Lindeman ontdekt hier voor de vierde keer dat de Tour toch heel wat anders is; hier komen op de kansrijke dagen alleen hele sterke renners in de kopgroep en winnen is enkel voor wereldtoppers weggelegd (Van Avermaet, Cummings, Dumoulin en Matthews). Misschien gaat het later nog lukken om mee te zitten. Het beste zou dat zijn op een dag dat Kelderman ook mee zit, dan kan Lindeman voor hem op die manier belangrijk zijn.
Misschien één van de volgende voor Kruijswijk? Allemaal einde contract.
* Ben Hermans (BMC)
* Jürgen van den Broeck (nu meesterknecht van Rodriguez)
* Marcel Wyss (IAM)
* Sergio Pardilla (Caja Rural)
* Hugh Carthy (Caja Rural)
* Jasper Ockeloen
* Neilson Powless (Het talent van USA en rijdt bij Axeon Hagens Berman)
* Peter Stetina (Trek)
'@kelderman Rules: dat zou ik ook heel opvallend vinden. Wellicht samen met Boom ipv Vanmarcke en van Winden?
Volgens het zelfde artikel in de Telegraaf zou de ploeg Vanmarcke voor de 2e rustdag willen laten beslissen over zijn toekomst. Er is nog een verschillen salariseis versus aanbod. Ben benieuwd.
Ze zijn in ieder geval wel met serieuze namen als mogelijke vervangers in gesprek zoals Boonen en Boom
Vanmarcke dus niet zeker weg, dat is iig al positief, als ze daaruit komen super.
Kijken naar alternatieven ofndersteuning is natuurlijk nooit gek, beter al info of rijders zouden willen/haalbaar zijn, dan dat je geen opties hebt als vanmarcke vertrekt.
Vanmarcke met een superafleider als boom of boonen zou helemaal mooi zijn (maar wrs niet haalbaar).
Ook slim dat klassieke renners gezocht worden die weer in sprinttrein inzetbaar zijn, 2 voor de prijs van 1! Stuntaanbieding van de jumbo, lol.
'@WieVis
Buiten Kiserlovski zijn dat toch vooral kleine springertjes? Dat lijken me in het algemeen niet de geschikste knechten die én op het vlakke én bergop volwaardige steun kunnen bieden.
@jerteg
Heb jij Frank al wel eens in steun zien rijden? Ik kan het me niet herinneren. Renners die van zichzelf rond een top-10 plek in een grote ronde kunnen finishen, zijn sowieso schier onhaalbaar. Als kopman van IAM-achtige ploegen of als knecht (mits geschikt) bij grotere ploegen zullen ze een marktwaarde hebben die TLJ niet kan betalen.
@TeamNL
Geen serieus lijstje, lijkt me. Overdrijf je nu niet een beetje?
Ik denk dat we echt niet veel verder hoeven te zoeken dan de al genoemde Clement en Sutherland. In het geval van die laatste ben ik benieuwd, of er nog stafleden over hun schaduw heen moeten stappen. Deels door zijn verleden bij Rabo, waar hij 'positief' vertrok, deels het imago van de ploegen waar hij de laatste jaren voor heeft gereden.
De uitspraak van wilco Kelderman in het ANP, " ïk ga tijd verliezen op de Mont Ventoux" vind ik wel geen uitspraak voor iemand met ambitie om ooit nog eens voor het klassement te gaan, over de rit morgen zegt hij; Daar is het beter om nog wat tijd te verliezen. Ik weet wel zijn vizier is gericht op de laatste week in de Alpen en een ritoverwinning, maar dan ga je niet met zo'n instelling aan die etappe beginnen. wacht dan eerst af hoe de benen zijn in de wedtrijd en neem dan een beslissing, dit vind ik te gemakkelijk en Kelderman een rit zien winnen moet ik nog maar afwachten, het is niet echt een afmaker. Maar goed in overleg met de ploegleiding zal dit er wel uit zijn gekomen.
Monfort d8 ik ook al aan is echt een goeie sterke klimmer voor de top-20 dus een topknecht. Stuur met hem Kelderman, Battaglin, Bouwman en Vermeulen en Kruijswijk heeft bergop toch een enorm sterk gezelschap zou je zeggen.
Op het vlakken nog 4 renners dan kan je denken aan Roglic/Van Emden/Tankink/Wynants/Keijzer/Bert Jan in die categorie.
Verwacht dat team LJ niet enorm hoeft te versterken 1 sterke knecht en misschien nog 1 knecht a la battaglin/roglic en je hebt toch een sterk breed team voor volgend jaar als je de rest intact houdt.
Kelderman en Vanmarcke proberen te houden. Lukt dat met Vanmarcke niet, dan niet de noodgreep Boom en/of Boonen proberen, maar voor hun wedstrijden en voor de sprinttrein, en voor de ploegentijdritten volgend jaar Van Baarle en dit jaar al Sinkeldam halen.Die zijn denk ik beduidend goedkoper en het is geen vergane glorie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.