Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 229 ... 405 406
Mooie_Mario

Ze zijn inderdaad nog bezig, volgens mij heb ik de startlijst verkeerd begrepen!

Yeez

Als ik de kopgroep zie, roglic, per, megzec en 2 onbekenden, dan zie ik roglic hier een goede kans maken!

Chrys

In een sprint lijkt hij me kansloos tegenover Mezgec

Yeez

Roglic en tratnik samen op kop! Goede kans om te winnen

Mooie_Mario

Tratnik heeft 1 minuut op Roglic met nog 12 km te gaan. Ik denk dat het beslist is.

tendam

Wacht maar tot Roglic z'n motortje aanzet ;)

Mooie_Mario

1. Tratnik
2. Mezgec
5. Roglic

Ik had paar uur geleden nog gelijk ook nog.

kelderfan

'@tendam
Dit keer zonder motortje;)

RainbowJersey

Roglic lekke band in de finale

Pieterboy

als je een eigen wielerploeg hebt welke ondernemingsvorm is dat dan?
PS: is voor me economie opdracht

wolfje

'@pieterboy
Ik zou het uit mijn hoofd niet weten, maar dergelijke informatie is altijd op te vragen bij de kamer van koophandel: http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=301171870000&origq=lottonl+jumbo

tdb

Koen de Kort is ook wel een leuke renner voor tlj, hij lijkt weg te willen bij giant en heeft super veel ervaring met sprinttreintjes...

RainbowJersey

Goede kans dat hij met Degenkolb mee gaat

kelderfan

Volgens @Wielerfan1987 is het treintje al compleet en wat moet TLJ met een uitgerangeerde treinconducteur.

Battaglin heeft 't niet slecht gedaan met zijn 10e. plaats in het Italiaanse kampioenschap. Jammer dat Roglic met een lekke band uitgerangeerd is.
Hij lag nog met de latere winnaar goed in de race.

Laatst gewijzigd
Fanny

Zoals bekend gaat TLJ vanaf 2 juli t/m 24 juli de TdF rijden (9 renners).

Vanaf 12 juli t/m 18 juli is tegelijkertijd met de TdF de WT koers Tour de Pologne (8 renners).
1e vraag: Enig idee welke renners hier zullen starten ?
2e vraag: Welke koers(en) rijdt TLJ nog meer in de periode van de TdF of is er dan een soort van rustperiode ingelast voor de overgebleven 9 renners ?

Netraam

'@Fanny
Roglic start iig.

@Pieterboy
In principe kan het elke vorm zijn. Bij http://inrng.com/2015/07/team-sky-budget-finances/ kan je er vast wel wat extra over vinden.

Gees

Bouwman ook naar Polen. Ik verwacht Battaglin daar ook. Hofland wellicht. Van Emden, Van Winden, Keizer...

tdola

Bouwman en roglic zover bekend zeker voor polen. Rest nog niet bekend. Zal er ook vanaf hangen wie er van het team naar ronde van denemarken gaan en cl. San sebastian (die laatste 2 lopen tegelijkertijd) en later artic race of Norway en uiteindelijk de Vuelta. En ook de vraag of herstel gesink zo vordert dat ie al polen gaat doen of niet.

Polen en ss kunnen gecombineerd worden met vuelta lijkt me. Maar ook alleen denemarken is mogelijk als voorbereiding op vuelta. Of iemand noorwegen gaat combineren met de vuelta? Lijkt me wellicht iets minder wrs.

Kruiswijk doet ss en rio voor de vuelta iig.

Door al die verschillende koersen en nog onbekend wie waar gaat koersen, wie er rust nodig heeft enz is het moeilijk inschatten wie polen gaat rijden.

Fanny

'@tdola
De 2e vraag was ook: Welke koers(en) gaat TLJ nog rijden tijdens de TdF, behalve Polen en dus vóór Denemarken en San Sebastian.
Of krijgen de overgebleven renners (9) rust tot de start van de Ronde van Denemarken op 27-07-2016 en de Classica San Sebastian op 30-07-2016.

jerteg

Kun je het niet gewoon zelf opzoeken? Het antwoord is trouwens nee.

ghostwriter

De Kort zou voor zowel Vanmarcke als Groenewegen een goede knecht zijn om erbij te hebben.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Doe niet zo kinderachtig

Je snapt toch zelf wel wat er bedoeld word??

De invulling van de trein is vrijwel bekend, echter kan daar gerust nog een wijziging in plaatsvinden, met die aantekening dat dat alleen zal gebeuren als iemand het beter invult dan een van de huidige deelnemers.

Datzelfde zal ook gelden voor de bezetting van het team.

Een eventuele nieuwe renner zal alleen interessant zijn voor de ploeg als hij direct en bewezen van meerwaarde zal of zou kunnen zijn.

Meijers kan naar mijn idee niets brengen wat de ploeg nog niet in huis heeft, wat een Martens en/of van Winden niet kunnen.

De Kort daarentegen brengt zoveel ervaring mee op vrijwel alle terreinen en met name de sprinttrein en als piloot van een sprinter dat hij bij uitstek geschikt zou zijn om bijvoorbeeld een van Winden eventueel te vervangen.
De Kort kun je incidenteel ook in een vrije rol inzetten.

Wat overigens niet betekent dat ik van Winden ongeschikt of van een te laag niveau zou vinden.

Als piloot van bijvoorbeeld Hofland is hij echt wdl geschikt, en in tegenstelling tot jou vind ik hem wel WT waardig.
Iedereen ziet dat hij niet de top van de ranglijsten aanvoert, maar voor wat er van hem verwacht word is hij gewoon geschikt (ook op WT niveau)

Ik heb overigens niet het idee dat de Kort nu opeens weg zal willen bij Giant hoor.
Iedere renner zal teleurgesteld zijn om de Tour mis te lopen, dat betekent echter nog niet dat je direct je ploeg de rug toe wil of zal keren.

tendam

'@wielerfan1987
De Kort heeft al aangegeven weg te gaan bij Giant. Dat is juist de reden dat hij niet in de Tourselectie is opgenomen (denkt hij zelf).

Hij zou bij LottoNL kunnen tekenen, maar zijn type renner hebben ze al in overvloed. Met Degenkolb mee naar Trek lijkt me logischer.

Hakkie2

Zijn type renner hebben ze wel, maar toch zou De Kort wat mij betreft als de leider van de sprinttrein een prima aanwinst zijn. Was hij ook niet de renner die steeds bepaalde wanneer de Kitteltrein naar voren ging? Een enorme brok ervaring in het rijden van sprints en dan ook nog Nederlands. Verder kan hij ook best aardig een heuvel over.

ghostwriter

'@tendam
Vanmarcke wil extra knechten voor de klassiekers en De Kort kan de sprinttrein van Groenewegen ook naar een hoger niveau brengen. Dat betekent dat hij een grote waarde kan hebben voor twee kopmannen van de LottoNL ploeg (mits Vanmarcke blijft). Daarbij lijkt het me best handig als de ploeg er een ervaren (Nederlandse) wielrenner bij krijgt aangezien Tjallingii stopt en Tankink zal ook niet lang meer actief zijn in het peleton. Als LottoNL dan ook Clement haalt om de klassementsrenners in het heuvel- en middengebergte bij te staan hebben ze nog een kwalitatief goede en ervaren Nederlandse knecht binnen. Met het vertrek van Tjallingii, Van Winden (die ik zou laten gaan) en Kruijswijk of Kelderman is er dan nog ruimte voor één goede knecht en hopelijk lukt het LottoNL om daar iemand voor te halen die in het hooggebergte als meesterknecht van een klassementsrenner kan functioneren.

1 2 ... 229 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.