Shit gemengde gevoelens.
Hoera voor Tom van Asbroeck, die toch wel een pluimpje heeft verdiend; zie ook de tweet van kapitein Plugge. Hofland zal nu ook aan de bak moeten.;)
Maar heel naar voor Kruijswijk, die al niet lekker begon aan deze Vuelta, maar zo'n harde val is natuurlijk heel vervelend {zachtjes uitgedrukt}; in de Giro moet Kruijswijk maar dubbel uitpakken met natuurlijk een goede ondersteuning.
Nu moet de ploeg echt op plan B overschakelen in deze Vuelta.
'@jessevdalen
Ik heb de tweet van Bakelants gezien en dan is terecht schande, dat zo'n gevaarlijke situatie niet beter wordt aangegeven. Bij een eerder moment moest een agent TLJ erop wijzen, dat 't gevaarlijk werd.
@TeamNL
Het zal wel een zwabbersprint zijn, maar Tom Van Asbroeck heeft deze zege verdiend.TLJ is er blij mee en met de lead-out van Vanmarcke kan het ook bijna niet mis gaan.
'@TeamNL
Martens voegt dit jaar inderdaad weinig toe en zal zijn waarde volgend jaar moeten bewijzen wil hij bij LottoNL blijven. Wagner is een goede lead-out voor Groenewegen maar als LottoNL een betere lead-out kan vinden zou ik ook hem na 2017 laten gaan. Wynants is een goede knecht voor de klassiekers en kan volgens mij ook van waarde zijn in de sprinttrein. Hij heeft een contract tot en met 2018 en wanneer zijn contract afloopt is hij al 36 dus het kan heel goed zijn dat hij dan stopt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.