Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 349 ... 405 406
tendam

'@robertowilco
Verhoeven is technisch directeur. Ik weet niet precies vanaf wanneer, maar niet vanaf 2010. Maassen en Boven zitten er al een tijdje, maar dat soort figuren heb je bij elke ploeg, alleen bij LottoNL zou dat niet kunnen omdat het LottoNL is ;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kasseien is het terrein waar de namen van vandaag (Dupont en Van Hoecke) ook goed uit de voeten kunnen toch? Volgens mij schiet de selectie van volgend jaar daar ook helemaal niet tekort, meer dan genoeg goede renners voor die koersen.

De heuvelklassiekers zijn inderdaad duidelijk wel de koersen waar ze zich niet meer op richten en ze voor de finale weinig renners hebben die er iets te zoeken hebben. Pijnlijk misschien dat ze daar zo tekort schieten, maar ook een keuze die uitstekend te begrijpen valt.

Laatst gewijzigd
richi

'@tendam ..... laten ze beginnen met een topper als eerste man in de leiding aan te stellen. Die visie heeft en inspirerend werkt. Komt Marijn Zeeman mogelijk ook weer tot zijn recht.

richi

'@StonedCamel ....daar heb je een punt. Het vroeger uitstappen in de tour van Cancellara leverde wel iets moois op.

Klootje Kriekeljon

Vlek, had het zelf niet over van Hoecke.

Zie bij Dupont juist in de echte kasseienkoersen ook behoorlijk wat DNFjes in de kasseienkoersen door de jaren heen. En Nokere koers en vooral Schaal Sels is ook net iets anders dan DDV, E3, PR, RVV. En niet alleen het niveau.

De heuvelklassiekers zijn er trouwens ook niet veel, dus dat is wellicht een verstandige keuze ja.

S. Morgenstern

Een renner erbij die zich op de kleine koersen van dat deel van de kalender richt kan natuurlijk ook ruimte scheppen voor andere om zich wat meer op de grotere koersen te richten. Groenewegen zie ik bijvoorbeeld niet hetzelfde programma rijden als dit jaar en waarschijnlijk ook wat kansen krijgen in de 'echte' kasseikoersen.

Klootje Kriekeljon

Maar gaat TLJ volgend jaar met een veel vollere WT-kalender dan koersen rijden die ze dit jaar gedwongen over moesten slaan?

Gestoorden

Whaaaaaaaaaaaa! Gesink! Prachtig!

robertowilco

Jongens wat is dit mooi, chapeau Gesink

jvh93

GESINK!!!! man man man wat geweldig dit! Ook Bennett super sterk 4e vandaag en campenaerts weer beulswerk geleverd. Geweldige dag, legendarische overwinning, hoppaaaaa!

dvuden

Super Gesink!!! Weer ouderwets genoten van de etappe van vandaag!! Beloofd wat voor volgend seizoen

Fanny

Fantastische overwinning van Robert Gesink en TLJ !!!!!
Ook heel goed gereden door Bennett en laten we Campenaerts ook niet vergeten.
Voor Gesink zijn eerste etappe overwinning in een grote ronde.
Wat was hij blij.
Mogen de komende jaren nog vele volgen.
Wat me vooral ook deugd doet is dat men deze Vuelta als een team rijdt na het zeer pijnlijke uitstappen van kopman Kruijswijk.
Chapeau !!!
Ik hoop dat iedereen van de ploeg op tijd binnenkomt in deze zéér zware koninginnenrit van de Vuelta 2016 (vlg een ex-prof op internet de zwaarste etappe van alle grote ronden) want dan geeft deze overwinning een echte boost voor het team de komende dagen.
Zoals al eerder heb gezegd is het genieten in deze Vuelta.
Veel mooier dan de TdF van dit jaar.

Gees

Wat een klasbak en wat gun ik het Gesink. Aan alle zure criticasters hier - eet jullie hart uit!

Geweldige etappeoverwinning en Bennet naar de 12de plek opgeschoven.

Fanny

Ook de jonge knecht Bouwman die zijn eerste grote ronde rijdt lijkt zijn benen in deze koninginnenrit te hebben teruggevonden.
Hij finisht als 2e Nederlander op een zeer nette 76e plaats.
Die gaat vast nog wat proberen in o.a. de tijdrit.
Zal een leuk feestje met champagne worden vanavond bij TLJ.

richi

Fantastisch wat Geesink vandaag doet.
Laat deze aanvalslust de basis worden voor Team Lotto Jumbo!

jvh93

Zal er voor Bennett nog een top 10 in het klassement inzitten deze vuelta?

Timocycling

Top 10 is te hoog gegrepen, top 15 is zeer realistisch en dat is zeer goed voor hem! Heeft zich mooi ontwikkeld, ook vandaag gewoon 4e hoor.

Troma

axelmerckx ‏@axelmerckx
Wondering if @georgenbennett will be mad at somebody at the finish. Go george!!!#vuelta2016 #proveit

Bennett had hier nooit gewonnen volgens mij, maar misschien denkt hij daar zelf anders over. (Bennett deelde de twee namelijk)

mus van de maasstad

Waarom zou bennet boos moeten zijn op iemand?

xistnc

Dat zou niet slim zijn van George. Die krijgt alle support om voor het klassement te rijden. En hij zal hopelijk snappen dat een ritzege van Gesink voor de sponsors het meervoudige waard is, vergeleken met een eventuele zege van hemzelf.

Edit: dan heeft George de re-tweet weer snel verwijderd zeker? Maar het lijkt me logischer, dat die re-tweet er niet geweest is.

Ah, hij heeft hem geliked. Ook niet heel slim, maar net van een ander kaliber dan een re-tweet.

Laatst gewijzigd
Gees

Bennet boos op Gesink? Nah

tendam

Misschien refereert Merckx aan iets uit het gezamenlijke verleden van hem en Bennett, immers vandaag was er geen reden om boos te zijn aangezien de situatie voor zowel Gesink als hemzelf ideaal was: beiden hoefden (aanvankelijk) niks te doen.

robertowilco

Zou wel eens graag willen weten waarom Gesink is overgegaan naar een grote versnelling en blijvend op die trappers staan, het was toch vroeger kenmerkend voor hem dat hij dat klein molentje draaide. Een heel andere stijl toch.

Loek de Rooij

'@robertowilco, kijk naar het interview met Gesink op nos.nl, daar geeft hij zelf antwoord op die vraag.

tendam

Die grote versnelling is niks nieuws, zo rijdt hij echt al jaren als het 'crunch time' is. Hij gebruikt het koffiemolentje alleen om energie te sparen, dat is nog een Armstrong-erfenis. Blijkbaar lukt dat nu alleen niet zo.

1 2 ... 349 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.