'@fanny: ik vind dit vaak een interessant topic, maar een discussie heeft pas zin als het op realiteit gestoeld is. Ik kan wel inbrengen dat Froome een fijne renner voor tlj zou zijn, maar dat heeft geen zin. Net als doen alsof Plugge voor 20 miljoen aan salarissen renners kan aantrekken/ iedereen die in Amerika top 10 rijdt in een bergrit een meesterknecht is/ (van Emden geen goede klassiekerknecht noemen....) enz.... Ik word er een beetje moe van.
En nu alle mogelijke versterkingen een keer genoemd zijn wordt het accent weer verlegd naar karige info over opstellingen/trainingsgebieden.
Get a life.
Wat het beleid van Giant betreft zou ik me vooral afvragen waarom er de laatste jaren zoveel van de 'nieuwe helden' vertrekken. Ontzettend veel cultuurdragers (Kittel, Degenkolb, Engels, De Kort en Curvers) waar ze het in de toekomst zonder moeten doen. Wat is daar dan achter de schermen aan de hand? De ploegleiding en Barguil lijkt na het vertrek van die Fransman ook niet meer zo lekker te lopen. Gelukkig blijft Dumoulin, kunnen ze de portomonee trekken voor Matthews en blijft het aantrekken van toptalent een prioriteit. Ik vind het als volger van die ploeg echter helemaal geen positieve trend dat er zoveel om onduidelijke redenen vertrekken.
'@vlek
Precies dat bedoelde ik. Hoezo beter transferbeleid? Of er zaken achter de schermen spelen weten we niet. Maar beter omdat Oomen is gekomen en Clement in gesprek is? Wat een onzin van Been. Heeft ook niets met geld te maken.
Al blijf ik natuurlijk wel heel benieuwd naar de Kruiswijk- versterkingen
Trek je nou het wielerwalhalla van Giant in twijfel? Foei! ;) Vergeet trouwens ook Ludvigsson niet.
Ik zou echt niet weten wat voor klimmers Plugge straks uit de hoge hoed gaat toveren, maar het moeten er toch een paar zijn. Je wilt toch je kopman Kruijswijk tevreden houden. Ik vind Clement daarin niet eens zo'n belangrijke kandidaat, als ze krap bij kas zitten hebben ze meer behoefte aan een echte klimmer.
Kelderman en Teunissen worden ook gelinkt aan Giant. En direct halen zij die Martin van Wanty wel op.
Ik hoop nog steeds, dat Kelderman bij TLJ blijft. Maar belangrijk is ook, dat er snel duidelijk komt, welke ervaren klimmers er worden gehaald om 1) Kruijswijk bij te staan in de Giro en 2) Gesink en Kelderman bij te staan in de TdF.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.