Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 352 ... 405 406
Gees

Jotto Lumbo. Ja, dr zit een week tussen. Misschien ook wel goed om Roglic daar te aanschouwen.

Hakkie2

Zou Roglic niet gewoon het EK tijdrijden willen rijden voor de winst? Dan is ter voorbereiding naar Canada vliegen niet ideaal.

Laatst gewijzigd
Gees

Dat zal t zijn Hakkie. Die vindt plaats van 14-18 september uit mn hoofd. Bouwman, Lindeman, Lammertink, Keizer doen daar ook mee. Wel erg kort op de Eneco Tour.

En die afhaalchinees, heeft hij al gekoerst voor TLJ?

tdb

Ik denk dat de chinees alleen is gecontracteerd om nationaal kampioen tijdrijden op een Bianchi te worden om zo reclame te maken. Daarna kan die mooi naar het nieuwe chinese WT team :)

Gees

'@tdb. Foe Yong Hai Five! :)

Laatst gewijzigd
Chrys

Oja, dat EK is er ook nog. Veel koersen op het programma nog!

Gees

Bennet mooi voorin. Gaten in het peloton. Benieuwd wie er achter hem zaten.

Chrys

'@turtlehead
Groenewegen rijdt sowieso, dus ze zullen wel een selectie op zijn maat afsturen. Wynants, Wagner denk ik, Vanmarcke en Lammertink misschien en dan nog wat mannen uit GB of Vuelta.

Daarna zijn er nog maar weinig koersen over. Italiaans najaar mogen ze niet rijden op Lombardije na, misschien nog een paar Belgische koersjes en Paris-Tours.

TiesW

Haha, Bennett kwam even langs bij Orica. Richting het eind van de video https://www.youtube.com/watch?v=bymxTdVGH5U

Hermannmg

Aangezien die Kelderman een ontzettende wijfelaar is kan het goed dat hij toch nog niet zeker weet of hij naar Giant wil. Heb opstellen als kopman vind ik wel wat zeggen, niet dat ze andere opties hebben maar toch.

defietser

De veelwinnaar voor TLJ is Timothy Dupont in 2017

Yeez

Dan zal van asbroeck ook weg gaan denk ik.

wieler4live

Weet iemand de precieze namen van de renners voor het jaar 2017 voor lottojumbo? En hoeveel zouden er nog ongeveer bij komen iemand een idee?

Kelderman Rules

'@wieler4liveRiders
BATTAGLIN Enrico
BENNETT George
BOOM Lars
BOUWMAN Koen
CAMPENAERTS Victor
CASTELIJNS Twan
CLEMENT Stef
DE TIER Floris
GESINK Robert
GROENEWEGEN Dylan
KEIZER Martijn
KRUIJSWIJK Steven
LAMMERTINK Steven
LEEZER Tom
LINDEMAN Bert-Jan
LOBATO Juan José
MARTENS Paul
OLIVIER Daan
ROGLIČ Primož
ROOSEN Timo
TOLHOEK Antwan
VAN EMDEN Jos
VAN DEN BROECK Jurgen
VERMEULEN Alexey
WAGNER Robert
WYNANTS Maarten

Kelderman Rules

'@defietser is Dupont al bevestigd of is dit jouw hoop voor volgend jaar?

Klootje Kriekeljon

Al die Orica filmpjes zijn echt een groot plezier om te kijken TiesW! Leuke kerel die Bennett ook, doe er nog maar een paar van.

En Chaves, leukste ventje van het peloton. Wat moet dat leuk zijn om met/voor die man te fietsen.

wieler4live

24 renner daar komen er nog een stuk of 4 bij denk.ik

Dutch Cycling Fan

'@wieler4live: het zijn er al 26. Daarnaast hebben van Asbroeck en Kelderman een aanbieding op zak waarbij de Telegraaf heeft gemeld dat Kelderman vertrekt naar Giant.

Ik verwacht dat men met 29 renners het seizoen in wil gezien het aantal toegenomen WT koersen. Ik hoop dat Kelderman blijft (maar die gaat denk ik weg) en dat van Asbroeck eventueel ook door gaat bij TLJ. Ik zie graag Trentin of Henao komen (beide volstrekt onhaalbaar denk ik). Ik verwacht een Dupont als ook van Asbroeck gaat en ben dan erg benieuwd wie er verder nog bij komt.

irriducibili

Op de Vlaamse klassiekers na ga je er naar mijn mening duidelijk op vooruit.

Redelijke tot prima aanwinsten en daarbij de verdere ontwikkeling van hele goede aanwinsten van afgelopen seizoen en/of jeugdig talent zoals Roglic, Battaglin, roosen, Castelijns, groenewegen enz.

Vanmarcke zal node gemist worden. Kelderman, hofland, teunissen en van asbroek zijn op papier goede renners die (evt) vertrekken, maar hebben dit seizoen weinig bijgedragen aan de palmares van de ploeg. Wat dat betreft verwacht ik komend jaar puur qua overwinningen meer dan dit seizoen

Laatst gewijzigd
tendam

'@irriducibili
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, hoezeer ze erop achteruit gaan in de Vlaamse klassiekers. In de Ronde dit jaar leek Lars Boom voor z'n lekke banden de sterkste man in koers. Echt waar. Ik weet niet waarom mensen dat nu alweer vergeten zijn.

@klootje
Ik denk dat er bij de meeste ploegen wel een Chaves rijdt, maar je leert ze niet kennen omdat ze geen Backstage Pass hebben. Wat dat betreft is het een gouden zet van Greenedge, het maakt ze sympathiek en bindt volgers.

@jotto-lumbo
Te veelzijdig om te missen... nou ja, hij reed dit jaar wel een paar goede etappes hier en daar, maar ook vooral veel slechte. Op basis van de afgelopen 2 jaar kunnen ze Kelderman best missen.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ tendam 13.34 uur
Ik zeg in een eerder bericht dat het jammer (!) is dat Bennett niemand mee had en geen schande. Maar aangezien de eerste 30 kms 'vlak' waren betekent dat dus dat niemand de opdracht heeft gekregen om bij George te blijven. Het was dus geen onkunde, maar een kwestie van niet alert zijn. Waarschijnlijk waren ze nog aan het genieten van de zege van Gesink. En dat kan ik nog wel begrijpen ook nog. Ngmaals het is géén schande maar gewoon jammer voor George.
Maar sommige échte wielerkenners zullen deze uitleg wel belachelijk vinden (en daar bedoel ik jou niet mee tendam ).

defietser

Dat is mijn hoop voor volgend jaar.

TiesW

Inderdaad erg leuk Klootje. Vind Orica (onder andere door deze filmpjes) een van de leukste ploegen van dit seizoen, leuke manier van koersen, toffe renners en laat overal hun stempel achter. Het zal in iedere teambus er wel ongeveer zo aan toe gaan maar zo'n kijkje achter de schermen maakt het allemaal wat leuker voor ons. Gezellige boel met Bennett daar, back to the roots. Verwacht dat Orica vooraan staat om hem binnen te harken als die mogelijkheid zich voordoet.

tendam

'@tiesw
Die mogelijkheid was er twee jaar terug natuurlijk, toen Bennett moest smeken om een contract en LottoNL hem opraapte. Blijkbaar ziet Greenedge het niet in hem zitten.

Hakkie2

Bennett heeft net zijn contract verlengd t/m 2018. Voorlopig dus niet aan de orde. Na 2018 eerst maar eens kijken of de ploeg blijft bestaan, voor we ons druk maken over de teamsamenstelling.

1 2 ... 352 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.