Daarnaast zitten ze nu met hun grootste hengel waarschijnlijk te wachten op de beslissing van Kelderman. Ik vermoed dat onze kelderfan helemaal niet blij zou zijn wanneer ze haast zouden maken en met die hengel vroegtijdig op een andere plek van de vijver gaan vissen.
'@mooiman
Zit wat in. Al zal het niet heel concreet over 'namen' zijn gegaan, want dat is altijd onder voorbehoud van de uitkomst van onderhandelingen.
Salarissen van renners met aflopende contracten die sowieso niet verlengd worden, kunnen natuurlijk sowieso worden ingezet. Denk dan bijvoorbeeld aan Van Asbroeck, Tankink, Tjallingii, Goos, Van Winden. Misschien een kleine bijdrage als de komende Boom goedkoper is dan de vertrekkende Vanmarcke. Lobato en Tolhoek zullen dan niet de hele koek opeten, lijkt me.
En misschien gaan de afspraken met de Bossche weldoener niet alleen over de verdriedubbeling van het salaris van Kruijswijk zelf, maar ook over 1 of 2 volwaardige knechten. Aan méér dan dat aantal moet je namelijk echt niet denken.
Mooiman ik begrijp wat je bedoelt, misschien dat ze met het vertrek van Kelderman een renner kunnen aantrekken die echt al naam heeft gemaakt als klimmer, in dat lijstje van Kruijswijk, staan renners in een bepaalde volgorde van wat ze gepresteerd hebben en salaris, als dan Kelderman weg valt kunnen ze een renner proberen te contracteren die hoog op het lijstje staat. Dus wachten ze af wat Kelderman gaat doen, het is niet anders.
Nou bij deze een poging; Kruiswijk wil knechtenversterking voor de bergen. Dan zal hij zeker een lijstje met namen hebben afgestemd. Wilco als knecht claimen is onzin omdat Wilco geen knecht is/ Steven weet dat Wilco meer ambitie heeft etc.
Je gelooft toch echt niet dat Steven bij zijn contractverlenging iets over Wilco heeft afgesproken? volstrekte onzin.
Steven heeft een Giroploeg afgestemd met een paar zekerheden (huidige TLJ-renners) en paar duidelijke wensen die Plugge moet gaan invulen
Binnen die duidelijke wensen mag je toch ook een klimmer van het niveau van Kelderman verwachten? Zelfs zonder daarmee Kelderman als knecht te claimen zou je de invulling van de omkadering van Kruijswijk niet los kunnen zien van een dure renner als Kelderman.
Of je moet inderdaad uitgaan van een injectie die specifiek op die knecht van Kruijswijk gericht is.
Dat kan pas als Kelderman definitief vertrekt.
Precies: 'als' in de zin van indien én in de zin van wanneer.
Volgens mij wil Wilco zelf juist graag wat in de luwte. Althans, dat was toch iig de bedoeling voor afgelopen Tour. En áls Wilco blijft, waarom zou hij niet op een Poels-achtige manier (op-en-af) in dienst van Kruijswijk kunnen rijden in de Giro?
Het lijkt me voor Kelderman zelfs ideaal, los van de ploeg waarvoor hij gaat rijden, wanneer hij in de Giro met een duidelijke rol in dienst van een ander kan rijden. Dan kan hij vervolgens in de Vuelta misschien weer eens kijken waar hij zelf als kopman toe in staat is.
@mooiman; zelfs als je denkt dat Kelderman nooit ter sprake is gekomen, kun je er toch niet omheen dat zijn salaris effect heeft op de mogelijkheden om de bezetting rond Kruijswijk te versterken? Waarmee je logischerwijs zou denken dat Kelderman wel ter sprake is gekomen, maar dat daargelaten..
Nog steeds géén verslag van TLJ van de laatste etappe van Tour de L'Ain.
Géén idee waarom dit zo lang moet duren.
Het verslag van de Artic Race staat er namelijk al een hele tijd op.
Normaal staat het verslag van de etappe na 2 á 3 uur op de TLJ site-nieuws.
Ben erg benieuwd hoe het Gesink is vergaan in deze laatste etappe met een achterstand van bijna 1 minuut op de winnaar.
Wel of géén Vuelta.
Misschien dat het verslag daarom nog even duurt omdat er nog een na-overleg plaatsvind met de ploegleider(s) en management.
Ziet er gematigd positief met Gesink.
Hij zal de komende dagen nog wel een paar keer flink trainen en diep gaan om te kijken naar een reactie hierop door zijn lichaam.
Bij géén reactie zal Gesink denk ik wel naar de Vuelta gaan en het de eerste week naar mijn mening nog rustig aan doen als dit kan.
Het is ook wel erg summier. Maar Gesink en Campenaerts zijn de dag goed doorgekomen en zaten kennelijk in 't groepje dat op 40 sec. reedt op 't moment, dat Sam Oomen op 10 sec. achter de leiders zat.
Steven Lammertink heeft zelfs nog even in de aanval gezeten. Maar die Guillaume Martin 23 jr. van Wanty doet ook goed mee.
Quote:"Volgens mij wil Wilco zelf juist graag wat in de luwte. Althans, dat was toch iig de bedoeling voor afgelopen Tour. En áls Wilco blijft, waarom zou hij niet op een Poels-achtige manier (op-en-af) in dienst van Kruijswijk kunnen rijden in de Giro?"
Maar misschien wil Wilco niet in de luwte van Kruijswijk rijden.;) Kelderman is nu kopman en die gaat echt niet zo maar een stap terug doen. In de luwte rijden wil toch niet zeggen, dat hij gaat knechten. De afspraken met Kruijswijk staan gewoon los van de stap, die Kelderman gaat maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.