Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 314 ... 405 406
Wielerfan1987

volgens Cyclingnews heeft Formolo zijn contract bij Canondale verlengd.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Ik heb 't gezien en van mijn lijstje verwijderd. Maar dan moet Kelderman blijven.
Domenico Pozzovivo komt vrij bij AGR. Een man voor de Giro-ploeg lijkt mij. Heeft ook zijn roots bij Bardiani.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Meest interessante nieuwtje uit het magazine: "Tijdens de Tour werd er voornamelijk in het Nederlands gecommuniceerd, ook via de koersradio."

Arme Battaglin!

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Had verwacht dat zowel Clement als Kelderman afgelopen week hun ploeg voor 2017 (en verder) bekend zouden maken. Las dat verschillende media die verwachting hadden. Ben zo benieuwd naar hun keuzes.

robertowilco

Eind deze week beslist Kelderman over zijn toekomst of moet ik zeggen dan komt openheid voor 2017. Ik denk dat hij zelf er wel uit is.

Komi

Verwacht dat Kelderman vertrekt. Is denk ik wel toe aan een nieuwe omgeving, en bij Giant of Trek is er wel ruimte voor hem om ook een mooi programma te draaien.
En ik hoop dat Hofland zich weer gaat richten op het Vlaamse voorjaar (Gent Wevelgem, Kuurne etc.) Heeft zeker de power voor de sprint, maar is volgens mij niet zo geschikt voor het gedrang. Maar zoals eerder door andere gemeld, nog maar 24. Begin volgend jaar wat kleinere koersjes doen voor het vertrouwen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel ook Battaglin zit al sinds het begin van het seizoen aan een cursus Nederlands. Je hoeft geen medelijden met hem te hebben hoor.

lettyb

Enig idee wat er met Tom leezer is ?
Geen grote ronde dit jaar maar ze stellen hem ook relatief weinig op in kleine wedstrijden...
Heb ik misschien een blessure gemist ?

Chrys

'@lettyb
Geen idee. Enige opvallende van Leezer dit seizoen was die vierde plaats in de ITT van de Tirenno die uiteindelijk toch niet zijn prestatie was :)

Hij heeft 45 koersdagen gehad tot nu toe volgens PCS. Alleen Lammertink (35) en Bouwman (43) hadden er minder en Gesink natuurlijk. Maar goed, Van Winden, Teunissen en Campenaerts zitten ook maar net aan de 50. Misschien dat hij gewoon minder bruikbaar is geworden dit seizoen. Als piloot van Gesink heeft hij dit seizoen weinig nut gehad en Kruijswijk heeft meer met Keizer en Van Emden naar het lijkt.

Yeez

Hij is ook lang ziek geweest waar hij nog lang last van heeft gehad.

kjjl

Bovendien is Leezer, voor een prof, natuurlijk niet zo'n hele goede fietser.

Komi

Ben benieuwd of dit Tankink laatste jaar is bij TLJ. Misschien net zo'n constructie als met Tjallingi, voorjaarskoersen en dan stoppen?
Of zal die een stapje terug doen naar Roompot.

tendam

'@poeksel
Zat Battaglin thuis de koersradio mee te luisteren? Of bedoel je de Giro?

Poeksel

Ik bedoel de Vuelta.

kelderfan

Hoe gaat 't toch met Ten Dam. Is dat geen optie voor ervaren klimmer?

xistnc

'@Poeksel
Ja, die twee haal ik ook steeds door elkaar.

Komi

Ik zie Pozzovivo eigenlijk wel zitten voor Kruijswijk, normaal verwacht ik eigenlijk geen Italianen of Spanjaarden bij TLJ, maar ze lijken toch wat vaker weer die kant op te kijken. Ervaren klimmer, kan nog is prijs rijden in een koersje. En zijn uitslagen van de laatste tijd zijn niet goed genoeg dat die kopmanschap ergens kan vragen.

Kelderman Rules

'@Komi Pozzovivo zou inderdaad helemaal niet verkeerd zijn voor mijn gevoel.

Netraam

Als we het weer gaan hebben over versterkingen, bij deze mijn persoonlijke lijstje van nog beschikbare renners die ik wel bij TLJ zou willen zien :P
- Will Clarke van Drapac. 31, wint wel eens een proloog (oa in Oostenrijk.)
- Denifl van IAM.
- Andrew Fenn van Sky als vervanger van Teunisse of vergelijkbaar.
- Michael Gogl van Tinkoff. Getalenteerde klimmer, rijdt zodadelijk de Vuelta.
- Reto Hollenstein van IAM. Indien haalbaar.
- Kiserlovski van Tinkoff. Denk dat hij nog steeds kopman wil zijn.
- König van Sky. Idem met Kiserlovski, maar dan beter.
- Gavin Mannion. Redelijk talent, maar als hij echt goed bezig was had hij wel al een contract getekend voor volgend jaar.
- Poljanski van Tinkoff. Maar dacht dat hij met Majka mee ging.
- David Tanner van IAM. Heeft al een jaar voor Belkin gereden, lijkt me geen slechte heuvelknecht, maar wel een beetje een vergelijkbaar type met wie ze al hebben
- Trofimov van Tinkoff. Maar dat is een Rus met een slecht seizoen, dus...
- Zaugg van IAM. Redelijke klimmer, redelijk ervaren.

Dus, wie dient als volgende zijn persoonlijke lijstje in?

Timocycling

Ik heb ook een dergelijk lijstje, veel komt overeen.-

- König met stip op nummer 1
- Denifl. Degelijke klimmer kan lang mee en ook zelf aanvallen
- Poljanski. degelijke knecht, maar zal wel met Majka meegaan idd.
- Kiserlovski. Idem Denifl en Poljanski
- Lammertink. Prima heuvelrenner en kan zich nog ontwikkelen.
- Henderson. Prima voor in de sprinttrein en zeer veel ervaring.
- Burghardt. Degelijke knecht, goed inzetbaar in de klassiekers.
- Saramotins. Goede renner voor de klassiekers.

Denk dat dit wel zo'n beetje mijn lijstje is :P.

Dutch Cycling Fan

Ik doe ook mee :-):

Lijstje mede afhankelijk van welke renners vertrekken.

1. König: mede kopman danwel luxe knecht. Bijvoorbeeld kopman Vuelta en meesterknecht Giro)
2. Pozzovivo: mocht Kelderman vertrekken als meesterknecht bergop voor Gesink en vooral Kruijswijk
3. M. Lammertink: kopman heuvelklassiekers
4. S. Clement: bergop en TT
4. Felline: TT, ondersteuning grote ronde en heuvelklassiekers
5. Keirsbulck kasseien en sprinttrein

ghostwriter

König lijkt me onhaalbaar maar misschien maken ze een kansje als LottoNL hem aanbied kopman te maken in de Vuelta met Kruijswijk als meesterknecht zolang hij in de Giro als meesterknecht van Kruijswijk fungeert. Met onder andere Roglic, Battaglin, Bouwman en Tolhoek (Giro) of Vermeulen (Vuelta) als andere knechten kan LottoNL dan in de Giro en Vuelta relatief sterke klimploegen opstellen.

Laatste man

Dromen:
- B. Hermans
- M. Trentin
- I. Izagirre
- I. Boswell
- F. Felline
- L. König
- M. Lammertink
- G. van Keirsbulck
- R. Hollenstein
- S. Denifl

Komi

'- Trentin
- Konig
- Pozzovivo
- Keirsbulck
– Kiserlovski
- Poljanski

kelderfan

OK
Mijn droomlijstje is als volgt:
1) Clement; ondersteuning TdF.
2) Stetina; ondersteuning TdF.
3) Colbrelli; samen met Battaglin aanvallers Giro.
4) Denifl; ondersteuning Giro.
5) Poljanski; ondersteuning Giro.
6) Hollenstein; multi inzetbaar + Giro/TdF.
7) Pozzovivo; mocht mijn favo zijn contract niet verlengen. {inzetbaar Giro; AGR; WP;LBL.}

1 2 ... 314 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.