Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 312 ... 405 406
Fanny

'@Kelderfan en Chaba
Wie moet er dan voor Hofland thuisblijven van de Vuelta.

kelderfan

'@Fanny
Kruijswijk, Battaglin, Bennett, Bouwman, Campenaerts, Hofland, Keizer, Tankink en Gesink? of Lindeman. Hopelijk gaat alles goed met Gesink.
Van Emden, Lindeman, Martens en Roglic zullen dan Hamburg, Bretagne, Aviva, GP's Montreal/Quebec voor hun rekening moeten nemen.
Wat gaan Kelderman en Vanmarcke nog rijden.

Dutch Cycling Fan

Oh wow TdF uitgereden! Ik zeg meteen vastleggen Kelderfan....

Gees

Nee, niet elke.

Fanny

'@Kelderfan
van Emden heeft volgens mij eind juli hoogtestage gedaan.
Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de jouw genoemde koersen Hamburg, Bretagne, Aviva, GP’s Montreal/Québec gaat rijden.
Maar goed, ik kan het mis hebben.
Hij wordt dan wel op de 1e dag van de Vuelta gemist in de TTT, waarin hij nmm wel een belangrijke schakel kan zijn voor een goede positie van de AK renners Kruijswijk en misschien Gesink.

kelderfan

'@Fanny
Als je kijkt wie er allemaal meedoen in de Vuelta en dat Gesink toch nog een vraagteken is, lijkt mij de TTT niet 't speerpunt van TLJ.
Laat Kruijswijk maar kijken hoever hij rijkt. Bennett heeft de TdF in de benen; Battaglin gaat mee als aanvaller; Bouwman gaat hier mee om te leren;
Als je zegt, dat de TTT heel belangrijk is, dan moet je toch naast Van Emden en Keizer toch ook Kelderman meenemen.
@DCF
Je hebt gelijk, maar Jan Polanc was de nr. 54 in de TdF en George Bennett de nr. 53 en oh, ja Ion Izagirre nr. 47 in de uitslag.
Het is allemaal betrekkelijk, maar Jan Polanc en Ruben Fernandez zijn nog niet te duur en als Kelderman toch blijft, dan zijn dit toch geen dure klanten en zij kunnen bergop goed meekomen. Dan is Plugge blij en Kruijswijk is dan redelijk tevreden.;)

Chaba

'@fanny
wie moet er thuisblijven, ja goede vraag.
Als ik naar je setup kijk zou ik Campenaerts thuislaten. En ik twijfel nog over Lindeman t.o.v. van Emden maar daar zou je nog weleens gelijk kunnen hebben met van Emden aangezien hij op hoogtestage is geweest.

Gesink, Kruijswijk, Battaglin, Bouwman, Tankink, Bennet, Keizer, Hofland, Lindeman/van Emden.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Het ging me bij Ion puur om het niet voor eigen kansen rijden bij Movistar. Dit kan zo'n buitenkansje zijn, die eigenlijk niet realistisch is. Het was eigenlijk niet bedoeld om weer een discussie op te starten over uitrijden tijden TDF, aanwinsten en veel lijstjes. Klein hersenspinsel.

Hermannmg

Denken jullie dat Tankink vertrekt ("laatste grote ronde")?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Geen Hofland want ook die wordt nu gemeld bij Bretagne Classic met Kelderman en Vanmarcke.
Blijft over eigenlijk Lindeman als laatste man. Of TLJ laat Teunissen nog eens een grote rijden, maar die had knie-problemen.
@Hermanng
Dat zou zo maar kunnen als je @xistnc hebt gevolgd.
@LM
Buitenkansjes zijn toch 't beleid bij TLJ.;)
Dus als Ion wil verhuizen naar 't Noorden, dan lijkt hij mij een serieuze versterking. Maar dan wordt wel een Spaanse Armada met Lobato, Izagirre en de door mij gepromote Fernandez.

tdola

Kruijswijk, Gesink, Bouwman, battaglin, Bennett, Keizer, Tankink, Campenaerts en dan nog Leezer of van Emden (of Lindeman of Kelderman).

Geloof niet in Teunissen, aangezien die weggaat naar Sunweb/Giant. Hofland ook niet, moet ondersteuning voor Kruijswijk zijn.

kelderfan

'@tdoloa
Ook geen Leezer of van Emden; want die staan gemeld bij Bretagne Classic. Dus de verrassing kan niet groot zijn. Of zou Jan al mogen starten, want die heeft de Slag om Norg gewonnen; Edit: oh, nee sorry dat was zijn teamgenoot.

tendam

'@kelderfan
Bedoel je Zhi Hui Jan?

robertowilco

Dan moeten we Jan wel een motortje inbouwen

Hakkie2

Stagerenners mogen geen WT koersen rijden.

kelderfan

'@Hakkie2
Serieus? 't was als grapje bedoelt.

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Ook geen Leezer of van Emden; want die staan gemeld bij Bretagne Classic.
Kelderfan dat zegt mij niets want dat is wat PCS er voorlopig opzet.
Komt vaak voor dat er toch andere bijkomen of weer verwijderd worden.
De selectie voor de Vuelta zal denk ik vanavond of morgen op de sociale mediasite van TLJ komen te staan.
Aangezien donderdag al de ploegenpresentatie is om 19.30 uur verwacht ik dat ze woensdag vertrekken naar Spanje.
Kunnen tevens nog even oefenen voor de TTT van a.s. zaterdag. Haha.
Nu maar hopen dat ze naar Roelien geluisterd hebben en zo spoedig mogelijk de selectie via hun sociale media mede delen en niet pas woensdag of donderdag.
Indien Gesink meedoet verwacht ik dus géén Lindeman (TdF gereden en ook ziek geweest) maar wel van Emden (hoogtestage) en géén Hofland (weinig sprintetappes en dus ook weinig andere sprinters).

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Ik weet dat het als grapje was bedoeld. Maar ik zag al wel (ik denk ergens anders) mensen die de Chinese superster verwachten in de Eneco Tour.

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Serieus? ‘t was als grapje bedoelt.
Kelderfan je wist het gewoonweg niet dat "Jan" geen WT koers mag rijden. HAHA.
Geef het maar toe !

Borsje

Bouwman was samen met Lindeman op training. Lindeman naar vuelta?

Rahim Vlasblom
admin

Morgenochtend gaat de ploeg het bekend maken.

Verweggistan

'@rahimns: Is er ook al iets bekend over het programma dat 'Jan' gaat rijden?

Fanny

Gezien de onderstaande uitspraak van gisteren op zijn website (Gesink) heb ik mijn bedenkingen of Gesink wel zal gaan starten in de Vuelta.

Yesterday Recovery Ride. Deciding on @lavuelta start today.

Met andere woorden, hij moest gisteren na het herstelrondje dus nog een beslissing nemen over wel of géén deelname La Vuelta.

Ik vind gezondheid gaat echter voor alles en dus ook voor eventuele deelname aan de Vuelta.

Ik laat me graag verrassen !

kelderfan

'@Fanny
Door Roelien of Rahimns is eens verteld, dat PCS voor TLJ de samenstellingen van de ploegen uitbrengt; ook op hun eigen site. Als er vinkje achterstaat, dan is ook bevestigd door de ploeg. Dus 't kan nog wijzigen. Maar dan is 't wel verrassend, dat Leezer en Van Emden al bij andere wedstrijden worden vermeld.
En nu jij ook hebt gezien, dat Gesink nog een vraagteken is, dan lijkt mij Lindeman de vervanger, want ook Bennett heeft de TdF achter de kiezen. Dan blijft nog 1 plek over.
Als de inzet de TTT is, dan is Van Emden niet voldoende om een goede uitslag te rijden.

kelderfan

'@Fanny
Dat het zo lang duurt heeft met Gesink te maken; zegt nu ook @rahimns. Want Kruijswijk wil wel steun hebben nu Froome, Valverde en Quintana mee gaan doen om de knikkers. Hij heeft waarschijnlijk een terugslag gehad na 4 dagen koersen. Dan is 't verstandig om de Vuelta te laten lopen. Hij en ook Kruijswijk hebben er niets aan, als Gesink na een paar dagen moet afstappen. Hij kan dan beter via de GP's in Canada proberen terug te komen in wedstrijdmodus.
Dan wordt de vraag, wie er mee gaan om Kruijswijk goed te ondersteunen. Misschien gaat Martens wel mee, want die is met Bram in de Eifel bezig met de voorbereiding voor de Vuelta. Dus dan bijv. Kruijswijk, Bennett, Battaglin, Bouwman, Campenaerts, Kelderman, Martens of Lindeman, Tankink, en Van Emden.

1 2 ... 312 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.