Campenaerts is zeker goed bezig. Gelukkig maar en in dienst van Gesink. Hoe 't ook uitpakt, dan vind ik, dat Gesink het goed oppakt.
Ik kom net binnen, maar heeft de valpartij in 't begin nog gevolgen voor TLJ gehad?
Trouwens is Ben Hermans niet een optie. Die is op alle markten thuis.
Hermans zou zeker en goede optie zijn maar ik denk niet dat hij gaat komen. Ga er niet vanuit dat er nog een man van naam wordt aangetrokken. Denk wat verlengingen en heel misschien per en Olivier nog, maar met die 2 moet je ook nog maar kijken hoe t uit zal pakken
En campenaerts, wat een beest
Het is Gesink zeker gegund, maar wat knap ook van Campenaerts.
Hopelijk is dit een moment voor Gesink om weer 't beste naar boven te halen. Ik dacht 't is nog te vroeg voor Gesink om zo'n zware klus te klaren.
Maar hij heeft die gedachte gewoon gelogenstraft. Chapeau Gesink en Campenaerts#
Nou hoop ik dat critici van Gesink ook eens zien wat voor een karakter deze jongen heeft, en een mentaliteit, hadden ze een minuutje meer gaat had hij gewonnen, dit had ik hem zo gegund. Klasse gereden , hij geeft op die beklimming heel weing toe, maar ja als quintana en Contador bij elkaar waren gebleven had hij het mischien gehaald, Chapeau Gesink
Welke Nederlandse speerpunten zijn er nu nog beschikbaar dan? Of heb je een dure buitenlandse Konig-achtige voor ogen? Kunnen ze dan niet beter gaan voor een combinatie van talenten en wat pure knechten die direct waarde hebben (Tankink-achtige) en daarmee de mogelijkheid behouden volgende jaar weer voor Van Baarle of Van Poppel te gaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.