Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 279 ... 405 406
Fanny

'@Kelderfan
Ik weet niet of Lindeman wel de Vuelta gaat rijden.
Hij stond wel eerst genoemd voor San Sebastian. De reden dat hij deze niet reed is mij onbekend.
Hij kan ook ziek of geblesseerd zijn geraakt.
Omdat hij net de TdF heeft uitgereden met een voor hem onbevredigend resultaat verwacht ik hem niet in de Vuelta.
Voor Kelderman zal het denk zijn laatste kans zijn om te laten zien dat hij wel een goede grote ronde kan rijden maar dan wel in dienst van Gesink en Kruijswijk.
Eventueel zou hij nog een mooie bergetappe kunnen uitzoeken om daar ten aanval te trekken met het oog op een ritoverwinning.
Teunissen is voor de goede orde overigens met een blessure (knie) afgestapt in de Ronde van Denemarken.

Omdat er begonnen wordt met een ploegentijdrit zullen er nmm ook veel tijdrijders bijzitten.
Daar er meer dan 10 bergetappes zijn vermoed ik dat TLJ géén sprinter meeneemt en dan aanvallend zal koersen in de meer vlakke ritten.

Dus, indien er géén zieken en geblesseerden zijn, verwacht ik de volgende renners in de Vuelta.
Gesink, Kruijswijk, van Emden, Keizer, Campenaerts, Battaglin, Kelderman, Leezer en Bouwman (indien voldoende hersteld/fit).
Indien wel een sprinter, dan zou ik zo gauw niet weten welke en wie er dan van de bovenstaande renners afvalt.
Ik denk dat het na Rio, de Tour de L'Ain en Artic Norway pas echt duidelijk wordt wie er in de Vuelta definitief gaan starten.
De laatste 1 of 2 plaatsen in de ploeg zullen denk ik dan pas ingevuld gaan worden want er kan in de komende weken nog veel gebeuren
met de renners.

ti-raleigh

'@fanny
Kelderman heeft een erg teleurstellende Tour achter de rug. Ik geloof niet dat ie al weer klaar is om zich weer drie weken uit elkaar te trekken in een grote ronde. Verwacht dat hij Eneco weer zal doen. Ben zo langzaam maar zeker erg benieuwd wat het strijdplan zal worden in de Vuelta. Alle ballen weer op Kruiswijk ?

tdola

Gaan voor klassement met kruiswijk en gesink lijkt me plan de campagne voor tlj in vuelta

Moski

Lijkt mij ook. Kruijswijk en Gesink gaan beide voor een klassement rijden. Ik verwacht veel van Gesink als ik eerlijk ben. Een Nederlandse podiumplek hoort serieus tot de opties in Spanje.

Kingstown

Zelf denk ik ook dat Gesink weleens zeer hoog zou kunnen gaan eindigen in de Vuelta.

Moet bekennen dat ik het parcours nog niet bekeken heb, maar als het de gebruikelijke profielen zijn met veel van die kleine pukkeltjes op het eind, dan vermoed ik dat hem dat beter ligt dan Kruiswijk.

Merk dat ik alweer zin in de Vuelta heb. Meer dan in de OS. Dat blijft me erg weinig doen.

S. Morgenstern

Deze week kunnen we in ieder geval niet meer zeggen dat het trainen in Colorado moeizaam lijkt te gaan. Gisteren een rit van acht uur gemaakt en verder veel blokken trainingen gedaan.

robertowilco

Ja Kingstown dat is wel het geval, er zijn maar 2 aankomsten die zeg maar langer zijn dan 10 km, eentje is op de Aubisque, en natuurlijk beginnen met de ploegentijdrit

robertowilco

Niet te vergelijken met de beklimmingen in de Giro

tdola

Hoe hoog kruiswijk en gesink kunnen eindigen zal ook een beetje afhangen hoe goed de renners die dubbel tour-vuelta doen, zijn, zoals bijv froome.

Maar zowel kruijswijk als gesink top 10 zou mogelijk kunnen zijn.

robertowilco

Ja tdola het is een zwaar deelnemers veld, Ik vind het echt een parcours voo Rodriquez, en met Contador, Quintana, Froome kan het een mooie Vuelta worden. Verheug me erop.

tendam

'@robertowilco
Het zou me verbazen als Froome en Quintana echt gaan meespelen. Met name Froome, die zal wel op zijn na Tour en de Spelen, waar hij wellicht ook gewoon 2 medailles pakt.

Gesink zal wel goed zijn, die wil nog iets laten zien. Of dat genoeg is voor het podium... het zou me verbazen, maar het is natuurlijk de Vuelta, de ronde voor iedereen die er nog zin in heeft.

Il Cavaliere

Nemen ze nog stagiaires aan eigenlijk? Of heb ik iets gemist.

gesink3101

Any more news about sep?what do you think about his future?

stijnlah

Antwan Tolhoek bijna rond volgens het AD, mooie transfer.

robertowilco

Tolhoek reed een sterke Ronde van Zwitserland, hij pakte de bergtrui, is pas 22 jaar toch een talentvolle renner en natuurlijk gehaald omdat hij zich in de bergen kan ontwikkelen tot een toekomstig klimmer en erg waardevol kan zijn de komende jaren voor Kruijswijk en Gesink

robertowilco

Ten dam Quintana laat de OS schieten ter voorbereiding op de Vuelta, misschien krijgen we in de Vuelta wel de echte Quintana te zien, we wachten af.

robertowilco

potverdorie weer tweede, ik dacht nou maakt hij het af, jammer maar dat zeg ik al zo vaak, wel een goede voorbereiding, niks mis mee.

Timothy12

Het scheelde weer een haar voor Moreno...

jvh93

Tolhoek op t lijstje van kruijswijk? Dat lijkt me toch sterk. Dit is niet een jongen waarvan je nu al kan verwachten dat hij er lang bij blijft. Zou t opmerkelijk vinden als dit de klimknecht is die ze zoeken

UrbanSteel

'@jvh93

Misschien willen ze Tolhoek gebruiken om in bergritten vooruit te sturen zodat Kruijswijk ook nog iemand in het dal bij zich heeft en niet alleen komt te zitten zoals dit jaar tijdens de Giro.

Gees

Ik zou juist denken, aangezien ze de berg en sprinttrein willen versterken, dat je dat doet met gerenommeerde namen. Tolhoek is dat niet. Waardoor ik me afvraag wie er allemaal vertrekken na dit seizoen.

'“Jammer dat ik niet win! Alles liep lekker tot de laatste bocht”, vertelde Moreno Hofland. “Dennis ging vol aan maar Tom Van Asbroeck dacht dat hij stil viel en ging net iets te vroeg over hem heen. Daardoor kwam ook ik iets te vroeg op kop. "

Effe he. Hoe kan je nu dénken dat iemand voor je stil valt terwijl dat niet het geval is?

robertowilco

Cees, dan moet je naar de beelden kijken, Dennis van Winden week in de laatste bocht heel ver naar buiten uit, van Asbroeck kwam toen binnendoor en twijfelde, je moet dan in een fractie een keus maken en toen trok van Asbroeck door.

Gees

Robertowilco. Ah ok. Dat verklaart veel, ik heb idd de beelden niet gezien. Goed van Hofland dat hij nog zo positief blijft na 20 top10 plaatsen dit seizoen, zonder zege.

kelderfan

Iemand riep dat Hofland in de sloot moest springen, als hij vandaag niet zou winnen van PC-teams. Ik ben 't er niet mee eens, maar Hofland zal wel heel erg balen en Van Winden en sprinttrein, dat blijft een probleem. Maar ja, daardoor weer geen zege voor Hoffie.
Gelukkig weer eens nieuws van de transfergeruchten inzake TLJ.
Antwan Tolhoek is voor mij een verrassing {had pas een contractverlenging bij Roompot gekregen t/m 2017]; misschien wordt 't een ruil met van Winden.
Maar dan halen zij weer een renner van 't niveau Bouwman en ik hoop op een goede ontwikkeling van dit talent. Maar ja het wachten is op morgen.;)

Fanny

'@Kelderfan
Niet getreurd, dat (de transferdatum) duurt nog maar een klein uurtje.

Ben nog steeds benieuwd of TLJ het Rabobank Developmentteam overneemt gezien de gedane uitspraken van Plugge in een interview tijdens de TdF.
Kost natuurlijk nogal wat budget, maar kan tzt ook misschien rendement opleveren.
Misschien morgen of de komende tijd meer nieuws hierover.
Dan de kwestie Elmar Reinders.
Volgens bericht (voorbeschouwing Ronde van Limburg) van WF redactie van een tijdje geleden zou Reinders een schijnbaar rond zijn met een WT ploeg.

Link op WF van 5/6/2016
Ook Elmar Reinders wil graag de stap hogerop maken. Gezien zijn prestaties dit seizoen mag hij daar ook zeker op rekenen, daar hij in 2016 niet alleen op het vlakke scoort. De renner van Jo Piels schijnt zelfs al rond te zijn met een WorldTour-ploeg.

Dat zou dus maar zo TLJ kunnen zijn.
Het is in ieder geval met Reinders in de media angstvallig stil gebleven na dat bericht op WF.

1 2 ... 279 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.