'@jerteg, een dolletje om 11 uur 's avonds, maakt je geen trol ;)
Het is te hopen dat Kruiswijk wel zo goed is. Dat hij nog geen indruk maakt de afgelopen races maakt mij niet uit. Want in mijn beleving is hij nooit indrukwekkend voor de grote ronde start.
Verder is het aangenaam te horen dat Geesink progressie ziet.
Ik lees nu de column van die Rodrick van Procycling. Haha, hij vindt dat Gesink te vroeg heeft besloten om de Tour niet te rijden, en het probleem zit allemaal tussen de oren. Ja hoor vent, daarom rijdt hij nu twee maanden later nog beneden z'n niveau.
Ik ben benieuwd of die kerel z'n bron nog gaat prijsgeven die hem meldde dat Kruijswijk naar Katusha ging.
Valverde gaat voor zijn derde Ronde dit jaar, ik kan je nou al zeggen dat die top 10 gaat rijden, misschien wel top 5,HIj rijdt het hele jaar met de beste mee, en won in februari zijn eerste kleine ronde al, ik weet het niet. Veel ronde renners pieken naar één Ronde toe, maar Valverde is een uitzondering. Het schijnt hoe ouder hij wordt , hoe meer vraagtekens hij bij mij oproept, hij wou nog een paar jaar op top nieveau mee doen vekondigde hij laatst.
Terug on topic: zou er beloofd zijn aan Kruijswijk dat het hele team in zijn dienst zal rijden? Het lijkt namelijk dat alle topsprinters de Vuelta mijden, en dat zou kansen kunnen geven aan Hofland. Al zal ie het dan zonder trein moeten doen.
(Groenewegen rijdt sowieso de Vuelta niet overigens)
Pfff wat een slechte comentaar weer van jose been, echt een tlj fan is ze ook niet, voor het ingaan van de laatste km zei ze Tlj zit te ver, terwijl ze nog degelijl geplaatst zaten, na de laatste bocht was er volgens haar geen tlj te zien terwijl Vanmarcke en Hofland rond de tienden plaats zaten en toen Dirk ze opmerkten countert ze meteen dat Hofland weer alleen zit terwijl hij Vanmarcke nog voor zich had. Ik snap echt niet dat zo iemand bij eurosport werkt.
Hofland rijdt tot nu toe wel een zwaar seizoen, Vuelta lijkt me wat teveel van het goede. Denk dat lotto jumbo hem voor volgendjaar een gelijkwaardig of zelf iets verminderd contract heeft aan geboden. Resultaten dit jaar zijn nog niet helemaal overtuigend en Groenewegen is hem duidelijk al voorbij in de pikorde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.