Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 324 ... 405 406
xistnc

15e zege van TLJ dit jaar, als ik de 6 zeges niet meetel die Hofland voor dit jaar heeft beloofd. Was dat niet de uitgesproken doelstelling? Alles wat de komende maanden nog volgt is extra.

achtpuntzes

'@ xistnc:
de doelstelling was volgens mij 15-20 overwinningen, dus nog 5 voordat we over 'extra' kunnen gaan praten.

of vergis ik me nu en was het tussen de 10-15 overwinningen?

Klootje Kriekeljon

Waarvan 1 in de WT. Poeh hee.

Chrys

'@8.6
Volgens mij was 15 de gestelde ondergrens inderdaad. Maar toch op dit moment al flink wat meer zeges dan AG2R (6), Cannondale (8) en Giant (9). Scheelt toch behoorlijk, zo'n renner die een beetje kan sprinten.

Picoo

Kruiswijk gevallen, einde vuelta. Lijkt op sleutelbeenbreuk.

Wielerfan1987

heel naar voor de Ploeg en zeker voor Kruijswijk.

ik hoop dat die jongens de goede moed er in weten te houden.

Yeez

Om maar vooruit te kijken. Met de vorm die battaglin, gesink (aansterkende vorm) maar met name bennett laten zien moeten er zeker korte resultaten inzitten uit vroege vluchten.

kelderfan

Shit gemengde gevoelens.
Hoera voor Tom van Asbroeck, die toch wel een pluimpje heeft verdiend; zie ook de tweet van kapitein Plugge. Hofland zal nu ook aan de bak moeten.;)
Maar heel naar voor Kruijswijk, die al niet lekker begon aan deze Vuelta, maar zo'n harde val is natuurlijk heel vervelend {zachtjes uitgedrukt}; in de Giro moet Kruijswijk maar dubbel uitpakken met natuurlijk een goede ondersteuning.
Nu moet de ploeg echt op plan B overschakelen in deze Vuelta.

achtpuntzes

nou beterschap Kruijswijk. moge je maar snel herstellen en keihard gaan trainen, dit kutjaar vergeten en volgend jaar tot grootse prestaties komen.

(Bosschenaren onder elkaar, dus dan mag je 'dat woord' gebruiken want is streektaal)

jerteg

In de top 80 geen Lotto renner. Battaglin ook gevallen?

Hermannmg

Kruijswijk uit Vuelta- NRC

Timothy12

In hoever ik positief kan zijn, dan maar richten op de etappezege's. Ze hebben een heel sterk team mee, dus ik schat die kans met Battaglin, Gesink en Bennett best groot in.
Misschien met Bennett voor de bergtrui gaan?

Chrys

Beste lead-out zo:

https://twitter.com/Tomvanasbroeck/status/768485602601959425

En het resultaat:

https://twitter.com/CyclingHubTV/status/768486427826982912

Laatst gewijzigd
Kingstown

Wow. Dat was een hele nare valpartij.

TeamNL

'@ghostwriter
Eens... 2/3 is een mooi streven. Wat betreft buitenlandse renners vind ik dat Martens, Wagner en Wynants weinig toegevoegde waarde hebben. Daarnaast zijn ze ruim de 30 gepasseerd.

Edit: Wat een zwabbersprint van Tom van Asbroeck.

Laatst gewijzigd
Yeez

er circuleren foto's op twitter rond dat steven over een niet- afgezette paal is gevallen. Er staan 2 paaltjes op de weg waar steven vlak naast ligt op het trottoir. Ook Bakelants tweet hierover.

kelderfan

'@jessevdalen
Ik heb de tweet van Bakelants gezien en dan is terecht schande, dat zo'n gevaarlijke situatie niet beter wordt aangegeven. Bij een eerder moment moest een agent TLJ erop wijzen, dat 't gevaarlijk werd.
@TeamNL
Het zal wel een zwabbersprint zijn, maar Tom Van Asbroeck heeft deze zege verdiend.TLJ is er blij mee en met de lead-out van Vanmarcke kan het ook bijna niet mis gaan.

kelderfan

In de Tour du Poitou Charentes krijgen Kelderman en Roglic morgen een leuke kans om zich te onderscheiden in de tijdrit. In de ochtendetappe is er een kans voor Lindeman om de aanval te zoeken.

Hermannmg

NOS meldt dat kruijswijk nog niet is afgestapt zie @noswielrennen

jerteg

Ik ben echt pissig om dat paaltje. Dan maar proberen om de bergtrui/etappes te winnen met Bennett/Battaglin/Gesink

Troma

Volgens Vanmarcke (tweet) was vandaag voor het eerst dat Van Asbroeck de kans kreeg om voor eigen succes te gaan dit jaar. Die zal dan ook wel vertrekken.

pirazzi

Dus ondanks een DNF vandaag zou Kruijswijk morgen gewoon van start kunnen gaan door de 3 kilometer regel.

S. Morgenstern

Omloop het Nieuwsblad, Dwars door Vlaanderen, Noorwegen en Zwitserland. Ik vind het eerlijk gezegd al redelijk wat voor zo'n renner. Hij zal een stapje terug moeten doen om meer kansen voor zichzelf te krijgen, want bij een WT-ploeg is Van Asbroeck zelden het speerpunt.

jerteg

Even een vraag: Waarom krijgt Bennett hier 3 minuten aan zn broek, en Chaves niks? De 3 kilometer regel geldt toch voor iedereen?

ghostwriter

'@TeamNL
Martens voegt dit jaar inderdaad weinig toe en zal zijn waarde volgend jaar moeten bewijzen wil hij bij LottoNL blijven. Wagner is een goede lead-out voor Groenewegen maar als LottoNL een betere lead-out kan vinden zou ik ook hem na 2017 laten gaan. Wynants is een goede knecht voor de klassiekers en kan volgens mij ook van waarde zijn in de sprinttrein. Hij heeft een contract tot en met 2018 en wanneer zijn contract afloopt is hij al 36 dus het kan heel goed zijn dat hij dan stopt.

1 2 ... 324 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.