Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 230 ... 405 406
achtpuntzes

'@ kelderfan:

en wat moet TLJ met een uitgerangeerde treinconducteur.

lol, ik dacht even dat je het over rahimns en zijn rol als ambassadeur voor de TLJ ploeg had. maar goed, het gaat dus over de Kort.

gardeyn

'@8.6: als het een bewussie was van Kelderfan (de combinatie rangeren en treinconducteur) zou hij flink in m'n achting stijgen! ;)

kelderfan

'@gardeyn
Hoe kan ik jou inschalen? Als uitgerangeerde treinconducteur.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

een treinconducteur rangeert niet

achtpuntzes

maar hij kan wel uitgerangeerd zijn, toch?

kelderfan

'@rahimns
Je bedoelt waarschijnlijk reageert niet.
Maar heeft Macromedio invloed op 't beleid bij TLJ? Nu Wout van Aert in beeld wordt gebracht. Geen slechte keuze lijkt mij.
Hofland en Keizer vermaken zich best zie ik.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
nee, we bedoelen wel degelijk rangeren
@ gardeyn:
dan was het dus toch onbewust, die combinatie van rangeren en treinconducteur van kelderfan. :p

Laatst gewijzigd
Gees

T ontspoort hier een beetje....

gardeyn

'@kelderfan: Macromedio? invloed beleid? W. v. Aert in verband?

Waar heb je het over? Misschien een link?

kelderfan

'@gardeyn
Bij TLJ site kom je allerlei leuke dingen tegen; af en toe kijken kan geen kwaad. Macromedio is een trainer bij TLJ. Maar die begeleidt ook W.v. Aert en o.a. Crass.
@Gees
Geintje mag toch wel. Ik wacht met de nodige spanning op 't witte rooksignaal, wat betreft de renners die gaan verlengen.

kelderfan

'@8.6 Met wie bedoel je wij?;)

Gees

Kelderfan. Met mijn opmerking borduurde ik alleen maar voort op het spoor. Kedeng. Kedeng. :)
Niet iedereen snapt mij direct. Ik spoor ook niet helemaal.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@kelderfan.

Misschien kun je meer leestekens gebruiken?

Of in ieder geval verschillende onderwerpen die je wil benoemen scheiden door een regel er tussen te laten?

Je posts zijn erg onduidelijk en onsamenhangend

kelderfan

'@Gees
Ik vind dat treingedoe maar niks. Kedeng. Kedeng. Maar Groenewegen probeert mij op andere gedachten te brengen. Dat wordt nog wat met al die treintjes in de TdF.

gardeyn

'@kelderfan: en waar wordt V Aert met TLJ in verband gebracht?
Heb je daar een bron bij? Of heeft iemand dat hier geopperd? Dat is namelijk nogal een verschil.

In aanvulling op wielerfan:
Zou je ook wat duidelijker kunnen aangeven wat je bedoelt. Bijvoorbeeld je tekst: "Hofland en Keizer hebben het naar hun zin."
Wat kan ik daarmee? Thuis? Op de fiets? Met elkaars vrouw?
Zet er even bij "zie twitter" of zo. Dan weten we in elk geval waar we moeten zoeken.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
wel, ik bedoel met 'wij' gardeyn, de niet uitgerangeerde treinconducteur (rahimns) en ik zelf.

maar goed, je vocabulair is weer eens uitgebreid. (rangeren, rangeerder. uitgerangeerd kon je al)

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan wout van aert in beeld? Op tv, bij etixx bij tlj? Iets duidelijker a.u.b.

achtpuntzes

wout zal nog wel een paar jaar in het veld blijven. uitstekend naar zijn zin en pas nog verlengd. (hoewel dat ook weinig zegt, hij kan zo overstappen naar WT als hij een aanbod krijgt)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Macromedio??? wie is dat in hemelsnaam... de trainer van Wout van Aert (die net verlengd heeft) en ook Jurgen Vandenbroeck (waarvan ik hoop dat je die niet ziet komen) heet Marc Lamberts of bedoel je zijn twitternaam MarcTrimedico. En op welke manier wordt Van Aert volgens jou in beeld gebracht bij TLJ ???

Laatst gewijzigd
Janjanssen98765

'@kelderfan

Ik heb binnenkort een feestje, kan ik wat van dat spul krijgen dat jij gebruikt?

kelderfan

@rahimns
Jij hebt 't geraden. Maar is Jurgen Vandenbroeck soms in de picture?
Quote:"MarcTrimedico; @WoutvanAert Topprestatie op een loodzwaar BK. Door op je limieten te botsen word je sterker. #fierecoach #nopainnogain"

@Janjanssen98765
Een feestje is altijd welkom. Maar wat voor spul bedoel je? Iets duidelijker mag ook wel.

tendam

'@ghostwriter, hakkie
De realiteit is dat Tjallingii al een paar jaar op z'n retour was, die reed veel op kop en was een goede motivator, maar in de finales van klassiekers was hij er nooit bij. Dus die hoeft niet per se vervangen te worden. De Kort kan inderdaad een nuttige kracht zijn in de sprinttrein, met name qua timing schort daar nog het nodige aan, maar het lijkt me dat de prioriteit eerder moet liggen bij de ondersteuning van Kruijswijk (als die blijft).

@janjanssen
Ik denk dat kelderfan vooral Liga's en Wicky gebruikt ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je weet je elke keer weer te overtreffen. Het zal wel allemaal. Maar als je nog een beetje serieus genomen wilt worden de komende tijd, zou ik even met wat serieuzere reacties gaan komen. Want dit slaat natuurlijk nog kant nog wal ...

richardm

Kelderfan maakt zich al sinds jaar en dag belachelijk met z'n onsamenhangende posts en speculaties die nergens op slaan. Wanneer er weer een renner een goeie uitslag rijdt is het meteen een aanwinst voor TLJ.

Het ergste is nog dat iedereen er elke keer weer op gaat reageren. Geef die man gewoon geen aandacht, is het allerbeste.

Gees

Kelderfan. Nou, Groenewegen is net een TGV. En dendert maar deur.

Toch altijd weer lachen hoe menig reageerder op de kast zit als Kelderfan post. Grow up.

1 2 ... 230 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.