Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 333 ... 405 406
Gestoorden

'@Fanny: Bedankt voor het linkje van het interview met Clement.

UrbanSteel

'@rahimns

@dvuden Als je alleen hier komt om onzin uit te kramen, is het misschien handiger dat je een eigen klaagtopic opent en hier niet de rest komt vervelen.

Is dit een onafhankelijk webpage danwel forum of een Lotto-Jumbo fanclub pagina ? Ik dacht het eerste , dus niet zo arrogant zijn. Dat mag en kan op de officiele webpagina van Lotto Jumbo.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Heeft niks met arrogantie te maken.

Fanny

Battaglin is na een paar km afgestapt in de 9e etappe van de Vuelta.
Dus TLJ weer met een renner minder.

S. Morgenstern

Balen voor die jongen. Hij kwam hier met wat meer ruimte om voor eigen kans te gaan, dan uiteindelijk in de Giro het geval was en had deze week bijna een hand vol ritten die hem normaal zouden liggen.

jvh93

Zat eraan te komen voor battaglin, had na zijn val veel last en kon amper meekomen. Enorm zonde, de gifbeker lijkt helemaal leeg te moeten

UrbanSteel

'@Laatste man

Alles , zoek maar uit ; o.a. laatdunkend, neerbuigend

http://www.encyclo.nl/begrip/ARROGANT

Edit 14:04 uur 28-08-2016 , de man in kwestie opent het topic met "Volg dit topic voor nieuws, twitter en overige berichten over TeamLottoJumboNL in 2016…. praat, discussieer en deel je mening over de ploeg…(hou het wel netjes en respecteer elkaar)

Laatst gewijzigd
Fanny

Kopgroep / vluchtgroep met 12 renners weg waaronder weer veel Belgen (4).
Hierbij helaas weer geen enkele TLJ renner. Jammer.
Afwachten maar weer tot de laatste 20km voor de beklimming van de laatste berg de Alto Naranco.

Laatste man

Nee. Gewoon terecht. Af en toe lijkt het hier op deze website net een afvoerputje. Misschien wat ongelukkig met die poster, maar er moet maar eens opgetreden worden.

achtpuntzes

als jullie geen kritiek dulden zou ik de omschrijving van dit topic maar eerst even wijzigen.

UrbanSteel

'@Laatste man

Wat houdt "deel je mening over deze ploeg" in ?

Als je geen kritiek wil op Lotto-Jumbo dan start je je eigen Lotto Jumbo fanclubpagina en heb je niks te zoeken op een onafhankelijk fourm waar elke kritiek op Lotto Jumbo zowat als door Hooligans wordt afgstraft. Begint bijna op een Erdogan clubje te lijken , alles is goed als het door onze ogen kan en als we dezelfde gelijke ideeën hebben , maar owee als je iets anders denkt.

Romāns Vainšteins

LTJ rijdt een enorme boutvuelta waar pech en onhandige PR in een fluwelen symbiose beland zijn.

Voor aankomend jaar zou ik een hele duidelijke Giro-equipe rond een fitte Kruijswijk vormen en diezelfde mannen ook naar de vuelta sturen met Gesink als kopstuk, in dat team zitten dan sowieso Bennett, Battaglin, Roglic en Clement. De tour zou ik simpelweg als vluchtploeg-met-sprinter aangrijpen indien Groenenwegen nog beter wordt, Kelderman ga ik van uit dat hij vertrekt want die heeft echt iets nieuws nodig.

Laatste man

Anders mis je compleet de essentie @ urban en 8.6. Het gaat niet om kritiek. Het gaat om dom geschreeuw en getroll. En ik ga helemaal nergens heen.

UrbanSteel

'@Laatste man

Je hoeft nergens heen , enkel anders denkenden accepteren.
Wat voor jou getroll is , is voor een ander gewoon zijn mening en of beleving.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@UrbanSteel misschien ook even de rest van de discussie lezen. Ook mijn reactie op de vorige pagina misschien.

@Kelderfan Kom eens van je paard af ???

Ik ben hier wel een beetje klaar mee. Mannen ik wens jullie hier heel veel plezier, ik heb er niet zo heel veel lol meer in zo. Voorlopig hou ik het hier voor gezien op Wielerflits.

achtpuntzes

ik vind dat TLJ het slecht doet, want de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven. :p

verder interesseert een top 20 plaats van Bennett mij echt geen drol, en hadden ze wat mij betreft beter kunnen kiezen om echt alles te zetten op ritwinst door aan te vallen.

@ rahimns:
kom op man, zo ken ik je niet. laat je niet zo opnaaien en blijf gewoon lekker posten hier.

Laatst gewijzigd
DemPolS

'@rahims gelijk heb je... ga met je mee

Laatste man

Ik bepaal zelf wel wie ik accepteer. De groeten!

achtpuntzes

goh, wat een leegloop vandaag zeg.

Klootje Kriekeljon

Welkom op WF dvuden

Pieterboy

Zie je ze morgen allemaal weer terug.

Yeez

Waar gaat het heen...

Chrys

Nou lekker sfeertje zo.

@timocycling
Tja, de reacties op de TLJ Facebook zijn niet echt serieus te nemen vind ik. Vaak alleen maar telkens dezelfde mensen die wat voor prestatie dan ook alleen maar kunnen afzeiken. Bij valpartijen zeiken dat het altijd NL'ers zijn, altijd TLJ is, het aan de ploegleiding ligt, noem maar op. Ook bij goed of neutraal nieuws alleen maar negatieve reacties. Gelukkig soms ook wel wat positieve reacties ertussen (bijv. na de val van Kruijs).

arviidd

Zo jammer dit, het niveau gaat lager en lager de afgelopen tijd. Ik las hier altijd met plezier dagelijks maar nu wordt ik echt moe van de reactie's hier.

Ik hou het ook voor gezien!

Timocycling

'@chrys: het klopt wat je zegt, maar dat is niet eens het hoofdpunt van mijn kritiek. Ik word gewoon strontziek van die dramatische mentaliteit bij LTJ! Kijk eens naar de Vuelta nu, kijk die Belgen elke dag erin vliegen! Kijk Naesen die wint in Frankrijk! En dan zie ik een reactie op fb van Engels: we zijn heel blij met de prestatie van Bennet, maar liefst 14e(!!!!!) van het PELOTON. Dat is toch geen topsportmentaliteit? Zoiets kun je echt niet verkopen hoor, om te janken...

1 2 ... 333 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.