Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 281 ... 405 406
xistnc

Haha, mooi. Nathan Haas ging vorig jaar ook Sven Kramer volgen op Twitter, en Haas kwam uiteindelijk bij Dimension Data terecht.

jerteg

'@xistnc - Als je alleen Movistar volgt en je gaat dan Lotto volgen, net nadat er dat gerucht is, dan lijkt me het een zekerheid. Wel gek dat Haas dan naar DD is gegaan ;)

Laatste man

Is wel leuk vermaak. Net als de Strava 'volgers' van Kruijswijk bijvoorbeeld.

achtpuntzes

wielerflits heeft 12.931 volgers, zouden die volgend jaar allemaal aan de slag gaan als wielerreporter?

Vastaranta

Robert Kišerlovski lijkt me de versterking die Team LottoNL-Jumbo voor ogen heeft om Kruijswijk in het hooggebergte bij te staan. Een andere optie zou kunnen zijn iemand als Atapuma.

kelderfan

Niermann lijkt mij een goede versterking voor wat betreft 't begeleiden van 't jonge talent bij TLJ; mede ook gezien de plannen om RDT voort te zetten in een gewijzigde vorm. Tolhoek vond ik al een verrassende renner. Nu ook nog Lobato van Movistar, dat had ik niet verwacht, gezien ook de uitlatingen van Plugge over 1 of 2 Amerikanen erbij.
@jerteg
Vanmarcke volgt LottoNL? Als Vanmarcke blijft, dan is mijn dag goed.

tendam

Jurgen VDB volgt nu Steven Kruijswijk en de halve LottoNL-ploegleiding (inclusief Theo de Rooij ;))

b88

Wel opmerkelijk dat nu 2 dagen achtereen het AD met deze ' nieuwtjes' komt ipv de Telegraaf lijkt mij alleen maar mooi als Kerckhoffs (vermoeiende man) na zijn persoonlijke vete nu terecht wordt gewezen!

Timocycling

JvdB is weer zo'n net niet renner, als ondersteuning kan het misschien wel, maar echt blij word ik er niet van.

Troma

VDB naar Lotto-Jumbo...Zijn resultaten zijn niet echt denderend de laatste jaren, maar was in de Tour toch redelijk bezig tot zijn val. Als knecht wel een aanwinst voor Kruijswijk, als kopman niet echt.

tdb

'@b88, misschien komt dat door Thijs Zonneveld die door een aantal koersen mee te rijden wat extra vriendjes heeft gemaakt....

TheArt

VDB volgt ook sinds een tijdje zowel:

Bora-Argon 18
Hansgrohe SE
Hansgrohe Belgium

Daar zou ie dus net zo goed heen kunnen gaan.

tendam

'@theart
Het was ook meer 'n grap, al volgt hij van LottoNL zelfs de diëtist.

Ik zou het overigens een goede transfer vinden, in de Tour was hij goed bezig.

Laatst gewijzigd
Colbrelli.

Door de leegloop bij Tinkoff viel mijn oog daar op nog een mooie naam voor LottoNL. Niet voor de klimploeg weliswaar, maar wel een enorm ervaren en betrouwbare kracht± Bennati. Lijkt mij perfect om erbij te hebben in zowel de sprinttreinen als in de klassiekerploeg. Kan zelfs als het moet nog zijn Eigen kans gaan. Bianchi zal daar ook wel tevreden mee zijn lijkt me.

jvh93

Kiserlovski en majka lijken mij de meest interessante namen van tinkoff.
Zal van Den broeck ook graag zien komen als ondersteuning van kruijswijk, ben voornamelijk ook benieuwd wie er weggaan. Einde van tankink bij tlj??

S. Morgenstern

De trainer van JVDB werkt sinds dit jaar voor TLJ, dus een connectie met een voedingsdeskundige zou via die weg nog niet zo vreemd zijn. Onderhandelingen voor volgend jaar trouwens ook niet.

Lobato mag wel een opmerkelijke tranfers genoemd worden. Iemand die je makkelijk in zwaardere WT-koersen kan opstellen voor de sprints, waar Hofland nog een stap moet zetten voor hij zo'n Meersman-type sprinter genoemd kan worden. Ik zie TLJ echter wel liever verder werken met Hofland, daar valt op meerdere terreinen nog genoeg te ontwikkelen. Maar misschien is dit eerder in plaats van Van Asbroeck.

Laatst gewijzigd
jerteg

Zou Lobato ook de kopman van AGR enzo kunnen zijn?

robertowilco

Lobato een kopman voor AGR weet ik niet , maar wel één van de beschermde renners. Ik weet te weinig uitslagen van hem in klassiekers.

robertowilco

Jerteg hij is 111 ste geworden in de afgelopen AGR

Dekker

Daar zal Lobato toch niet voor de overwinning hebben mogen rijden van zijn ploeg? Die hadden andere kopmannen in de ARG gok ik zo..

Fanny

'@ Kelderfan
Ik denk ook dat Stetina wel eens naar TLJ zou kunnen komen en reden ervoor heb ik ook al eerder in mijn bericht uitgelegd.
Van Clement vraag me af of die gezien zijn verleden naar TLJ komt.
Daarnaast zal hij toch ook zijn salariseisen hebben op het niveau van minstens hetgene hij bij IAM verdiende.

@Youri IJnsen
Quote: Alexey Vermeulen rijdt waarschijnlijk ook de Vuelta. Dat wist hij mij tijdens de Ronde van Drenthe al te vertellen.

Ik verwacht niet dat Vermeulen gaat starten in de Vuelta mede gezien ook de grote namen met daarnaast de wat oudere renners die er gaan starten.
TJL wil denk ik gaan scoren in het AK met o.a. Kruijswijk en Gesink.
Mochten ze er toch voor kiezen om een jonge renner mee te nemen dan denk ik eerder dat ze voor de eveneens jonge klimmer en de betere tijdrijder Bouwman kiezen indien deze weer hersteld/fit is na zijn uitval wegens een blessure (mij onbekend welke) in de Ronde van Polen.
Hij heeft dit jaar al veel 1-weekse koersen als knecht voor de kopmannen op voor hem zware WT niveau mogen rijden en dat deed hij ook niet onverdienstelijk als 1e jaars Neo.
Zoniet dan zou natuurlijk de nog jongere Vermeulen hiervoor in de plaats kunnen komen.
Er zullen denk sowieso wat extra tijdrijders meegaan in de Vuelta gezien ook de ploegentijdrit in de 1e etappe.
Hierbij denk ik dan aan Van Emden, Keizer en Campenaerts.

Chrys

Hij heeft de afgelopen jaren eigenlijk alleen de Vlaamse klassiekers gereden, met als resultaat een heleboel DNF'jes. Dit jaar 35e in de RVV, waar hij het sprintje wint in een peloton op 7 minuten, maar verder niet echt resultaten. In de AGR had Movistar dit jaar Visconti op 8, Moreno op 20 en Ion Izagirre op 24. Maar met Colbrelli en Coquard die ook zo goed reden, was Lobato ook wel iemand geweest die we daar hadden mogen verwachten, denk ik.

nietram

Zou Larry Warbasse een interessante optie zijn? Werd laatst nog 7de in de ronde van Polen.

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=133703

S. Morgenstern

Vermeulen heeft rond de Dauphine aangegeven dat hij dit jaar de Vuelta nog niet rijdt.

Stetina is een renner die bij zijn huidige ploeg goed op zijn plek zit en een goede klik heeft met zijn huidige kopman. Daarnaast is het een renner waarvan er nog genoeg rondrijden; renners die nu vrij komen omdat de ploeg stopt, maar ook gewoon bij TLJ zelf. Het is dan ook volkomen onlogisch om hem naar TLJ te zien komen.

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

'@vlek: Volgens dit artikel na de Dauphiné was de Vuelta juist nog een groot doel (maar geen zekerheid) voor Vermeulen:

http://velonews.competitor.com/2016/06/news/vermeulens-power-packed-debut-set-continue-vuelta_410021?utm_content=buffer5e434&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

1 2 ... 281 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.