Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen maar conclusies trekt of alles klakkeloos aanneemt zonder dat ploegen daar zelf uitspraken over doen. Die melding over verlaging van het sponsorbedrag is toch nooit door de ploeg of de sponsoren gedaan, alleen de media kwam daar mee. Net zoals die zogenaamde strengere voorwaarden.
'@ Gees
Oké.
@ Rahimns
Quote: Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen maar conclusies trekt of alles klakkeloos aanneemt zonder dat ploegen daar zelf uitspraken over doen. Die melding over verlaging van het sponsorbedrag is toch nooit door de ploeg of de sponsoren gedaan, alleen de media kwam daar mee. Net zoals die zogenaamde strengere voorwaarden.
Daar doe je dus zelf aan mee, Rahimns met conclusies trekken.
rahimns - 4 mei 2016 om 10:38
Ik ga er vanuit dat BrandLoyalty of in ieder geval Robert van der Wallen dit gat opvult.
'@jerteg
Quote: Kun je het niet gewoon zelf opzoeken? Het antwoord is trouwens nee.
Tuurlijk heb ik gezocht maar kon ik er niets over vinden. Vandaar dat ik een vraag hierover stelde.
De koers de Heistse Pijl met winnaar Groenewegen stond destijds ook niet op PCS of op de site van TLJ.
Kwam pas een of twee dagen voor de start op PCS en TLJ te staan, vandaar dat ik deze vraag stelde.
Zal in vervolg hier geen vragen meer hierover stellen zodat ik tenminste geen stomme antwoorden meer krijg.
Bedankt in ieder geval voor jou grote bijdrage in deze.
De zaak mbt de vraagstelling is wat mij betreft gesloten.
Het verschil is dat de ploegen/sponsoren wel hebben aangegeven dat het garant stond voor het sponsorbudget tot en met 2018. Alle andere berichten over de hoogte van bedragen is nooit door de partijen bevestigd. Dus die conclusie die ik trek komt gewoon door bevestigingen/opmerkingen vanuit de ploeg. Dat is wel een groot verschil.
Ik had er eerder van gehoord, Wielerflits heeft er al eens een artikel aan gewijd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.