Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 306 ... 405 406
S. Morgenstern

Van Asbroeck is een renner die een nieuw lager beter tot zijn recht komt, daar kan hij het hele seizoen uitgespeeld worden als een van de speerpunten. Hij is voor een WT-ploeg eigenlijk alleen 'belangrijk' in de voorjaarsklassiekers en daarvoor heeft deze ploeg genoeg renner. Ja echt, meer dan zes...

Laatst gewijzigd
robertowilco

Oomen wint bergetappe tour de l'ain, Gesink niet bij de eerste tien.

schlossborn1995

Gesink 21ste op 3:19

achtpuntzes

benieuwd naar het verhaal van Gesink.

kelderfan

Voor de kenners. Sam Oomen heeft zijn profzege binnen in de Tour de L'Ain. Gesink helaas op achterstand binnengekomen.
@Spruch
Volgens mij heeft Van Emden alleen in E3 zijn werk als klassieker renner gedaan. Ik denk, dat zij hem meer inzetten in 't Grote en Kleine Ronde werk; mede ook vanwege de ITT's/de TTT's.

S. Morgenstern

Dit voorjaar stond bijna alles in het teken van die proloog van de Giro. Volgend jaar mag je hem gewoon weer verwachten in de koersen waar hij altijd werd opgesteld.

kelderfan

'@vlek
Als kenner moet jij toch weten, dat hij 2015 de volgende score had: Omloop 98; Kuurne 100, DDV DNF. Daar zal Lars Boom heel blij mee zijn.
In de Tour de L'Ain doet RDT 't beter dan TLJ en ook Tusveld is niet verkeerd bezig. Steven Lammertink is gelukkig binnen.

S. Morgenstern

DDV DNF

Misschien nuttig je hier wat verder in te verdiepen?

Van Emden niet als een renner voor de klassiekers zien is behoorlijk stompzinnig.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Vlek
Om je stompzinnige reactie aan te vullen, dat zou jij ook eens moeten doen.

S. Morgenstern

Goed mogelijk. Welke kennis zou het me volgens jou opleveren wanneer ik me verdiep in die DNF in Dwars door Vlaanderen?

Laatst gewijzigd
jerteg

'@kelderfan - Jos van Emden was in 2014 18e in P-R. Welke koers ligt Boom het best? P-R. Dus waar baseer jij je mening op? Sorry hoor.

Spruch

'@kelderfan
Volgens mij geeft vlek aan dat het voor een knecht niet zo heel veel uitmaakt op welke plaats je finisht en of je finisht, als je maar je werk opknapt. Dan kun je het in de finale vaak beter laten lopen op het moment dat je afhaakt, want dan spaar je weer energie voor de volgende koers. Jij strooit altijd met uitslagen, maar bij niet-kopmannen zijn die vaak niet zoveel zeggend.

Ik ben bijvoorbeeld ook echt benieuwd of Clement wel de geweldige klimknecht blijkt te zijn als hier soms lijkt te worden beweerd. De 18e plaats in de Tour heeft hij toch veelal met ontsnappingen en aanklampen bij elkaar gereden, dat is weer wat anders dan een hele ronde op de beslissende momenten kunnen knechten. Maar als je 18e wordt, is hier bij velen de logica dat je hoe dan ook een goede klimknecht bent.

Loek de Rooij

Waardoor kwam die dnf @Kelderfan? Zoek dat ook eens op.

SolitaryShell

'@Spruch Juist in die ontsnappingen toonde hij zich met goed knechtenwerk. Niks aanklampen.

S. Morgenstern

En vorig jaar was hij voor de toptien van Frank ook redelijk belangrijk.

Spruch

'@ SolitaryShell
In de ontsnapping op kop rijden is volgens mij net wat anders dan in de groep van de favorieten op kop rijden. Maar goed, ik hoop natuurlijk van harte dat hij de gezochte aanwinst is die goed kan ondersteunen. Ik vraag me alleen af of dat ook echt zo is.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Het is duidelijk dat Gesink nog wedstrijdritme en hardheid mist, moet van ver komen, als hij de Vuelta rijdt zal hij in de loop van de ronde steeds sterker worden en kan hij zijn diensten nog bewijzen voor Kruijswijk.

Laatste man

Op Lotto staat een uitleg van Gesink en Verhoeven.

Fanny

'@ tight
Quote: Even wat anders. Weet iemand waarom Bert-Jan Lindeman sinds de tour niet wordt opgesteld?
Volgens wat ik ergens gehoord heb was hij ziek geweest. Wat weet ik niet.
Hij heeft het Criterium in Emmen gereden afgelopen dinsdag 9 augustus 2016 en werd 2e achter Greipel.

@Borsje
Quote: Lindeman traint momenteel met Bouwman in de omgeving van Mulhouse.
Ze trainen volgens de Strava van Bouwman om precies te zijn in het Duitse middelgebergte Hoch-Schwarzwald.
Je kunt in deze omgeving met vele bossen prachtige fietstrainingen doen wat ik dus ook gedaan heb.

Spruch

'@Laatste man
Dat klinkt hoopvol met het oog op de Vuelta.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Robertowilco
Dat Robert Gesink nog wedstrijdritme/hardheid moet opdoen is wel begrijpelijk. Maar de overige renners hebben dat excuus niet. Het is een beetje tegenvallend t.o.v. Sam Oomen en de RDT-rijders. Waar Hofstede en Meijers toch weer goed meedoen. Ik denk toch nog steeds, dat Meijers een goede aankoop voor dit team kan zijn.
Maar Vermeulen en Battaglin hadden toch iets meer van voren mogen zitten. Die arme Lammertink zal wel blij zijn, als hij morgen op tijd binnen komt.
Morgen wordt 't een echte test voor Robert Gesink.

robertowilco

Kelderfan, ja had gezien dat battaglin op meer dan 13 minuten binnen kwam, dat is inderdaad tegenvallend. Lobato op 20minuten.

TeamNL

Nog steeds geen versterkingen voor Kruijswijk?

Over Lars Boom gesproken. Hij staat niet meer op PCS tussen de renners die de Vuelta gaan rijden, net als Westra.

Edit: En volgens dezelfde website rijden de volgende renners sowieso de Vuelta.

BATTAGLIN, Enrico
KRUIJSWIJK, Steven
GESINK, Robert
KEIZER, Martijn
TANKINK, Bram
BOUWMAN, Koen
BENNETT, George

Laatst gewijzigd
Laatste man

Boom rijdt geen Vuelta. Astana heeft dat besloten, ligt niet aan vertrek volgens Boom (wellicht moet hij dat zeggen). Canada 2x en afsluiten in Eneco. Geen WK want vindt het in Qatar maar een circus en stopt eerder vanwege een aantal crossen dit seizoen.

Bron:Wieler Revue

Laatst gewijzigd
flyellus42

waarom wordt hier altijd de hand boven het hoofd van Gesink gehouden. Iedere prestatie van hem , hoe slecht ook, wordt hier wel goed gepraat.
De laatste 3 jaar presteert hij bitter weinig, met als uitzondering de tour van vorig jaar. Wanneer accepteren mensen hier dat Gesink zijn toptijd achter zich heeft liggen en nu niet meer is dan een middelmatige renner met heel af en toe een uitschieter. Laat hem maar lekker knechten voor kruiswijk of anderen. Kopmanschap is te hoog gegrepen voor hem.

1 2 ... 306 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.