Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 308 ... 405 406
jvh93

Stef clement vandaag 2e in Noorwegen, als Richard plugge mogelijkheden heeft moet hij snel deze man contracteren.

gardeyn

'@fanny: ik vind dit vaak een interessant topic, maar een discussie heeft pas zin als het op realiteit gestoeld is. Ik kan wel inbrengen dat Froome een fijne renner voor tlj zou zijn, maar dat heeft geen zin. Net als doen alsof Plugge voor 20 miljoen aan salarissen renners kan aantrekken/ iedereen die in Amerika top 10 rijdt in een bergrit een meesterknecht is/ (van Emden geen goede klassiekerknecht noemen....) enz.... Ik word er een beetje moe van.
En nu alle mogelijke versterkingen een keer genoemd zijn wordt het accent weer verlegd naar karige info over opstellingen/trainingsgebieden.

Get a life.

Laatst gewijzigd
mooiman

Jose Been zei ook al dat Clement in gesprek is met Giant. Ze had het ook over een veel beter transferbeleid bij Giant dan TLJ. Nou die Jose heeft er wel heel veel verstand van.

gardeyn

'@8.6/ kelderfan: precies. Vraag het lekker via Twitter. Hier kan niemand het antwoord geven/ meer zeggen dan via Strava of interviews naar buiten wordt gebracht.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ jvh93:
Clement moet ook nog wel willen he. als hij liever naar Giant gaat kan Plugge er ook niks aan doen, mogelijkheden of niet.

robertowilco

Fanny wat je zegt over Gesink ben ik het helemaal mee eens. En ook dit mannetje heeft veel gefietst in Schwarzwald, altijd goed geasvalteerde wegen maar soms wel echt steile wegen.

kelderfan

'@gardyn
Jouw bijdrage is heel verhelderend. Gaap, gaap. Ga lekker fietsen. Rondom Titisee is een aanrader.
@8.6
Natuurlijk moet Clement wel zelf willen. Maar dat Clement een nieuwe ploeg zocht, weet Plugge toch ook al langer. Maar ja, misschien niet op 't lijstje.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
ik ben weer opgewaardeerd van 6.6 naar 8.6? dank je wel! :)

overigens zie ik Clement ook graag voor TLJ rijden hoor. maar Giant zou ook niet verkeerd zijn voor hem. we gaan het wel zien wat het wordt. :)

Klootje Kriekeljon

José zei ook dat dat vooral aan geld ligt. Maar dat is onzin.

achtpuntzes

'@ klootje:
zei de Cauwer dat?

volgens mij heeft TLJ nog best budget voor een type Clement. zo zal Boom alvast een stuk goedkoper zijn dan Sep lijkt me.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Nee José de Hercauwer.

S. Morgenstern

Wat het beleid van Giant betreft zou ik me vooral afvragen waarom er de laatste jaren zoveel van de 'nieuwe helden' vertrekken. Ontzettend veel cultuurdragers (Kittel, Degenkolb, Engels, De Kort en Curvers) waar ze het in de toekomst zonder moeten doen. Wat is daar dan achter de schermen aan de hand? De ploegleiding en Barguil lijkt na het vertrek van die Fransman ook niet meer zo lekker te lopen. Gelukkig blijft Dumoulin, kunnen ze de portomonee trekken voor Matthews en blijft het aantrekken van toptalent een prioriteit. Ik vind het als volger van die ploeg echter helemaal geen positieve trend dat er zoveel om onduidelijke redenen vertrekken.

Laatst gewijzigd
mooiman

'@vlek

Precies dat bedoelde ik. Hoezo beter transferbeleid? Of er zaken achter de schermen spelen weten we niet. Maar beter omdat Oomen is gekomen en Clement in gesprek is? Wat een onzin van Been. Heeft ook niets met geld te maken.
Al blijf ik natuurlijk wel heel benieuwd naar de Kruiswijk- versterkingen

tendam

Trek je nou het wielerwalhalla van Giant in twijfel? Foei! ;) Vergeet trouwens ook Ludvigsson niet.

Ik zou echt niet weten wat voor klimmers Plugge straks uit de hoge hoed gaat toveren, maar het moeten er toch een paar zijn. Je wilt toch je kopman Kruijswijk tevreden houden. Ik vind Clement daarin niet eens zo'n belangrijke kandidaat, als ze krap bij kas zitten hebben ze meer behoefte aan een echte klimmer.

kelderfan

Kelderman en Teunissen worden ook gelinkt aan Giant. En direct halen zij die Martin van Wanty wel op.
Ik hoop nog steeds, dat Kelderman bij TLJ blijft. Maar belangrijk is ook, dat er snel duidelijk komt, welke ervaren klimmers er worden gehaald om 1) Kruijswijk bij te staan in de Giro en 2) Gesink en Kelderman bij te staan in de TdF.

S. Morgenstern

Waarom moet daar snel duidelijkheid over komen?

Klootje Kriekeljon

Een compleet overzicht van nog beschikbare renners in 2017 zou daarom heel erg welkom zijn.

achtpuntzes

'@ klootje:
Been dus. :p

xistnc

'@Kelderfan
Duidelijkheid is toch helemaal niet leuk? Dan heb je des te langer de tijd om lekker te speculeren en jezelf elke dag drie keer te herhalen.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ vlek @ xistnc:
er moet snel duidelijkheid komen want een aantal fans raakt zwaar in paniek omdat het inmiddels al half augustus is en er nog steeds geen klimknecht aangetrokken is. wacht je nog 2 weken zie ik een aantal fans op de intensive care belanden. :p

robertowilco

Geen slechte dag voor Gesink, op een kleine minuut achterstand. Die ronde had nog een paar dagen moeten duren was goed geweest voor Gees. Heb er wel vertrouwen in voor de Vuelta. En Lobato een DNFje al zegt dat natuurlijk nog niet veel, hopelijk, geen motivatie denk ik.

kelderfan

Ja waarom toch. De visvijver heeft zo zijn beperkingen.;)

Borsje

Campenaerts een wel zeer veelzijdige knecht. Prima.

S. Morgenstern

Gesink weer bemoedigend inderdaad en ook Campenaerts en Van Emden lijken me klaar voor de Vuelta mocht dat de planning zijn. Battaglin wat minder in vorm op het moment.

Poeksel

'@vlek: Omdat kelderfan er van wakker ligt, gok ik ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 308 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.