Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 213 ... 405 406
jerteg

Als Bennett naar de Vuelta zou gaan krijg je wel een leuk ploegje.

Bennett - Gesink - Kruijswijk - Battaglin en dan misschien nog Vermeulen/Bouwman

Hakkie2

'@kelderfan: zo veel scheelt het weer in de Zwitserse Alpen of de Franse Alpen vaak niet. Dauphine of Zwitserland is wat weer betreft dus om het even. De ene keer heeft de ene ronde pech, de andere keer de andere.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Roglic zou ook nog een optie kunnen zijn voor de Vuelta

F4L

De val van Gesink zorgt er natuurlijk wel voor dat Kelderman de kop van de ploeg wordt. Misschien willen ze hem wel ondersteunen zoals ze bij Kruijswijk in de Giro hebben gedaan; goed van voren houden en afzetten aan de voet van de laatste klim. Ik vermoed dat Gesink pas in de laatste week top zal zijn als hij meegaat (vanwege trainingsachterstand) en dan is hij de beste knecht die Kelderman zich kan wensen. Waarschijnlijk willen ze Bennett dan uitspelen in de Vuelta als frisse knecht voor Kruijswijk.

tdb

Ik zie niet in waarom Bennett de Tour de Vuelta niet kan combineren?

Tisyaboy

Denk dat de link alleen werkt als je Blendle heb, maar hier een kort artikel over Kelderman in het AD vanochtend

https://blendle.com/i/ad/kelderman-komt-een-trap-tekort-voor-trui/bnl-adn-20160616-6567395?campaign=social-share&source=blendle&content=blendletrending-android

schipperaar

goede keus voor groenewegen, kan ook alleen aankomen lijkt en laat zich niet ondersneeuwen.

F4L

'@ Tisyaboy, werkt hier prima, dank voor de link. Val van Keldermand lijk met een schaafwond op de knie en jukbeen heel erg mee te vallen. Als hij echt last had gehad, had hij ook niet zo goede slotklim gereden.

Gees

Fanny. Toch leuk dat Jose na een zware ziekte in de wielrenwereld terecht is gekomen en daar haar brood mee verdient. Ik mis alleen regelmatig het beleg erop.

Geen Bennet? WTF!

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Als ze 100% overtuigd zijn dat Robert of Wilco een goed AK kan rijden dan is Bennett nodig. In alle andere gevallen zou ik hem superfit voor de Vuelta bewaren en Primoz ondersteunen in Polen.

Gees

Als ze niet van Kelderman z'n klassement overtuigd zijn moeten ze hém niet meenemen.

Laatst gewijzigd
Netraam

In goede vorm een zware race niet rijden betekent niet dat je een paar weken later weer die goede vorm kan hebben.

Laatste man

Bennett gaat liever niet naar de Tour, maar met een hoogtestage naar Rio.
http://www.roadcycling.co.nz/tour-vs-olympics-george-bennett/

Dank Hakkie.

S. Morgenstern

George: The Tour is a tricky one, Olympic year complicates a lot of things and I’m not sure what the team for Rio will look like. Personally the Olympics would come before anything else if I was selected but again New Zealand has a lot of really good riders trying to get a spot so it’s really not easy to get the nod. I think it largely depends on what direction Cycling New Zealand want to go. I think the ideal build up to Rio would potentially not include the Tour, probably a lot of altitude camps, some World Tour stage races and one day races and then heading to the time zone at least early. The Tour is a dream for me but it’s still there next year but Rio won’t be.

Hij is iets genuanceerder dan dat.

Gees

Bennet heeft niet zoveel te willen, me dunkt.

tdb

Volgens strava heeft Gesink een half uurtje op de rollen gereden vandaag. Dus lijkt de goede kant op te gaan!

Hakkie2

'@tdb: geen hoofdpijn en al op de rollen, dat ziet er inderdaad goed uit. Hij mist wel de koersdagen, maar net in het geval van Gesink vraag ik me juist sterk af of hij wel beter was geworden van het huidige weer in Zwitserland. Hopelijk kan hij zo snel mogelijk vol trainen, dan valt het allemaal mee.

Tisyaboy

New Zeeland mag slechts 2 renners meenemen naar Rio. Zie http://www.touretappe.nl/olympische-spelen-2016/deelnemers-wegwedstrijd-os-2016/

Op basis van PCS rankings is Bennet wel de tweede beste New Zeelandse renner achter Dion Smith (One Pro Cycling). Overige goeie namen zijn natuurlijk Patrick Bevin, Greg Henderson, Shane Archbold, Jesse Sergent.

Hakkie2

Greg Henderson en Shane Archbold moeten natuurlijk niet eens willen, met zo'n parkoers. Jesse Sergent zou een optie kunnen zijn voor de TT, al denk ik dat die ook veel te zwaar is voor hem.

Netraam

Ging Henderson niet voor de baan? (Of was dat iemand anders?)
Sergent en Bevin lijken me de grootste concurrenten op het moment, maar de vraag is natuurlijk: Hoeveel man mogen ze sturen?

Hakkie2

2 wegrenners waarvan er 1 ook de TT mag rijden.

Marakus

Nieuw Zeeland en daarmee Bennet hebben niet veel toe te voegen in Rio. De Tour overslaan in dienst van de Olympische spelen snap ik dan ook niet. Ik zie niet in waarom Bennet niet de Tour kan rijden om vanuit daar door naar Rio te gaan zoals zovelen doen. Los van het wel of niet fit zijn van Gesink zou ik Bennet sowieso meenemen, we hebben nog steeds een klassementsman met Kelderman die ook een mannetje nodig heeft. Dat geldt niet alleen voor Gesink.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is genieten met een hele goede Kelderman; chapeau. Nu ook in 't geel.

Chrys

Mocht TLJ Bennett willen behouden heeft hij echt wel wat te willen! Dus als hij liever de Vuelta wil rijden dan zal dat vast gebeuren. Hij heeft natuurlijk ook best goede herinneringen van vorig jaar daar.

Gees

Idd Chrys. 37ste in het ak en 1x 4de in een etappe. Dat Kelderman dan een goede knecht voor de bergen minder heeft...ach een kniesoor die daarom maalt. Goede herinneringen, and nothing else matters.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 213 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.