Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 351 ... 405 406
Spruch

Mooi interview met Delahaije op radio 1 vanavond.

ti-raleigh

'@xistnc
Dat is niet wat ik bedoel. Als hij een persoonlijke knecht had gehad om kleine gaatjes dicht te rijden (in de groep Froome) en om water te halen, had hem aanzienlijk gescheeld. Maar goed...
Met een beetje geluk kan hij nog top 10 rijden. Als Moreno nog veel werk moet doen voor Nairo en Delacruz krijgt een mindere dag....

Janjanssen98765

'@ti-raleigh

Als je ziet wie er allemaal zijn afgereden in dat eerste uur dan is het vrij raar om te verwachten dat Tankink of Keizer daar nog bijzit.

Chrys

Het peloton brak al na 3 kilometer in die verschillende groepen. Contador viel zo'n beetje aan vanuit het vertrek, dan wordt het lastig om iemand bij Bennett te hebben.

Gees

xistnc. Nou, Talansky werd in die rit 8ste en zat dus wel degelijk in de kopgroep toen Bennet 4de werd.

Simonissimo

'@Gees
Nee, dat zat hij niet. Talansky is uit het peloton gedemarreerd die dag.

Gees

Is dat zo? Dan heb ik me vergist. Maar wat zal hij dan een jasje hebben uitgedaan om toch 8ste te worden.

Yeez

'@gees ook al zo iemand die conclusies trekt op basis van uitslagen, verwacht dat tankink of keizer wel even bij bennett zat terwijl 90 renners op bijna 1 uur binnenkwamen. Ja, deze man is een echte wielerkenner.

jerteg

'@jessevdalen - Vanuit de start had er best een renner mee mogen zitten met Bennett. Ben het verder met je eens dat ze waarschijnlijk op de eerste of tweede klim toch zouden worden gelost.

Gees

'@Jesse. Over wie heb je het als je zegt 'deze man is een echte wielerkenner'?

Pieterboy

Over mij

Gees

Daar kan ik me iets bij voorstellen, Pieter. :)

Hoe onwaarschijnlijk ook, mocht Jesse sarcastisch zijn geweest en toch op mij doelen...dan wil ik je graag meegeven dat
1. Ik al had aangegeven me te hebben vergist mbt Talansky.
2. Ik nergens heb beweerd dat er persé meer renners bij Bennet hadden moeten zitten gisteren.
3. Ik me absoluut niet bestempel als wielerkenner, maar meer als wielerliefhebber, met een fetish voor TLJ.
4. Mocht je vanochtend met het verkeerde been uit bed gestapt zijn, doe eens als ik en stap met je goede been uit het verkeerde bed.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ jesse
Zooow. We hebben dus échte wielerkenners onder ons.
Doe mij nog eens even een kort verslag van de etappe dan. Waar precies was de aanval van Contador en op welk moment kwam Bennett alleen te zitten ?

Laatst gewijzigd
tendam

'@ti-raleigh
Ik heb het niet gezien, maar omdat de hele Sky-ploeg werd gelost vind ik het niet raar dat LottoNL er ook niemand bij had zitten... de enige mogelijke was misschien Gesink geweest, maar die nam een snipperdag.

Yeez

Contador viel vanuit de start aan, Veel renners leken mee te kunnen met de groep, tot dat er een val was. Hierdoor zijn oa froome chaves en veel knechten van sky opgehouden. Daarna heeft sky nog lang achtervolgd (met gesink) om terug bij froome en chaves (groep 2) te komen. Daardoor ging men in moordend tempo de 1ste klim op waardoor al veel mannen gezien waren.

Gees

Je bent een echte wielerkenner, Jesse.

Yeez

Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik irriteer me de laatste tijd alleen dat er zo makkelijk ding worden geroepen op het forum. Iedereen kijkt even op procyclingstats even de uitslag en denkt vervolgens te weten dat tankink of keizer wel even mee had kunnen zitten, talansky in de kopgroep zat de dag ervoor (omdat hij 8ste werd) en bennett daardoor minder is geworden. Dat vind ik gewoon jammer. @gees

Gees

Ok Jesse. Ik was echt in de veronderstelling dat die gifkikker van Cannondale in de kopgroep van 42 zat. Niet zo gek wanneer je je beseft dat er meestal 2 of 3 van hen meezitten. Helaas had ik ze niet allemaal op het netvlies. Vervolgens gaf xistnc aan van niet en dacht ik, effe procycling checken. En wat ik al eerder aangaf, ik had al aangegeven dat ik me vergist had. En wb Bennet, ik ben hartstikke enthousiast over hem hoor. Wmb interpreteer je sommige zaken anders dan ik bedoel.

Chrys

Ai... De line-up voor Quebec en Montreal.

Wilco Kelderman
Tom Van Asbroeck
Twan Castelijns
Moreno Hofland
Timo Roosen
Mike Teunissen
Alexey Vermeulen
Dennis van Winden

Klootje Kriekeljon

Geen Gesink joh.

Yeez

Geen kruijswijk & battaglin joh ;)

Gees

Roglic, Vanmarcke?

Jotto-Lumbo

Tjaa, door het drukke programma en de blessures blijft er niet veel meer over voor Canada. Hopen dat Kelderman de meubelen weet te redden. Vorig jaar toch een mooie 6e plek in Montreal. Het blijft btw verdacht stil rond zijn overstap, wat hoop ik dat er binnenkort een berichtje op wielerflits komt dat hij zijn contract toch verlengd heeft. Niet alleen voor WT koersen van een week is hij een unieke man in deze ploeg, maar als de spoeling dun is kun je hem ook nog in dit soort koersen mee laten doen voor een mooie plek. Hij is te veelzijdig om te missen volgend jaar. Weet iemand toevallig waarom Roglic niet naar Canada gaat? Zou toch een goede toevoeging zijn voor het team daar.

Jotto-Lumbo

'@Gees, Vanmarcke rijdt de Eneco Tour, is schijnbaar niet te combineren.

Chrys

'@jotto-lumbo
Vanmarcke wordt vader toch? Dicht bij huis koersen geen probleem, maar aan de overkant van de plas?

Roglic inderdaad wel de opvallende afwezige.

1 2 ... 351 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.