Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 315 ... 405 406
Chaba

1) Konig - Beetje onrealistisch maar heel misschien als Kelderman vertrekt en dromen mag
2) Conti - jonge, talentvolle klimmer.
3) Stetina/Hollenstein/Denifl/Poljanski - ondersteuning bergop

ti-raleigh

Vuelta: Kruiswijk 8e in AK, Gesink haalt einde niet. Één etappewinst Battaglin.

tendam

'@ti-raleigh
Jij bent wel van de positieve benadering, geloof ik ;) In de Vuelta lijkt het deelnemersveld altijd sterker dan het uiteindelijk is, omdat veel toppers aan het uitbollen zijn. Contador is gemotiveerd, Quintana waarschijnlijk ook na z'n mislukte Tour... maar daarna komt een rij renners waar je niet zoveel meer van hoeft te verwachten of waar Kruijswijk op papier niet voor onderdoet.

Verweggistan

Leuk lijstjes.
Mijn ideale Lotto-Jumbo versterkingen lijstje:
1 Stef Clement
2 Maurits Lammertink
3 Fransesco Bongiorno
4 Guillaume van Keirsbulck
5 Matteo Trentin
6 Jay McCarthy
7 Ben Hermans
8 Matthias Brandle
9 Boy van Poppel
10 Stan Godrie

Chaba

Het blijft overigens wel stil met de wielertransfers van TLJ. Ik ben toch benieuwd wanneer ze wat bekend gaan maken.
Op dit moment blijven ze steken op 22 man dus er moet toch nog wel 4-5 bijkomen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is nu vooral wachten wat Kelderman en Hofland doen. Het verschil in budget is natuurlijk behoorlijk als ze weggaan of blijven. En je ziet dat het bij andere ploegen ook stil is. Zodra straks de carrousel weer gaat lopen zal het hard gaan. Achter de schermen gebeurt er op dit moment van alles.

robertowilco

Rahimns, ik dacht vorige week gelezen te hebben van het management rondom Kelderman dat zij eind deze week de knoop doorhakken, zoals jij het zegt weet TLJ nog altijd niet of Kelderman blijft of vertrekt en Clement die zeker op het lijstje staat van Kruijswijk gaat hij zijn transfer verbinden aan die van Kelderman? Hij zou graag in dienst rijden van een nederlandse ronde renner.

Poeksel

Chaba, Roglic werd vorig jaar in oktober bekend gemaakt. Ik zou het prima vinden als ze dit jaar weer zo'n renner pas in oktober vastleggen...

kelderfan

'@Chaba
Hofland blijft wel bij de club. En met al die WT-wedstrijden zal TLJ wel op 28 renners uitkomen. Hofland wordt als kopman uitgespeeld in Hamburg.
Alleen apart, dat Martens er niet bij is.

EazyE

Renners die er direct zullen staan:
1. Lammertink (heuvels, raak schieten in de Ardennen)
2. De Vreese (voorjaar, knechten voor Boom)
3. Clement (bergen, ondersteuning Kruiswijk)
4. Hermans (heuvels, raak schieten in de Ardennen)

In kader van gewaagt en niet logisch maar wel spannend:
5. Oeckelon (kans bieden om te laten zien wat hij kan. Heeft inhoud voor meerdaagse koersen)
6. J. Ariesen (rappe jongen, sprinttrein Groenewegen?)

Wicky

Mijn gedachte
- Cancellara (reed een dijk van een tijdrit op de OS)
- Peraud (Tijd om te gaan knechten voor kruijswijk)
- Wiggins (Goud op de OS, die man kan wel wat)
- Voigt (shut up legs)
- Horner (toch de vuelta al eens gewonnen)
- Kloden (duitse krijger)
- Vinokourov (idem als hier boven maar dan als kazak)
- Rasmussen (heb ik eens Contador bergop zien lossen terwijl hij in een geel pakje reed)
- Ricco (zeker als de col du Aspin weer in de tour zit)
- Mosquera (deze behoeft geen toelichting)

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ tendam
Misschien is zelfs nog een ander scenario denkbaar. Gesink heeft ons zand in de ogen gestrooid en is vlijmscherp en gaat podium rijden om daar de voorlaatste dag af te kukelen, geheel in de traditie van de laatste drie grote rondes.

Hermannmg

'@Wicky mooie bijdrage, heb er om gelachen. Mijn middag is weer goed :)

MarcelGr91

Jurgen van den Broeck voor 2 jaar naar LottoNL-Jumbo.

Netraam

Zo, dat is even onverwachts

djoriana

JvdB naar lottoNL ..... en tegen clement zeggen ze we hoeven je niet. heb meer vertrouwen in clement dan vdb. en ik denk ook dat de prijs van clement lager ligt

jvh93

Eindelijk een degelijke versterking voor de klimtrein rond kruijswijk. Goede zaak!

Chaba

'@kelderfan
sterke redenering inderdaad. Zou logisch zijn dat Hofland blijft . Toch iemand die meedoet voor een overwinning ook al plaatst hij zich niet altijd even sterk.

@Poeksel
Roglic is inderdaad een goede aankoop geweest maar het was nog maar afwachten hoe hij zou presteren. Dat is anders als je op zoekt ben naar goede ondersteuning / reeds gearriveerde klimmer. Die zullen relatief snel een ploeg kunnen vinden waardoor TLJ niet kan wachten.

xistnc

Eerst die Chinees, nu dit weer. :o :|

Hopelijk vooral om volgend jaar Wout van Aert te strikken. Al denk ik wel dat JvdB her en der iets kan laten zien, wat hij nog niet eerder deed. Hopelijk iig in de vorm van knechten voor Steven. Maar om nou te zeggen dat ik enthousiast word, neen.

Laatst gewijzigd
nietram

'@xistnc
Haha die Chinees. Ik schiet er telkens weer van in de lach.

TiesW

Mooie versterking voor TLJ, zowel als knecht voor Kruijswijk en Gesink als vrijbuiter in de wat kleinere ronde of wie weet een Vuelta!

Dutch Cycling Fan

Uit het bericht van TLJ blijkt dat hij primair is aangetrokken om Kruijswijk en ook Gesink te ondersteunen in de grote rondes. Laten we eerlijk zijn, mocht Kelderman blijven dan is dit toch wel echt een sterke ondersteuning bergop voor Kruijswijk! Kan ook goed tijdrijden dus niets mis mee (als hij maar op zijn fiets blijft zitten :-)).

arviidd

'@Xistnc: Ik ben dan wel benieuwd wat je verwacht? Lijkt mij een hele goede knecht.

Laatst gewijzigd
Troma

Van den Broeck leek dit jaar in de Tour toch een goed niveau te halen, tot zijn val uiteraard. Een goede knecht lijkt mij, maar als Kelderman vertrekt, mag er nog wel wat meer bij.

Komi

Staat in de het persbericht dat die ook voor ze eigen kans mag gaan in de Waalse koersen. Heeft die daar ooit gepresteerd? En denk dat hij komt in plaatst van Kelderman. Maar als knecht voor de Giro, goede aankoop.

1 2 ... 315 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.