'@ Kelderfan:
nee, we bedoelen wel degelijk rangeren
@ gardeyn:
dan was het dus toch onbewust, die combinatie van rangeren en treinconducteur van kelderfan. :p
'@gardeyn
Bij TLJ site kom je allerlei leuke dingen tegen; af en toe kijken kan geen kwaad. Macromedio is een trainer bij TLJ. Maar die begeleidt ook W.v. Aert en o.a. Crass.
@Gees
Geintje mag toch wel. Ik wacht met de nodige spanning op 't witte rooksignaal, wat betreft de renners die gaan verlengen.
'@kelderfan: en waar wordt V Aert met TLJ in verband gebracht?
Heb je daar een bron bij? Of heeft iemand dat hier geopperd? Dat is namelijk nogal een verschil.
In aanvulling op wielerfan:
Zou je ook wat duidelijker kunnen aangeven wat je bedoelt. Bijvoorbeeld je tekst: "Hofland en Keizer hebben het naar hun zin."
Wat kan ik daarmee? Thuis? Op de fiets? Met elkaars vrouw?
Zet er even bij "zie twitter" of zo. Dan weten we in elk geval waar we moeten zoeken.
'@kelderfan Macromedio??? wie is dat in hemelsnaam... de trainer van Wout van Aert (die net verlengd heeft) en ook Jurgen Vandenbroeck (waarvan ik hoop dat je die niet ziet komen) heet Marc Lamberts of bedoel je zijn twitternaam MarcTrimedico. En op welke manier wordt Van Aert volgens jou in beeld gebracht bij TLJ ???
@rahimns
Jij hebt 't geraden. Maar is Jurgen Vandenbroeck soms in de picture?
Quote:"MarcTrimedico; @WoutvanAert Topprestatie op een loodzwaar BK. Door op je limieten te botsen word je sterker. #fierecoach #nopainnogain"
@Janjanssen98765
Een feestje is altijd welkom. Maar wat voor spul bedoel je? Iets duidelijker mag ook wel.
'@ghostwriter, hakkie
De realiteit is dat Tjallingii al een paar jaar op z'n retour was, die reed veel op kop en was een goede motivator, maar in de finales van klassiekers was hij er nooit bij. Dus die hoeft niet per se vervangen te worden. De Kort kan inderdaad een nuttige kracht zijn in de sprinttrein, met name qua timing schort daar nog het nodige aan, maar het lijkt me dat de prioriteit eerder moet liggen bij de ondersteuning van Kruijswijk (als die blijft).
@janjanssen
Ik denk dat kelderfan vooral Liga's en Wicky gebruikt ;)
Kelderfan maakt zich al sinds jaar en dag belachelijk met z'n onsamenhangende posts en speculaties die nergens op slaan. Wanneer er weer een renner een goeie uitslag rijdt is het meteen een aanwinst voor TLJ.
Het ergste is nog dat iedereen er elke keer weer op gaat reageren. Geef die man gewoon geen aandacht, is het allerbeste.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.