Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 290 ... 405 406
Gestoorden

Sep terug naar Vaughters?
'I love Paris-Roubaix. It's my favorite race, by far. So, I figured we needed to sign a guy that can win Paris-Roubaix. And we did...' (Vaughters op Twitter)

S. Morgenstern

Dat lijkt me wel, al is Vaughters natuurlijk in staat zelfs Barry Markus als toekomstig Roubaix winnaar te presenteren.

Wielerfan1987

lijkt me logisch.

SEG en Vaughters zijn altijd al twee handen op een buik geweest.

Timocycling

Pfff Sep toch... Is toch geen verbetering Cannondale...

Borsje

Op grond van stravagegevens lijkt Bouwman op de weg terug. Zou hem graag in de vuelta zien.

MarcelGr91

'@Timocycling, Sportief misschien niet (al hebben ze er wel een paar redelijke knechten), financieel vast wel :-P

Timocycling

Als knechten alleen van Baarle, Langeveld en Breschel. Laatste 2 presteren al jaren niks, Dylan is natuurlijk wel een goede.

S. Morgenstern

Hij heeft in Van Baarle natuurlijk wel een renner die hij afgelopen twee seizoen heeft gemist, maar daarachter is het inderdaad al heel snel een stuk minder. Van Baarle heeft afgelopen voorjaar regelmatig in zijn eentje zaken moeten herstellen op momenten dat de meeste kopmannen nog meer dan voldoende ondersteuning hadden.

Loek de Rooij

Mwa, Wijnants zat in Roubaix in dezelfde groep als van Baarle en heeft een groot deel van de race daar voor gereden in dienst van Sep. In Vlaanderen zal hij daar wellicht meer steun hebben, maar in de breedte ook niet. Wat mij betreft echt een slechte keuze. Zal puur het financiële plaatje zijn geweest. Jammer voor Sep. Ik had hem een beter team gegund en niet perse TLJ.

MarcelGr91

Wellicht dat Cannondale natuurlijk nog versterkingen gaat halen voor Sep, hebben nog wel wat plaatsen over voor komend seizoen. Anders is het sportief niet echt een vooruitgang ten opzichte van LottoNL, maar ook niet minder dan nu. Redelijk gelijkwaardig denk ik.

kelderfan

Shit happens, maar ik hoop, dat Vanmarcke daar wel de door hem gevraagde versterkingen krijgt.

Loek de Rooij

'@MarcelGr91, ik hoop het voor hem. Gelukkig kan hij wel met zijn eigen trainers blijven werken, want bij Canondale lijken de renners die ik volg in ieder geval allemaal minder te worden met uitzondering van van Baarle en misschien Craddock.

Gestoorden

Op sportief vlak was Sep akkoord met TLJ. Alleen het financiële gat was te groot, en nu blijkt niet overbrugbaar. Indien hij geen versterking krijgt bij Vaughters dan blijken de knikkers doorslaggevend te zijn geweest.. Enerzijds begrijpelijk maar anderzijds jammer voor het sportieve en TLJ.

tendam

'@klootje
Het grappige is dat als het goed gaat de uitstraling zogenaamd ook beter wordt... ik kan me de Tour herinneren waar Gesink en Poels samen met de helft van het peloton onderuit gingen. Voor die valpartij was het 'wat staat die Gesink er toch ontspannen bij' en daarna was het 'wat is die Gesink toch altijd gespannen'. Kruijswijk was in de afgelopen Giro ook zogenaamd ineens een 'echte leider', en daarna natuurliijk ook weer het lulletje rozewater.

Groenewegen is een Amsterdams lefgozertje, maar bakte er in de Tour ook niet zoveel van, dus dan kun je wat mij betreft nog zoveel uitstraling hebben, je koopt er niks mee.

Laatste man

Jammer voor iedereen. SEG eist wel vaker enorme salarissen en beloningen..

Fanny

'@Laatste man
Quote: SEG eist wel vaker enorme salarissen en beloningen.

Dat bepaald SEG toch niet.
Het is toch Vanmarcke die accoord gaat met de door SEG gevraagde salariseisen en beloningen.
Daarnaast (hoge salariseisen) wilde Vanmarcke ook nog eens een eigen kader met een trainer/coach.

Goed dat TLJ daar niet in is meegegaan maar wel jammer dat hij door het niet inwilligen van de eisen niet wilde blijven.

Het budget voor Vanmarcke kan misschien nu geïnvesteerd worden voor de meesterknecht(en) van Kruijswijk en Gesink.

Dan moet Boom het gaan doen in het voorjaar. Ik ben benieuwd.

Klootje Kriekeljon

Chrys, dat zeker. Dat was ook duidelijk te zien bij Kruijswijk. Maar het is niet een warmbloedig type die de harten van de kijkertjes steelt bedoel ik.

Tendam, tis ook niet zaligmakend. Maar het doet er wel toe.

Janjanssen98765

Is het al zeker dat het Vanmarcke is waarop hij doelt, het kan ook nog Degenkolb zijn.

Roelien

'@janjansen Volgens de geruchten gaat Degenkolb naar Trek.

robertowilco

Oh ik dacht dat Degenkolb zo goed als naar Trek gaat.

kelderfan

'@Fanny
Nu Sep Vanmarcke vertrekt naar Cannondale en Teunissen vertrekt naar Sunweb wordt een magere ondersteuning voor Lars Boom in zijn favoriete koersen. Dat wordt nog een hoofdpijndossier voor manager Plugge of wordt dat opgelost met Jan.
Want wie die noodzakelijke versterking moet zijn voor de trein Kruijswijk.
@Roelin
Dat is geen gerucht meer, want hij neemt De Kort mee naar Trek.

jerteg

Wynants kan ook nog top 10/15 rijden in PR en RVV imo

Dutch Cycling Fan

Misschien van Keirsbulck ipv Teunissen? Met van Asbroeck (als die blijft), Roossen, van Emden, Wijnands, Leezer en van Keirsbulck als ondersteuning voor Boom staat er toch een sterke kasseienploeg hoor.

xistnc

Travis McCabe in 3... 2... 1...

Roelien

'@kelderfan dat meende ik idd ook, maar kon het zo snel even niet meer terug vinden (op hun twitter)...

1 2 ... 290 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.