar huis rijden' valt echter totaal niet uit het noemen van Roglic als verrassing te halen.

Laatst gewijzigd
IljoKeisseFan

Marc Goos hoopt in het voorjaar weer te trainen maar het klinkt allemaal niet echt hoopvol.. http://www.bndestem.nl/sport/wielrennen/laatste-kans-wielrenner-marc-goos-na-nieuwe-operatie-1.5522356

Mike Teunissen zal het seizoen in Qatar en Oman starten http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/249-rustige-start-in-eerste-trainingskamp

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@IljoKeisseFan poeh, ik hoop voor hem dat hij helemaal herstelt maar ook 2016 zal waarschijnlijk voor het overgrote deel in het water vallen voor hem. Mike klinkt in ieder geval goed, ben benieuwd wat hij in het veld kan. Daarna opbouwen naar Oman en Qatar... het begin al te kriebelen.

Noud89

Grappig, zoals sommige misschien weten ben ik absoluut geen Lotto-Jumbo positivo, maar ben ik dat dit jaar op voorhand een keer wel. Denk echt dat ze op voorhand veel sterker zijn dan vorig jaar, en net een paar ontbrekende schakels hebben binnen gehaald. Bij die Roglic heb ik op een of andere manier het gevoel dat hij een film in de maak is. De schansspringer die heel laat met wielrennen begon, en toch een echte topper wist te worden. Kijk met erg veel interesse of dat scenario zich ook echt zo gaat ontwikkelen.

1 2 ... 20 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.