Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 34 ... 405 406
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je blijft maar hardnekkig volhouden dat ze er maar 1 meer hebben. Maar dat zijn er netto gewoon 3 meer. En dan hebben ze op dit moment niemand die (Marc Goos telde ik dan al niet meer mee) geblesseerd is, terwijl vorig jaar Robert in het eerste helft van het seizoen nauwelijks inzetbaar was. Dus laat dat nu eens los. En wat bedoel je met het beperk inzetbaar zijn van neo-profs ??

@8.6 in die fase kunnen ze alweer stagiaires in dienst nemen, dus het is echt pure onzin.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

http://www.wielerverhaal.com/deze-4-belgen-van-team-lottonl-jumbo-staan-op-scherp-voor-het-nieuwe-seizoen/

Afgaande op het interview met Campenearts kunnen we hem dus ook wel aan de voorlopige Giro selectie toevoegen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerfan1987 Ben benieuwd of de ploeg ook met een sprinter naar de Giro gaat, afgaande op wat ik tot nu toe aan programma's van de renners heb verzameld zou Van Asbroeck de meest logische keuze zijn. Hofland doet waarschijnlijk de Tour en Dylan de Vuelta.

Wielerfan1987

'@rahim,

Ik denk eerlijk gezegd dat er geen sprinter aan de start zal komen.

Van Asbroeck zijn focus ligt op de vlaamse klassiekers, en zeker gezien de rest van de selectie zoals die er nu uit ziet verwacht ik dat men ervoor kiest om rond Kruijswijk een ploeg te bouwen die ook volop voor de aanval zal kunnen gaan.

Een jongen als Battaglin zou bijvoorbeeld van Asbroeck nog wel kunnen piloteren, maar zal wellicht zichzelf ook in een oplopende sprint kunnen mengen in voorkomend geval.

S. Morgenstern

Wanneer het met Hofland zo goed gaat dat hij zich de Tourselectie in rijdt, dan zou het logisch zijn dat hetzelfde voor zijn lead-out Van Asbroeck geldt. Anders zal het inderdaad logisch zijn om Van Asbroeck in de Giro en Hofland en Groenewegen te verwachten.

jvh93

afgaande op de interviews met de belgen ga ik ervan uit dat hofland te tour rijd en dat wynants en vanmarcke daar in ieder geval aan de start zullen staan als lead out van hofland. Wat dit voor van asbroeck inhoudt kan ik nergens terugvinden maar ik denk dat hij het meeste kans maakt op een selectie voor de giro

achtpuntzes

'@ rahimns:
jij denkt dat de eerste beste stagiair Tjallingi zo maar even kan vervangen? min een, plus een, zelfde aantal renners, zelfde sterkte? ik denk toch van niet.
maar goed, mijn bedoeling was Kelderfan op de kast jagen. ik zie zelf geen probleem met het aantal renners hoor. :)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 Nee dat denk ik niet, maar de belangrijkste koersen zijn voor Tjallingii sowieso in het voorjaar. Daarna kunnen ze de sterkste knechten prima verdelen aangevuld met nog 1 of 2 stagiaires. Ik wil gewoon aangeven dat de ploeg het met deze renners prima moet kunnen redden. En die opmerking van de pure onzin sloeg ook op Kelderfan, Dus ik was het ook gewoon met je eens,

kelderfan

'@rahims
Dit zegt Vanmarcke: "Ik vind niet dat de ploeg echt versterkt is, maar het is wel de bedoeling dat er tot dieper in de finales mij een mannetje zal bijstaan."
@8.6
Waarom mij op de kast jagen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan daarmee bedoelt hij de kwaliteit en niet de kwantiteit. En dat zal dus moeten blijken.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Deze zag ik vanochtend voorbij komen: http://heldenonline.nl/rubrieken/helden-in-het-nieuws/kelderman-kon-niet-van-de-fiets-afblijven

Yeez

Komt er dus op neer dat hij specifiek moet trainen etc. Die rug lijkt dus nog steeds niet zo goed te zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevandalen veel topsporters hebben een zwakke plek en moeten daar extra aandacht aangeven. De grootste fout die Wilco gemaakt heeft afgelopen jaar is om zijn mond er over te houden. Nu heeft hij hopelijk geleerd en kunnen ze hem daarbij helpen zodat hij weer die stap omhoog kan maken. Zijn introvert karakter is eigenlijk zijn grootste zwakte.

tendam

Misschien kan Kelderman deze dagen eens babbelen met Sven Kramer, die ook een zwakke rug heeft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Inderdaad Sven is een goed voorbeeld hoe je met een zwakker lichaamsdeel toch het maximale uit een carrière kan halen.

kelderfan

Sven praat al met Gesink; direct gaat hij nog een uurtarief berekenen.;)

kelderfan

Misschien is 't wat om Sven Kramer in de wielerploeg op te nemen, want volgens mij kan hij een aardig stukje fietsen; Laurine van Riessen is hem voor gegaan.

Netraam

'@Kelderfan
Daar heeft Sven het eerder over gehad, waarbij hij heeft aangegeven dat hij fietsen niet leuk vind.

Laatst gewijzigd
wolfje

'@Kelderfan, Netraam
Destijds heeft Belkin er ook over nagedacht om Kramer een contract aan te bieden, maar ze hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat ze verwachten dat het wel een jaar of 2 zou duren voordat Kramer het gewenste niveau zou hebben.

kelderfan

'@netraam, wolfje
Het verschil is nu wel, dat hij al onderdeel uitmaakt van Team LottoNL-Jumbo. Hij gaat nu met de wielerploeg samen trainen en dat zal dus moeten blijken.

Netraam

'@kelderfan
Hij fietste al een tijdje als schaatstraining, maar dat betekend niet dat hij nu ineens grote stappen gaat maken zonder er specifiek voor te leven - die 2 a 3 jaar waar Plugge het toen over had. Om nog maar niet te spreken over zijn motivatie, zoals hij zegt in een bericht op wielerland:
"Grootste tegenstander van Kramer op de fiets: verveling. ,,Het is alleen maar fietsen. Schaatstrainingen zijn afwisselender. Het is fietsen, schaatsen, hardlopen, krachttraining. Er is veel meer variatie'' zei hij in november 2008. Zomer 2009 zag hij Robert Gesink nog fietsen in het trainingskamp bij St. Moritz: ,,Die deed iedere dag hetzelfde. Vijf, zes uur alleen maar fietsen. Saai? Ja, nogal''. "
(http://www.wielerland.nl/index.php?Itemid=36&id=10174&option=com_content&task=view)

kelderfan

'@Netraam
Je hebt gelijk hoor. Het is misschien wel goed, dat Sven met de wielerjongens praat en meetraint.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sven zei onlangs bij 5 jaar later toch weer heel wat anders. Hij fietst nl gewoon best veel, En hij vind dan schaatsen het leukst maar wielrennen zit daar vlak achter. Blijkbaar is hij de laatste jaren dan toch weer meer van het fietsen gaan houden.

Avatar of
Nick Doup
admin

In 5 jaar later vertelde Sven onlangs nog dat fietsen voor conditie is, en voor de lol (vanaf 29:00)

Helaas geen directe vraag over de wielerploeg van Pauw, maar ik denk dat Svens mening iets is bijgedraaid ten opzichte van 2010. Afgelopen mei reed hij nog de Ronde van Overijssel (1.2) uit namens zijn clubteam.

5 jaar later

Edit: Wat Rahimns dus zegt ;)

Laatst gewijzigd
Netraam

'@kelderfan
Je hoeft ook weer niet zo te doen, hoor. Ik probeer gewoon open en eerlijk uit te leggen waarom ik denk dat Sven Kramer niet de (tijdelijke) overstap zal maken van het schaatsteam van LottoNL naar het fietsteam van LottoNL.
EDIT:
@rahimns & @Nick Doup
OK, dan dus toch. Maar welke wedstrijden heeft hij eigenlijk allemaal gereden? Na zijn poging mee te doen aan Olympia's Tour 2011 heb ik niets meer gevonden...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 34 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.