Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 242 ... 405 406
tendam

Martens kan bij vlagen best lang mee bergop, maar dit jaar is hij volgens mij nog niet echt in vorm geweest... kan me in elk geval niks van hem herinneren. Rare renner is het, wat bv. een Simon Geschke kan moet hij volgens mij ook kunnen, maar het komt er zelden uit.

Denifl zou wel een mooie aanvulling zijn, die kent Kruijswijk nog van de beloften. Maar echt goed klimt hij nou ook weer niet.

Tisyaboy

George Bennett gaat naar Rio, aldus zijn twitter account.

Mooie_Mario

Gaat Roglic de ITT/wegrit doen in Rio?

Laatst gewijzigd
Retro Lex

verkeerd geklikt

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Kelderman valt mij vandaag wat tegen,

Bennett daarintegen heeft mij positief verrast

Yeez

Kelderman is ook hard gevallen, lijn die de tube aan de velg houdt was gesmolten waardoor de tube losliet met als gevolg een val.

Borsje

Hoop dat Kelderman ( mede gezien nog op programma staande tijdritten) toch nog even blijft proberen voor wit te gaan.......

Hermannmg

Kelderman rijdt hier dus gewoon als kopman voor en goed klassement. Dagsucces verhaal met Kelderman is dus alleen "drukverlagend".

Poeksel

Het verhaal was toch dat hij geen specifiek doel had? Maar dat hij zou 'fladderen'?

jerteg

Morgen Bennett en Kelderman samen in de aanval zou heel mooi zijn. Wel onrealistisch.

ti-raleigh

Bennett zou dat nog wel kunnen. Kelderman moet lekker in de bus gaan zitten en semirustdag nemen. Klassement is toch naar de kl.ten. En in de Alpen maar eens een keer ten aanval trekken.

Roberto

Klassement naar de "kl.ten"?
Het is afwachten wat hij overhoud aan de val. Maar na 1 bergrit en 1 week koers is er nog weinig over te zeggen.
Als het vandaag niks wordt kan hij het altijd nog opgeven en voor de aanval gaan.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

2 jaar geleden zei ik zoiets ook over Kruiswijk in de Giro. Toen had ik het goed mis. Maar zoiets zie ik Wilco niet doen, vooral niet na die val van gisteren. Hij is gebutst en gedeukt en als ik zie welke mannen er voor hem staan geloof ik niet in een top 10 notering. En roemloos en initiatiefloos 14e worden...... dat hoop ik niet.

Hermannmg

Bennett vandaag goed, erg goed zelfs, een contractverlenging lijkt me een goede zet. Kelderman op 10(!) minuten, nu klassement uit het hoofd zetten en gaan aanvallen, dan lijkt me de beste optie nu.

Wielerfan1987

kelderman moet proberen de Alpen te veroveren, Lindeman en Bennett in de overgangsetappes.

Bennett indd erg goed, ik hoop dat ze hem kunnen behouden want er zit nog wel wat groeimarge op bij die jongen

Mooie_Mario

Ik zeg niet dat hij op de slimste momenten een aanval plaatste, maar ik kijk er graag naar! Bennet doet het leuk en geef hem maar wat vrijheid!

mooiman

Ik twijfel al een tijdje of Kelderman nu echt de klassementsman is voor een grote ronde. De belofte van enkele jaren geleden wordt in ieder geval nog niet ingelost. En mijn twijfels worden alsmaar groter. Het is sowieso geen winnaarstype. En de concurrentie in zijn generatie is enorm en wordt steeds groter en groter

Poeksel

Definieer 'een winnaarstype'.

Chrys

Zo. Weekendje weg geweest en volgens mij heb ik niet zoveel gemist haha.

Roosen heeft verlengd, goed nieuws voor de ploeg.
Goede Bennett dit weekend, hopen dat hij zijn contract verlengt.
Redelijke Kelderman tot aan zijn val, maar moet nu toch echt eens gaan kiezen wat hij wil. Hij is geen veelwinnaar, maar met die 'we zien wel wat er vandaag gaat gebeuren' instelling schiet je ook niet zo veel op. Hopen dat hij nog wat kan laten zien in de Alpen en dat hij niet anoniem meevecht voor een top-20'je. Laat dat maar over aan de jongens die Buchmann en Sépulveda heten.

ti-raleigh

Kelderman is geen klootzak. De meeste winnaarstypes kunnen op beslissende momenten een klootzak zijn. De tegenslagen van de laatste tijd zullen hem harder hebben gemaakt, althans dat hoop ik. Gaat hij nu vol zelfmedelijden lopen mokken, tja dan wordt het idd nooit wat. Maar ik ga er van uit dat hij zichzelf opraapt en in de Alpen ten aanval trekt. En als Ak-renner heeft hij nog alle tijd.

Poeksel

De meeste mensen kunnen een klootzak zijn, toch? Maar er zijn genoeg gentlemenwinnaars in de sport.

UrbanSteel

Definieer ‘een winnaarstype’.

Iemand die regelmatig wint.

"Vedette uitstraling" Lars Boom en Tom Dumoulin
;)

Laatst gewijzigd
wolfje

Geen winnaarstype... niet genoeg klootzak... Volgens mij is het wat simpeler, Kelderman heeft tot op heden de stap naar de echte top nog niet gemaakt in het klassementswerk. Heeft weinig met wedstrijdmentaliteit te maken, veel meer met wattages. Hij is op dit moment een heel goed renner, maar niet goed genoeg voor een klassement in de tour, helaas.

Ik hoop zelf trouwens al een tijdje dat hij voorlopig niet voor klassementen gaat in de grote ronden, maar in de kleine rondjes met tijdrit. Daar zie ik hem echt een topper in worden. Zal lastig worden ivm sponsorbelangen

ghostwriter

Zoals ik een paar dagen geleden al schreef hoop ik dat Kelderman volgend jaar het klassement geheel links laat liggen. Laat hem maar een tijdje zich richten op korte rondes met een tijdrit en aanvallen. Dat kan hij dan in combinatie doen met het rijden van de heuvelklassiekers. Na twee jaar kan hij zich dan weer gaan richten op het algemeen klassement wanneer hij wat meer ervaring en inhoud heeft opgedaan.

debarreman

Het Poels-scenario is een van de mogelijkheden voor Kelderman. Kopman in een kleine ronde in het voorjaar en knechten in een grote ronde. En je daarvoor zeer goed laten betalen. Dit kan zowel bij TLJ als bij een andere ploeg (Astana, Trek).
Ander scenario is natuurlijk om geduld te betrachten en doorgaan met je ontwikkeling bij TLJ. Vooralsnog zie ik geen Nederlanders die opgeleid zijn bij TLJ of zijn voorgangers, beter presteren als ze bij een andere ploeg gaan rijden.

Met de keuze voor Gesink en Kruijswijk als grote ronde kopmannen kan het zo maar zijn dat TLJ-mgmt kiest voor scenario 1. Ik ben benieuwd waar Kelderman voor kiest.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 242 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.