Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 280 ... 405 406
S. Morgenstern

Van Winden heeft het weer gedaan? Grappenmaker.

rkfiets

Ik durf het bijna niet te zeggen (na de teleurstellingen in de afgelopen 3 grote rondes), maar Gesink gaat de Vuelta winnen. Het zit nu een keer wel allemaal mee. Degenen die uit de Tour komen, maken geen reële kans op de eindwinst. Contador is niet meer zo sterk als vroeger. Van de overigen is Gesink de sterkste. Kruijswijk is op dit terrein niet goed genoeg voor de overwinning, maar gaat we de superknecht zijn die voor TLJ zo vaak ontbrak. Nu gaat een keer alles op zijn plaats vallen, zet de champagne maar klaar.

kelderfan

'@vlek
Ik heb op YouTube nog eens gekeken en ik zie eigenlijk niets raars gebeuren; alleen de timing is nog niet perfect ook gezien 't bericht van Hofland.
Dus hierbij rectificatie inzake lead-out. Van Winden heeft 't prima gedaan. Dat gaat goed komen.

S. Morgenstern

Mochten er dingen beter kunnen, dan zit dat in details. Menig sprinter zal zich in ieder geval in de handen wrijven met zo'n lead-out.

Dat je blijkbaar zonder beelden, en daarmee zonder aanleiding, bij voorbaat meende Van Winden weer te moeten bestempelen als 'oorzaak' mag bij jezelf echter wel wat vragen opleveren. Hij heeft tot nu toe misschien een teleurstellend seizoen gedraaid, maar juist hier heeft hij zich weer eens positief getoond. Niet enkel met die elfde plek in de zwaarste rit trouwens..

kelderfan

'@Fanny
Ik hoop, dat RDT in afgeslankte vorm kan worden opgenomen in 't TLJ gebeuren. Want bijv. Jeroen Meijers doet ook weer mee in de ronde van Breizh Kreiz.
Lijkt mij een type Roosen als renner. Maar ik ben meer benieuwd wie die renners zijn, die Kruijswijk moeten bijstaan in de Giro 2017. Ik denk aan Clement en Stetina.

robertowilco

Het RDT doet ook mee in de ronde van l'ain waar Gesink zijn debuut maakt

robertowilco

En ik heb dat parcours gezien, dat is niet mis, 1 vlakke, 1 heuvel, 2 berg etappes

jerteg

Grischa Niermann in beeld bij LTJ om ploegleider te worden (Telegraaf)

Youri IJnsen

Alexey Vermeulen rijdt waarschijnlijk ook de Vuelta. Dat wist hij mij tijdens de Ronde van Drenthe al te vertellen.

Moski

Het lijkt mij ook waarschijnlijk dat Primoz Roglic ook start in de Vuelta.

Moski

'@ tdola,

Ik ben ook heel benieuwd met welk vormpeil bijvoorbeeld een Quintana in Spanje aan de start staat.
Zou Valverde overigens ook starten in de Vuelta? En zo voor z'n 3e top 10 klassering gaan in alle grote rondes dit jaar? Ik denk dat hij hier gewoon gaat starten. Er kleeft iets uit het verleden aan hem, maar ik heb inmiddels toch wel groot respect voor zijn professionele benadering en constante prestaties.
Die man leeft echt voor zijn sport.

Waar ik heel erg benieuwd naar ben is het verschil in wattages van het top van het klassement in de Giro en het top van het klassement in de Tour.
Had Kruijswijk met zijn Giro vorm potten kunnen breken in de tour de France? Zonder valpartij in de Giro was het verschil naar de nummer 2 in het klassement zeer waarschijnlijk opgelopen en kwam het in de buurt van de 4 minuten. Dat zijn dezelfde soort verschillen als waarmee Froome uiteindelijk de tour heeft gewonnen.

tendam

Grischa Niermann naar LottoNL zou wel een logische overgang zijn, die kon je wel zien aankomen. Kerckhoffs moet ook nog even kwijt dat hij liever z'n vriend Steven de Jongh had gezien ;)

Pingdo

Lobato naar TLJ, verrassend!

Utrecht19

Die zag ik ook niet aankomen maar denk wel dat hij een goede versterking zal zijn. Ik hoopte op Colbrelli maar dit een soortgelijke renner die voor een paar mooie ritoverwinningen moet gaan zorgen.

Troma

Inderdaad verrassend. Een beetje hetzelfde type renner als Hofland. Als ik zou kiezen, zou ik voor Hofland gaan, maar wie weet blijft die ook (al heb ik het heb gevoel van niet.)

diegodon

Goede aanwinst Lobato altijd goed voor een aantal Worldtour zeges.
En wat betreft Steven de Jongh die is gewoon onhaalbaar qua salaris lijkt mij.

robertowilco

Lobato is een sprinter klimmer echt een puncher die op het einde van een etappe iets extra heeft, als het bergop eindigt.

xistnc

De ploeg doet zijn best om alle dopingluchtjes vanuit het verleden kwijt te raken. Dan ga je natuurlijk niet Steven de Jongh aanstellen als ploegleider.

achtpuntzes

'@ xistnc:
en waarom dan wel Niermann?

robertowilco

Ja Nierman heeft ook een doping verleden, bijna iedereen rond die leeftijd heeft wel te maken gehad met doping lijkt me zo, dan moet je al iemand aanstellen die niks met die tijd te maken heeft gehad en die hebben dan weer te weinig ervaring. Erik Dekker was ook ploegleider bij Rabo, en wat denk je dan van breukink, die hebben allemaal uit het potje genomen, alleen moeten sommige daar dan voor opdraaien, zoals Thomas Dekker en Boogerd, die weten veel meer, maar willen hun collega's van die tijd niet zwart maken, maar zij moeten er wel voor boeten.

Gees

Ik hoor de laatste jaren alleen maar goede verhalen over Niermann de trainer.

tendam

Erik Dekker hebben ze er niet voor niks uitgewerkt. Dat was nog de enige waar 'n beetje een dopingluchtje aanhing.

Chrys

De combinatie Niermann en Rabobank Development Team was en is een hele goede. Zou dus als trainer vast wel een aanwinst zijn voor TLJ. Denk dat het nu wel het definitieve einde is voor de opleidingsploeg nu alle trainers en ploegleiders het schip verlaten.

Lobato een verrassende naam uit de hoge hoed van Plugge (als het echt doorgaat). Iemand die meteen voor succes kan gaan op de lastigere aankomsten. Tolhoek natuurlijk een investering in de toekomst. Ben benieuwd of er nog iets gaat komen voor Kruijswijk, want met deze twee renners is dat natuurlijk niet het geval.

jerteg

Juan volgt LottoNL en Vanmarcke ook al, dus lijkt me een zekerheidje.

jerteg

Sütterlin is ook Lotto en Lobato gaan volgen. Hij zal dus ook waarschijnlijk naar Lotto gaan.

Edit: hij volgt meerdere ploegen, dus het klopt niet

Laatst gewijzigd
1 2 ... 280 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.