Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 266 ... 405 406
Laatste man

Hoe is gemeten dat het imago achteruit is gegaan? En door wie en bij wie?

achtpuntzes

'@ Laatste man:
met een officiële imagometer natuurlijk, waarmee anders?

Hakkie2

Ik weet in elk geval zeker dat het imago van Kerckhoffs en zijn werkgever al niet goed waren en alleen maar slechter zijn geworden met deze prutcolumn. De telegraaf heeft eerder een imagoprobleem dan TLJ.

jerteg

George rijdt trouwens een zeer goede Tour vind ik

AndriesW

'@achtpuntzes
Kelderman volgt geen (sport)dieet? Hoe kom je daarbij? Omdat hij zijn omgang met voeding zoals hij dat vorig jaar deed heeft losgelaten?

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

the day after Wilcosday, en Hij zit er bij!
@AndriesW:
Wilco volgde een speciaal dieet om zo veel mogelijk gewicht te verliezen maar is daar weer van afgestapt.

Laatst gewijzigd
Chrys

Bennett heeft verlengd tot en met 2018! Goed nieuws voor Kruijswijk in de Giro.

AndriesW

'@achtpuntzes
Juist. Erg is al veel knulligheid geweest rondom Kelderman maar stoppen met een dieet wat voor hem niet goed werkte lijkt me eerder verstandig. Het betekent niet dat hij nu niet op zijn voeding let.

Gees

Lekekr bezig Kelderman!

achtpuntzes

Kel;derman heeft de slag gemist met het groepje Sagan, nu al op 1.35

jammer, maar hij heeft het in ieder geval geprobeerd.

Loek de Rooij

Jammer man, Kelderman erg sterk vandaag. Helaas net niet sterk genoeg.

Edit: Kelderman gevallen :(

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

nou, toch nog zich kranig geweerd. jammer van die val, maar een goeie rit gereden. :)

Chrys

Goede rit van Kelderman, maar sluit wel weer af in stijl. Waarschijnlijk vol op de limiet naar beneden gereden. Alleen heeft hij niet de daalkwaliteiten van een Izagirre, Pantano of Alaphilippe. Ik hoop in ieder geval dat hij die 'schijt-aan-de-wereld'mentaliteit weer wat vaker kan laten zien.

LutsenkoFan

Sluit of in stijl? Bedoel je door te vallen.. Misschien is dat zijn stijl wel gezien de laatste 2 seizoenen..

Wielerfan1987

wel goed nieuws dat Bennett heeft bijgetekend in elk geval.
beste renner van TLJ in deze Tour.

Laatste man

Toch met 5 man een top 10 notering gereden in etappes. Het was geeoon niet de beste ploeg van TLJ hier. Hopelijk morgen nog een verrassing met Dylan!

Chrys

Lijkt weer iets meer pit in te zitten:

http://nos.nl/tour/video/2119299-kelderman-gleed-met-zestig-per-uur-de-hekken-in.html

tristania

Nou Clement in dienst van Kruijswijk en als mentor van Kelderman. Mooie voorzet die werd gegeven.

aoyen

Kruijswijk is toch geen jong talent die een mentor nodig heeft? Zou zoiets beten voor een renner als Oomen kunnen doen.

castelinni

Goed lezen

flyellus42

ach, zo lang oud renners al jan boven, addy engels etc. in de begeleidingsstaf zitten wordt het nooit wat met Lotto-Jumbo. Als je zelf niet weet wat winnen is kun je nooit een winnaarsmentaliteit kweken in de ploeg. En dat is precies wat er ontbreekt aan deze wielerploeg.. Het is allemaal zo gelaten, geen durf, geen visie, gebrek aan agressie etc.

kelderfan

Goede zaak dat Bennett bij de ploeg blijft. Laat toch zien, dat hij zich goed ontwikkelt bij deze ploeg en wat ploegbegeleiding betreft, lijkt mij Niermann van RDT een goede begeleider van 't jonge talent.

DemPolS

'@flyellus zozo... en waar was jij ruim een maand geleden met deze nuttige opmerkingen toen xit team op het pjnt stond de giro te winnen en vervolgens de ster zlm en het nederlands kampioenscahp wonnen. Kortom superstrek argument :-)

DemPolS

Goed dat Bennett bijtekend goede klimmer. Kan echt een hele goede (meester)knecht worden.

Trouwens clement gaf gisteren aan dat hij ook graag een mentor wilde zijn voor een jonge kopman. Hij maakte een opmerking dat als hij zou knechten voor kruijswijk hij er dan kelderman gratis bij zou krijgen die hij kon coachen. Weet hij meer! Wel een leuker prater overigens, hij wil en mocht ook niet over transfers praten dus volgens mij is de optie clement bij tlj nog open. Hoewel hij overigens niet DE meesterknecht zal zijn wellicht weg kapitein in de klassementstrein.

flyellus42

'@dempols die giro hebben ze juist onnodig verkwanseld door gebrek aan tactiek, visie en durf. En tja als je tevreden bent met overwinningen in derde en 4derangs wedstrijden dan mag dat van mij. Een kinderhand is gauw gevuld. Ik vind het echter pro-tour onwaardig.

1 2 ... 266 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.