Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 295 ... 405 406
kelderfan

'@Fanny
Als 't TLJ lukt de nodige sponsoren bij elkaar te krijgen om RDT in te lijven, dan word ik net als @xistnc fan van Jan.

Fanny

'@Gees
Quote: Ik zie op procycling trouwens dat Bouwman ook voor de Vuelta staat aangemeld.

Heb het ook gezien, maar waar komt dit toch vandaan ?
PCS neemt dit niet zomaar op in hun opstelling.
Of zou het komen dat hij als klimmer ook niet start in Tour L'Ain en Artic Norway.
Hij is in ieder geval volgens een bericht van @Roelien en zijn Strava herstellende van een zitvlakblessure.

Laatst gewijzigd
wolfje

'@Vlek: ik denk dat ze het redelijk kunnen inschatten, maar dat een stage wel degelijk meer inzicht biedt. Meijers en Reinders hebben nog nooit een HC-koers gereden bijvoorbeeld en de .1 koersen die ze gereden hebben zijn niet de best bezette races. Daarnaast leer je tijdens een stage ook iemands karakter en teamgeest beter kennen

@Gees: Kiserlovski of renner met dezelfde kwaliteit halen zou mooi en knap zijn. Ik blijf Kelderman echter als ideale kandidaat voor de rol van meesterknecht in de Giro zien. En daarnaast zelf kopman zijn in de kleinere ronden.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat Bouwman de Vuelta gaat halen; niet starten in de Tour L’Ain of in Noorwegen lijkt me de kans in ieder geval niet te vergroten.

Bennett zal volgens dit bericht wel de Vuelta rijden. Ik denk dat je de ploeg daarmee grotendeels kunt invullen:
Kruijswijk, Gesink, Bennett, Battaglin, Tankink, Keizer, Campenaerts, Van Emden en Leezer is mijn verwachting.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@wolfje
Kelderman heeft nog niet bijgetekend en ik zie hem niet als "knecht" van Kruijswijk. In de Tour Utah kreeg Talansky megasteun van zijn teamgenoten.
Kruijswijk had in de Giro heel blij geweest met renners als Howes, Bettiol en King, die Morton vakkundig hebben gefileerd.
Volgens mij heeft Plugge duidelijk gezegd, dat hij ondersteunende renners zoekt. Dan kom je met Peter Stetina/Nathan Brown en Clement toch een heel eind in de goede richting.

S. Morgenstern

Kruijswijk had in de Giro vooral heel blij geweest met een tegenstander als Morton..

Gees

Kweetniet Fanny.

Vlek. Bennet mag ook. Hopelijk weet hij nog een week of 5 op niveau te blijven. Ik ben het volledig eens met je opstelling.

kelderfan

Alleen Leezer zal wel vervangen worden door Van Winden.
@vlek
Morton Lachlan nog een proberen bij Cannondale.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

is het een soort spelletje om de juiste selectie voor de Vuelta te raden of hebben jullie gewoon te weinig geduld om de uiteindelijke selectie af te wachten? :p

Netraam

'@Turtlehead
Ik denk dat er door veel ploegen een beetje een wachtspelletje gespeeld wordt. Een paar teams houden er mee op, dus waarom in augustus een contract aanbieden als je een kwart minder kan bieden in oktober? Voldoende renners met kwaliteiten op de markt (in de categorie Kelderman hebben we bijvoorbeeld Frank en Kiserlovski waar niets over bekend is) en dan nemen renners waarschijnlijk eerder genoegen met mindere voorwaarden, terwijl teams makkelijker iemand anders dan een aanbod doen.

Uitzonderingen zijn renners die WEL erg goed presteren. Sagan, Kruijswijk en Vanmarcke hebben betere deals gekregen dan ze hadden, omdat er geen vergelijkbare renners beschikbaar zijn momenteel.

kelderfan

'@Netraam
Precies en dan kom je om de tijd te vullen met Jan.;)

Loek de Rooij

Gesink laat weer indrukwekkende trainingswaarden zien. 4x meer dan 7w/kg (~500 watt) 4 minuten lang. Nu hopen dat hij ook in koers weer eens een keer zo hard kan fietsen.

Kelderman Rules

Lachlan Morton goede klimknecht voor Kruijswijk? 24 jaar en rijdt een erg sterke tour of Utah, of wordt ik te enthousiast?

Spinergy

Gaan ze echt Gesink opstellen? De laatste keer dat hij een koers uitreed lag er nog sneeuw.

kelderfan

'@Kelderman Rules
Die Lachlan Morton is zeker een prima klimmer en in principe een hele goede renner voor TLJ; alleen hij is Australier en bij zijn vorige WT-team kon hij niet aarden. Het is een type LaurensTen Dam, maar ook een vechter. Ik denk niet, dat hij zo'n overstap zou willen maken. Die Costa was ook heel goed in deze editie van de Tour of Utah. Etixx heeft die jongen al ingelijfd.

Loek de Rooij

'@Turtlehead, dat zeg ik toch. Voor Catalonië liet hij ook dergelijke dingen zien. In koers was het niet héél veel soeps.

kelderfan

TLJ heeft Lobato van Movistar ingelijfd. Nu rijdt er bij Movistar ook een Ruben Fernandez, die ook leuke dingen heeft laten zien in dit seizoen.
Is deze Fernandez niet een goede optie om Kruijswijk in de Giro en Vuelta te ondersteunen.

S. Morgenstern

Nee, concurreren met Movistar om zo'n renner lijkt me geen verstandig plan.

kelderfan

'@vlek
Oh, dan gaat die Movistar-renner gauw van mijn lijstje af.;)
Van Winden is ook goed natuurlijk.

Troma

Clement en Kelderman in gesprek met Giant-Alpecin. Bron: AD

nietram

Van Clement zou ik het nog kunnen begrijpen, van Kelderman niet. Lijkt me echt geen stap vooruit voor hem, dan kan hij m.i. beter verlengen bij Lotto-Jumbo. Of hij moet 'lekker' willen knechten voor de 'topper' Barguil...

Laatst gewijzigd
Dekker

Bij Giant zal Kelderman natuurlijk mogen knechten voor Dumoulin...

F4L

Zijn Arthur (ploegleider Giant) en Rik (zaakwaarnemer Kelderman/Clement) van Dongen familie van elkaar?

Wielerfan1987

ik hoop dat Kelderman blijft, en stilletjes hoop ik ook dat Clement komt naar TLJ.

maar als ze dan toch beiden niet bij TLJ rijden volgend jaar dan nog het liefst bij Giant.

Wordt wel een mooie ploeg zo met een meer en meer Nederlandse kern en identiteit zoals het er naar uit ziet.

tendam

Volgens mij wordt Annemiek van Vleuten ook getraind door Louis Delahaye. Die zag dit jaar de twee hoogtepunten uit z'n trainerscarriere wegglippen door een valpartij in gewonnen positie: Giro-winst en Olympisch goud.

1 2 ... 295 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.