Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 288 ... 405 406
oscarito1908

Dan zal het een vriendendienst zijn van TLJ. Op zich vind ik dat wel goed. Een beetje samenwerking kan nooit kwaad.

Timothy12

Hij is dus een tijdrijder. Dat verklaart misschien zijn slechte prestaties, want hij heeft volgens mij geen individuele tijdritjes gereden.

Laatst gewijzigd
Fanny

Verrassende 18 jarige amateur winnaar in het grote criterium met veel toeschouwers van Tour van Neuss (DLD) waar Paul Martens van TLJ naast een kleine 50 profs ook startte en 80 ronden reed !

http://www.wielerrevue.nl/2016/08/03/duitse-amateur-wint-criterium/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Hilarisch !
Wat zullen de organisatoren gescholden hebben.
Deze amateur is waarschijnlijk niet bij de van tevoren wedstrijdbespreking met de renners geweest.

Nog een link maar dan ik het Engels.
http://cyclingtips.com/2016/08/when-the-post-tour-crits-dont-go-to-plan/

Laatst gewijzigd
Poeksel

Inmiddels al het vierde draadje waarin dit staat ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vind dit ook niet hier thuis horen, ook al stond Martens daar ook aan de start. Laten we het hier wel schoon houden.

Fanny

'@ Rahims
Juist daarom heb ik het erop gezet omdat Martens meedeed en 8e werd.
De laatste zin bepaal ik zelf wel.
Je hoeft deze bijdrage nl niet te lezen maar misschien vinden/vonden sommige mensen dit leuk om te zien en te lezen.
Zo niet jammer en sorry dat ik dit per ongeluk heb gedaan.
Dan zal ik mij de volgende keer 2 maal bedenken of ik wel bijdragen van koersen/criteriums van TLJ renners buiten de normale UCi koersen van TLJ erop zal zetten omdat jij dit geen schone bijdrage vindt.

simplex

'@Fanny ik durf het nog wel hoor.
Ook geen TLJ bijdrage, maar in 1968 wint Jan Janssen de eerste Tour voor Nederland en wie wint het meest prestigieuze criterium van Nederland?
Rini Wagtmans die de Tour dat jaar niet meereed. ;)

tdola

Vuelta selectie idd stteds meer vorm. Kruijswijk, gesink, tankink en keizer zeker. Battaglin bij contractverlenging aangegeven vuelta. Van emden na hoogtestage (via norway!?) nog kleine twijfel wat mij betreft.

Leezer en campenaerts lijken me ook logisch, en dan nog 1, zou zeggen bouwman (indien blessure vrij). Dat geeft dan ook ruimte aan battaglin om eens voor eigen kans te gaan.

Tisyaboy

Leezer en Campenaerts zullen we mee gaan. Ik hoop Bouwman ook.

Valkelder

Axel Merckx heeft met Costa powless en hart 3 Vd 15 beste klimmers in Utah rondrijden. Als ik tlj was... ;)

Fanny

'@tdola
Ik denk dat je aardig goed zit mbt de selectie voor de Vuelta.
Het is even afwachten of van Emden na hoogtestage inderdaad ook start in Artic Race Norway (PCS).
Ik verwacht dat echter niet daar er géén ITT in koers Artic Race Norway zit.
Hij zal nmm wel starten in de Vuelta gezien 1x ITT en een ploegentijdrit in de 1e etappe.
Dus mijn selectie zou zijn: Gesink, Kruijswijk, Battaglin, Keizer, Van Emden, Tankink, Campenaerts, Lindeman en Bouwman (indien voldoende hersteld en fit).
Voor Leezer verwacht ik dus Lindeman daar er géén echte sprinter meegaat.
Het wordt dan een ploeg met veel klimmers en tijdrijders dit vanwege de TTT en ITT.

achtpuntzes

Kruijswijk de leiderstrui en onze nieuwe Chinese breakaway killer die alle gevaarlijke mannen kort houdt. :)

tendam

Dan is het wel een echte wonderchinees, aangezien hij niet mee mag doen aan Worldtour-wedstrijden.

Fanny

'@Valkelder
Die jonge klimmer Neilson Powless zou echt een goede aankoop voor TLJ zijn en dus een Amerikaan die ze misschien nog zoeken.
Hij deed het als jonge renner bv geweldig goed dit jaar in de Tour of California.
Ook Adrien Costa is een hele goede renner maar waarschijnlijk niet haalbaar voor TLJ.

Laatst gewijzigd
Mooie_Mario

Die Adrien Costa van Axeon rijdt echt belachelijk sterk. Ik neem aan dat hij in de kijker staat van elke WorldTour ploeg. Armstrong in the making?

Dutch Cycling Fan

Adrien Costa gaat al als stagiair rijden bij Etixx. Verwacht dat hij idd alleen haalbaar is voor de grotere / rijkere ploegen

Yeez

Powless ook pas 19 jaar, 8 of 7de in toc en nu ook weer in het peleton van 12 achter de winnaar. Kan bovendien ook goed tijdrijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless blijft nog zeker een jaar bij zijn ploeg.

Yeez

Ook dat interview gelezen met axel merckx? @rahimns 😉

Roelien

Bouwman had een zitvlak blessure maar heeft daar helemaal geen last meer van. Kan weer volop trainen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen dat zou best kunnen, kan me herinneren dit ergens gehoord of gelezen te hebben. Maar als jij dat ook al wist, wat voor zin heeft het dan om zijn naam hier te laten vallen.

jvh93

iemand enig idee welke koersen onze Chinese vriend zal gaan rijden?

robotour

'@jvh93 de Ronde van de Toekomst op Mars.

Chrys

Vermoedelijke opstelling van TLJ de komende koersen:

Tour de l'Ain (10-13 aug)
Gesink
Battaglin
Campenaerts
Tankink
Teunissen
Vermeulen

Arctic Race of Norway (11-14 aug)
Vanmarcke
Castelijns
Hofland
Van Asbroeck
Van Emden
Van Winden

Daarnaast doet TLJ ook nog mee aan de Arnhem Veenendaal Classic op 19 aug, de dag voor de Vuelta start. Vorig jaar won Groenewegen, dus misschien gaat hij wel voor zijn tweede.

robertowilco

Turtlehead leuke humor

1 2 ... 288 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.