Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 228 ... 405 406
Rahim Vlasblom
admin

Boom trok de sprint helemaal niet aan voor LottoNL-Jumbo maar voor zijn vriend Coen Vermeltfoort. Kijk de beelden maar eens terug en zie wie er in zijn wiel zit.

Rahim Vlasblom
admin

[Quote]Ik vind ‘t ook heel triest voor Hofland, dat hij in een ontspanning zit met Teunissen en dat zij niet mogen rijden; want Dylan zit nog in ‘t peloton[/quote]

Waarom is dat triest voor Moreno, dat wist hij toch. Dit was de tactiek die afgesproken was. Alle ballen op Dylan en bij elke aanval moest er minimaal een renner van TLJ mee. En daarom zat hij ook elke keer in het wiel. Moreno heeft ook echt puik werk afgeleverd in die kopgroep samen met oa Bert-Jan. Bij elke demarage vanuit die kopgroep zat er wel 1 van hun in het wiel. In die fase van de wedstrijd hebben zij de afspraken perfect uitgevoerd en hadden een zeer belangrijk deel in het hard maken van de wedstrijd in die fase.

tendam

'@hakkie
Wat Kruijswijk in de Giro flikte, dat kan Gesink echt niet. In een zware Tour (die van dit jaar was ideaal geweest) zou ik Kruijswijk zonder meer hoger inschatten als Gesink. Hij moet het allemaal nog laten zien, dat is waar. Maar die 6e plek van afgelopen jaar lijkt me het plafond van Gesink nieuwe stijl, terwijl Kruijswijk dat plafond nog helemaal moet ontdekken.

kelderfan

'@rahimns
Als Hofland, Teunissen en Bert-Jan Lindeman hadden mogen doorrijden, dan hadden zij de koers hard gemaakt en de kans van slagen was m.i. net zo groot geweest. Plugge heeft 't ook keurig verwoord. Alle ballen op Groenewegen ook al was niet iedereen het er mee eens.
@Wielerfan1987
Dat Roosen zo'n ontwikkeling doormaakt is geweldig om te zien en ook ik heb mijn 10 bijgedragen en ik zou 't zo weer doen.
Wat denk jij over Jeroen Meijers van RDT? Die is van 't zelfde bouwjaar en heeft ook een grote motor en een goed eindschot. Als je een sprinttrein wil formeren, dan heb je al twee motoren in je trein.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dit was de van te voren bedachte tactiek en die werd gewoon fantastisch uitgevoerd. Ook door Hofland en ik zie echt geen reden waarom dit triest is. Ook hij was gewoon heel blij na de finish, zag hem ook niet balen of boos zijn. En ik denk dat Plugge meer bedoelde richting de andere ploegen dan richting zijn eigen mannen.

Laatst gewijzigd
jerteg

Hahahahahahah Kelderfan toen ik die top 10 zag wist ik gewoon al dat jij zou zeggen dat Jeroen Meijers een goede aanwinst is.

Loek de Rooij

'@jerteg +1, ik was gisteren al op een vermelding aan het wachten.

kelderfan

'@jerteg
Ik ben blij dat je 't leuk vind, maar ik vroeg 't aan @Wielerfan1987.;)
@rahimns
De afgesproken tactiek is zeker fantastisch uitgevoerd; dat zie ik ook zo. #chapeau#
Maar Hofland zat in een zetel, toen die grote groep met Hoogerland er van door ging.

achtpuntzes

'@ rahimns:
Hofland was DE sprinter voordat Groenewegen kwam. en nu heeft hij niet eens meer een rol in de finale, maar is gewoon een van de knechten die het eerst opgerookt worden. kan me niet voorstellen dat hij hier erg blij van wordt, denk je niet?

Wielerfan1987

'@jerteg en @luckyloek

Ik zat er gister indd ook al op te wachten.

En voor @kelderfan

Nee, ik vind Meijers niets voor TLJ, simpelweg omdat hij niets toevoegt wat de ploeg mist.

Meijers laat niets zien wat een van Winden of Roosen of Wagner niet kan.
Bovendien zijn de plekken in de trein al ingevuld op het moment en lijken de eventuele vervangers ook al reeds bekend.

Meijers is daarnaast naar mijn mening niet WT waardig op het moment.

Hij mag zich wat mij betreft eerst bij Roompot bewijzen als zij hem willen hebben.

Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Hij zag er gisteren in ieder geval niet ongelukkig uit bij de finish, maar misschien kan hij fantastisch acteren ;)

edit: foutje op twitter

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Maar kijk eens bij Fleche Ardennaise met o.a. Costa, Lambrecht, Hofstede, Schultz {SEG}, Crass en Frankiny.
Dus jij ziet Van Winden als een vaste waarde van de sprinttrein?

Hakkie2

Zolang Hofland ook zijn eigen kansen maar blijft krijgen is er denk ik niet zo'n probleem. Hij is net nog als sprinter naar de Giro geweest en de kans is best aanwezig dat hij ook de Vuelta gaat doen (de kans is in elk geval groter dan dat Groenewegen na de Tour ook de Vuelta gaat rijden). Hofland rijdt bijna nooit samen met Groenewegen, dus voorlopig hoeft Hofland niet bang te zijn dat hij een pure knecht zal worden.

Mooie_Mario

'-edit

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@kelderfan: Misschien niet in de trein voor Groenewegen. Die lijkt redelijk op de rails te staan.
Maar Hofland zal ook een pionnetje (wagonnetje) nodig hebben om afgezet te worden. Dat lijkt me een prima rol voor V. Winden.

kjjl

Hofland was gisteren niet een van de eerste knechten die opgerookt werd, maar de allerbelangrijkste man om in een ontsnapping te hebben. Met Hofland in de groep hoeft Lotto Jumbo niet te achtervolgen en niet te rijden in de kopgroep omdat ze in beide groepen de snelste man hebben.
Dat Hofland daarna ook nog op kop komt in de laatste 20 km ia gewoon grote klasse, andere vluchters waren toen al opgerookt.

Het lijkt me dat Hofland zelf ook in de gaten heeft dat hij op dit moment minder is dan Groenewegen, maar met een goede winter kan hij er volgend seizoen weer staan. Misschien wel omgeschoold tot klassiekerrenner. (Eigen gedachtenspinsel)

kelderfan

'@gardeyn
Van Winden lijkt mij geen goed huwelijk met Hofland. Van Winden heeft toch niet laten zien, dat hij WT-waardig is en wat mij betreft gaat hij snel naar Roompot; tenminste als Roompot hem wil hebben. Maar met Markus heeft dat kennelijk wel goed uitgepakt.
@kjjl
Maar bij de laatste uitval met M.v.d. Poel ging 't bijna mis. Toen moest TLJ alle zeilen bijzetten om 't gat weer dicht te rijden; terwijl Tankink de boel in de kopgroep flink zat op te naaien. Hofland als klassiekerrenner lijkt mij helemaal niet verkeerd gedacht.

TiesW

Ook in het buitenland gaan Groenewegen's prestaties niet ongemerkt op. GCN kijkt speciaal uit naar zijn kunnen en Daniel Lloyd ziet hem zelfs de eerste etappe winnen! https://www.youtube.com/watch?v=0Kpr7qQi2bQ

Diever

'@kelderfan
Bij de uitval ging het bijna mis? Volgens mij was er in de laatste ronde perfecte controle. Het gat is nooit groter dan 20 seconden geweest en Lotto had genoeg mannen om het gat dicht te rijden. Misschien maakte het feit dat Lotto moest winnen het spannender, maar ze zijn niet in de problemen geweest

tendam

Kelderfan heeft teveel naar onze vrienden van de NOS geluisterd. Volgens Ducrot liep het allemaal geweldig uit de hand, terwijl LottoNL de koers natuurlijk helemaal onder controle had.

Hofland is wel een interessant geval... net als voor Kelderman zou ergens anders rondkijken voor hem goed kunnen werken, ze vertonen allebei al 2 jaar geen progressie, maar ja, waar krijgt een van beiden de vrijheid die ze bij LottoNL hebben?

Laatst gewijzigd
Yeez

Vanmarcke 1 week voor de tour ziek, zeker niet ideaal dit.

Fanny

'@jessevdalen
Zeker niet de ideale voorbereiding voor de tourstart.
Vanmarcke was juist de laatste weken "de locomotief " voor "treintje" van Dylan Groenewegen.
Alhoewel, alle teamgenoten (zonder de buitenlanders) reden de gehele koers in "een prachtige trein" voor NK Dylan Groenewegen.
Hiervoor was er dan ook alle hulde voor alle ploeggenoten van Dylan Groenewegen door o.a. Plugge, Boven enz.
Niemand verzaakte hier, na de duidelijke uitspraak van Plugge tw alle ballen op Dylan, van begin tot het eind van de race.
Chapeau voor renners van TLJ.
Indien het virus voor Vanmarcke hardnekkig blijft zal er waarschijnlijk toch naar ik aanneem iemand anders opgeroepen moeten worden, tenminste ik neem niet aan dat ze met 1 man minder starten in deze zware koers van 3 weken TdF.
Wie zou dat kunnen worden/zijn ?

tdola

Gewoon nog week om te herstellen, dus vamarcke zal vast wel meedoen. Anders zou bijv van emden meekunnen voor in de trein van groenewegen.

Mooie_Mario

Helaas Roglic 5de in Slovenië. Groenewegen dus waarschijnlijk enige TLJ kampioen of Battaglin moet de tweet van Lotto-Jumbo waarmaken.

xistnc

Volgens de Twitter van TLJ zijn ze in Slovenië nu halfkoers. Kopgroep heeft kleine 3 minuten.

Maar die Twitter heeft er natuurlijk al eens naast gezeten vandaag ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 228 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.