Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 26 ... 405 406
tdb

'@ kelderfan, de ploeg heeft neem ik aan geen probleem dat hij gaat crossen anders zouden ze het wel verbieden. Ze willen alleen voorkomen dat hij te vroeg gaat pieken en dan is dit een manier om dat te zeggen. Echter, dit is misschien niet de handigste manier om het tegen de pers te zeggen waar het weer uit zijn verband wordt gerukt.

Fanny

'@kelderfan
Quote:
https://pbs.twimg.com/media/CYG4r5lWkAAQo0f.png #eliteroads
Volgens de officiële site gaat Bennett niet in actie komen, maar volgens de officiële site van TLJ wel.

Ik denk dat Bennet morgen niet mee doet aan de TT en daarom niet op de startlijst staat.
Waarschijnlijk zal hij zondag wel meedoen aan de RR (m.i. startlijst nog niet bekend).
Tenzij hij geblesseerd of ziek is.

kelderfan

'@Fanny
Sorry,
Ik denk, dat je gelijk hebt. Want ik heb ook niet gelezen, dat hij ziek was of iets dergelijks.

kelderfan

'@tdb
Het wordt wel weer leuk gecommuniceerd. Als Teunissen het goed gaat doen tijdens het NK, dan lijkt mij dat alleen maar goed voor het moraal van de renner en in het belang van de ploeg. Ik denk, dat Teunissen en Van Asbroeck er vol voor moeten gaan in de Omloop e/o Kuurne.

Fanny

Morgen hebben TLJ renners diverse fiets- en lactaattesten behalve denk ik George Bennett.
Hierna voor de aanwezige pers en sponsoren de ploegpresentatie van TLJ cycling 2016 in 's-Hertogenbosch (BrandLoyalty).
Vervolgens a.s. maandag 11 januari 2016 op naar het 2e trainingskamp van 10 dagen in de omgeving van Alicante Spanje (hotel?).
Behalve natuurlijk de renners die naar de TDU en de Cadel Evans Ocean Race gaan.
Deze zullen ook volgende week vertrekken.
Kramer voegt zich zoals eerder gemeld bij het 2e trainingskamp van TLJ nadat hij a.s. zondag eerst de EK Allround heeft gereden.

Rahim Vlasblom
admin

Fanny, we zijn weer op de hoogte ;)

nog even ter aanvulling op je bericht, de ploegenpresentatie is morgen via periscope vanaf 14.00 live te volgen.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Op de officiele site van de kampioenschappen van Nieuw Zeeland staat Bennett gewoon op de startlijst.

Fanny

'@ Fan Ambassador Rahimns.
2 vragen van mijn kant.
1) Weet je toevallig in wélk hotel TLJ in de omgeving van Alicante-Calpe zal logeren?
2) Is ploegenpresentatie alléén via periscope live te volgen? Ik zag het net nl ook op Facebook TLJ cycling.
Heb echter geen zin deze app te downloaden. Zal wel weer een account aanhangen.

Fanny

'@Hakkie2
Inderdaad staat George Bennett op de RR van a.s. zondag, echter niet op ITT van morgen (vrijdag).

Hakkie2

'@Fanny: nee, logisch. Hoeveel kans maakt Bennett bij de TT, met oa Sergent en allemaal baanrenners aan de start?

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny

vraag 1. Nee
vraag 2. Ja, alleen via Periscope en ja dan moet je een account aanmaken.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@hakkie2
Géén idee !
Het is wel 40km. Misschien te lang voor baanrenners.
Overigens kan het wel een goede training zijn voor de dit jaar te rijden ITT in de grote en kleine rondes.
Daarnaast neemt hij niet deel aan de 2e trainingsweek. Overigens de 1e trainingsweek in december 2015 was hij er ook niet.
Waarschijnlijk vanwege de afstand NLZ-NL-SP vv en omdat hij toch naar het buurland voor de TDU gaat.

Hakkie2

'@Fanny: In een interview begin deze winter las ik dacht Bennett eindelijk eens thuis mocht zijn deze winter. Dat is hij namelijk de hele zomer nooit. Hij komt gewoon maanden niet in Nieuw Zeeland, laat hem dan in de winter (daar zomer) toch thuis zijn.

Laatst gewijzigd
tdb

'@ Fanny, ik vraag me af of het team het wel waard vindt om voor zo'n kleine kans op een mooie uitslag een tijdritfiets helemaal die kant op te sturen.

Fanny

'@Hakkie2
Ben het met jou uiteenzetting wel eens.
@tdb
Ik ben het mbt de kleine kans op een mooie uitslag ITT wel met je eens.
Maar Bennett zal deze winter, zijn zomer, toch ook moeten trainen voor de ITT in de grote en kleine rondes.
Misschien heeft hij wel een (oude) tijdritfiets van TLJ in NZL.
Overigens het vervoeren van wielrenfiets in een fietskoffer met een luchtvaartmij valt denk ik wel mee.
Echter om er 2 tegelijk handmatig te vervoeren zal niet meevallen.
Ben benieuwd of Bennett zich in 2016 kan verbeteren tov 2015.
Zijn contract loopt nl t/m 2016. Of het verlengd zal worden indien hij zich niet verbeterd ?
Voor TLJ is het gezien de afstand (vliegkosten) en de woonkosten (appartement in Europa) met zijn vermoed ik aanzienlijk salaris toch een dure renner.
Dan zijn waarschijnlijk renners uit Europa die hetzelfde presteren toch goedkoper.

tendam

'@fanny
Die jongen vliegt 1x per jaar naar Nieuw-Zeeland. Dat zal hij vermoedelijk zelf wel betalen, net als z'n appartement in Girona (waar overigens ook gewoon Nederlanders zitten, die vind je niet te duur?)

Daarnaast zal het juist niet zo'n dure renner zijn, en het is een redelijke klimknecht (wat hij nog niet echt heeft kunnen laten zien want hij had steeds niemand om voor te knechten). Welke Europeanen in dezelfde 'prijsklasse' had je in gedachten als klimknecht?

kelderfan

'@tendam
Bij voorbeeld: ZARDINI, Edoardo; BONGIORNO, Manuel {zelfde club als Battaglin en contract bij Bardiani t/m 2016}.
Al zou ik Bennett proberen te houden. Want renners uit de 2e. lijn zijn dun bezet bij TLJ en met Goos is 't erg onzeker.

Hakkie2

We gaan toch niet nu al willekeurig namen roepen voor versterking van Lotto-Jumbo? In september daar mee beginnen lijkt me vroeg genoeg...

Wielerfan1987

Bennett heeft vorig jaar toch ook alleen het nationaal wegkampioenschap betwist en niet de tijdrit?

Stelvio-fan

'@Hakkie2: dat is de lust en het leven van kelderfan, laat hem lekker joh ;-)

kelderfan

'@Hakkie2
Lezen svp;) en wat noem je willekeurig.
Quote; Ten Dam: "Welke Europeanen in dezelfde ‘prijsklasse’ had je in gedachten als klimknecht?"

Hakkie2

'@kelderman: ik had het dan ook tegen zowel Tendam als jou. En ik vind deze namen inderdaad volledig willekeurig. En voor jou info: Battaglin heeft maar een eenjarig contract, nu al renners zoeken die bij hem passen is dus helemaal te vroeg.

Rahim Vlasblom
admin

Bennett heeft nog nooit de tijdrit gereden tijdens de nationale kampioenschappen, hij rijdt alleen de wegwedstrijd.

Wielerfan1987

Net even het nieuwsbericht over de Vuelta gelezen.

De ronde die ze nu hebben neergelegd in Spanje bied kansen voor Steven Kruijswijk, zeker als een groot deel van de 'toppers' zich richten op de Tour en de OS.

Tevens lijkt het mij ook een mooie ronde voor het debuut van Bouwman in een grote ronde zodat hij deel 1 van het seizoen kan wennen aan het WT niveau en dan zijn debuut in een grote ronde kan maken in deel 2.

S. Morgenstern

Een deelname aan de Vuelta zal ongeacht het routeschema kansen bieden aan Kruijswijk. Bij het uitgelekte schema denk ik echter niet meteen aan zijn naam: weinig duidelijkheid over de exacte zwaarte van de ritten, maar voorlopig lijkt het er wel op dat het zwaartepunt van de ronde in de eerste twee weken gezocht moet worden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.