Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 294 ... 405 406
S. Morgenstern

Dit seizoen zijn er dan ook amper ploegentijdritten geweest. Tirreno? Verder kan ik me niets herinneren. Het lijkt me in ieder geval een gegeven om weinig gewicht aan toe te kennen.

Fanny

Ik vind het vreemd dat TLJ (nog) geen aandacht (heeft) besteed aan de vertrekkende of stoppende renners op bv hun site Team LottoNL-Jumbo menu nieuws, Facebook of Twitter zoals bv Vanmarcke, Teunissen enz.
Dat vind ik jammer.
Een samenvatting van hun carrière/periode bij TLJ of een interview met de vertrekkende/stoppende renner zou leuk zijn om te lezen of te zien.
De nieuw aangetrokken renners en hun verhaal hoe ze TLJ aan de slag gaan in de komende contractperiode komen er namelijk wel altijd op te staan.

Netraam

Het seizoen is dan ook nog bezig, logisch dat je ze niet nu al uitgebreid gaat uitzwaaien als ze nog bijna 2 maanden voor de ploeg 'moeten' rijden.

Yeez

'@fanny sorry, vanmarcke gaat het wk ttt nooit rijden door jou uitleg natuurlijk.

Tlj doet aan het einde vh seizoen een overzicht van renners die vertrekken en wat ze in hun tijd bij tlj gepresteert hebben. Dit was vorig seizoen ook met ten dam markus bulgac vd lijke en nog een naam die ik kwijt ben ;)

Laatste man

Ben Hermans bitte.

Loek de Rooij

Ben Hermans, die was helemaal nog niet in me opgekomen. Zou een mooie aanwinst zijn ja. Heeft ervaring, staat zijn mannetje bergop en heeft een aardige tijdrit in de benen. Al is het ook weer niet de gedroomde meesterknecht voor Kruijswijk.

kelderfan

Neilson Powless in de Tour of Utah. Stuk jonger en net als Costa een klasbak.

Laatste man

Die komt niet!

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Neilson Powless in de Tour of Utah. Stuk jonger en net als Costa een klasbak.

De jonge Powless heeft een hele slechte dag in de bergetappe van Tour of Utah en verliest bijna 17min.
Costa wordt knap 3e op 31sec.
Helaas zitten veel WT ploegen achter hem aan en is dus voor TLJ onbereikbaar.
Atapuma (BMC en nog contract t/m 2016) verliest sprint van Talensky.
Atapuma (28) zou een hele goede knecht voor Kruijswijk kunnen zijn in de Giro waar hij ook tegen Kruijswijk reed, maar is waarschijnlijk te duur geworden voor TLJ.

Yeez

Powless zat vandaag in de kopgroep en liet lopen toen ze waren ingelopen. Die heeft al meerdere malen aangetoond een toptalent te zijn, net als costa en tao hart. Vrees alleen dat zulke namen niet te halen zijn. @fanny

Senioralex

Laatste Rit;

***** Costa,Adrien
**** Rosskopf,Joey
*** Huffman,Ewan
** Owen,Logan
* Jamanillo,Diaz

Wielerfan1987

en dat moet op het TLJ topic omdat???

xistnc

'@Wielerfan1987
Vermoedelijk is het prono voor namen die na de laatste rit hier genoemd gaan worden door de verzamelde Kelderfanny's, niet per se voor de uitslag zelf.

Gees

Verzamelde Kelderfanny's?

T was gister toch wel duidelijk dat de TDF gangers hoge ogen gooiden. Ik heb alle vertrouwen in Kruijswijk in de Vuelta

wolfje

Ik had eerlijk gezegd de afgelopen dagen iets meer verwacht wat betreft stagiaires. Misschien dat het nog gaat komen, maar meestal is dat toch wel in juli of begin augustus duidelijk. Ideaal middel om te kijken of renners zoals Elmar Reinders en Jeroen Meijers al toe zijn aan de World Tour of dat ze beter eerst een tijdje bij Roompot kunnen gaan rijden

Gees

Wolfje. Ik denk dat er aankomend seizoen geen jonge talentvolle renners meer worden gecontracteerd, uitgezonder Tolhoek. De rest vd aanwinsten zullen mi ervaren klimknechten zijn

LutsenkoFan

Meh.. Atapuma lijkt mij ook niet de perfecte knecht. Omdat het gewoon een aanvaller is. Hij houdt nooit één tempo aan maar staat om de 10 seconden op de pedalen om weer op gang te komen.

Het is gewoon een springveer en zeker niet de perfect knecht.

wolfje

'@Gees. Zou kunnen, maar ik zou het jammer vinden.

Ten eerste omdat ik mij afvraag of de klimknechten die ze (naar mijn inschatting) kunnen halen wel nodig zijn. Ze hebben best een aantal klimknechten die het goed doen, wat vooral mist is een meesterknecht die in de finale van belang kan zijn. Heeft het zin om nog meer klimknechten te halen als die van hetzelfde niveau zijn als renners die ze al hebben? Kelderman behouden en als meesterknecht inzetten voor Kruiswijk lijkt mij perfect!

Ten tweede ga ik niet roepen dat ze Reinders en Meijers gelijk moeten halen, eerst maar eens een stage

Gestoorden

Nog even terugkomend op Sep - ivm het sportieve/financiële plaatje - mbt zijn overstap van Jumbo naar Cannondale.
Hij mag zijn eigen klassiekerploeg om hem heen bouwen/aanvullen toch? + zijn broer kan daar ploegleider worden. Daarbij als de 'Rumours' op Cyclingfever' blijken te kloppen en doorgaan (Taylor Phinney en Dries Devenyns) dan gaat hij er mijn inziens ook op sportief vlak toch op vooruit. Incl Langeveld en van Baarle staan er dan een paar serieuze kleppers aan de start. In dit geval zou de overstap zowel financieel als sportief te begrijpen zijn (hoe jammer ik dit ook vind voor TLJ)

S. Morgenstern

Een stage is voor zo'n jongen als Meijers toch niet noodzakelijk? Volgens mij zijn er voldoende mogelijkheden om in te schatten of zo'n renner een kans op het hoogste niveau waard is.

Gees

Wolfje. Ik denk idd dat ze een knecht vh formaat Kiserlovski moeten halen.

Ik zie op procycling trouwens dat Bouwman ook voor de Vuelta staat aangemeld

Loek de Rooij

Iemand op cyclingnews.com zei dat iemand uit de ploeg hem verteld had dat ze in principe geen stagiaires gingen aannemen, maar dat ze toch wel hun ogen open hielden voor 'kansjes'. Daarmee zal die persoon wel op Jan gedoeld hebben, maar ga er dus maar van uit dat er niks bij gaat komen aan stagiaires.

kelderfan

Zo'n stage van Jan is natuurlijk wel nodig, maar niet noodzakelijk.;) Die jan moeten zij maar vaak in beeld brengen, want dat wordt een cultheld met @xistnc als grootste fan.

Fanny

Wat betreft de stagiaires.
Een tijdje geleden heeft volgens mij Plugge aangegeven dat ze proberen het Rabo Development Team over te nemen.
Volgens mij zijn ze (TLJ) hier sponsors=lees budget voor aan het zoeken.
Ik denk als dit gebeurd hebben ze hun eigen beloften/elite team, wat trouwens meer WT teams gaan doen, waar ze dan de betere renners (na eigen traningsmethodeonderzoeken) over kunnen hevelen naar het WT team.
2 vliegen in klap zou ik zeggen en verder geen stagiaires meer nodig.

S. Morgenstern

Een stage van de hier genoemde jongens zou een sportief motief hebben, daarvan is bij die Chinees toch duidelijk geen enkele sprake? Overbodige vergelijking derhalve..

1 2 ... 294 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.