Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 355 ... 405 406
Fanny

'@mooiman
Dank je wel.
Natuurlijk is dat toegestaan, doe ik ook wel eens.

defietser

Maar nu moeten er toch nog enkele renners gecontracteerd worden. Ja, zeg het maar.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Zijn er bij iemand al meer namen bekend van de vijf renners die volgens de media (ik meen Telegraaf) getest zouden worden om te bekijken met welke renner TLJ zich verder zou willen versterken?

Timothy Dupont en Gijs van Hoecke werden genoemd. Wie zullen de andere drie zijn? Moeten we dan denken aan een David Per? Ik zie steeds meer opties onder contract staan bij andere ploegen dus ben erg benieuwd welke renners er naast eventueel verlenging van van Asbroeck nog bij zullen komen.

jvh93

Ik verwacht op zijn minst nog 1 snelle man die ook in de kasseiklassiekers van waarde zou kunnen zijn. Op dit moment staat er namelijk wel een enorm matig team rondom boom en vraag ik mezelf zelfs af of ze überhaupt 8 man in elke koers op gaan stellen. Maar al met al vindt ik best dat ze een mooie transferperiode hebben gedraaid tot dusver. Het terughalen van clement en het halen van van de broeck voor kruijswijk zijn prima, lobato pakt over het algemeen ook wel een aantal overwinningen. Ik ben sinds Oman groot fan van de tier en denk dat hij zeker nog meer progressie van boeken. Tolhoek heeft ook zeker potentie en Olivier kan ons allen verassen. Ben benieuwd wie er nog komt en/of blijft.

defietser

Pieter van Speybrouck en Ben Hermans

Dutch Cycling Fan

Defietser: denk je dat of heb je die namen ook gelezen in de pers? Hermans zou een mooie aanvulling zijn!

tendam

Nou, Ben Hermans kunnen ze niet testen, want die zit in Spanje... maar ik kan me zo voorstellen dat BMC hem graag behoudt. Die hadden ze een aantal jaren eerder moeten halen, is al heel lang een jongen met potentie.

Hakkie2

Ze hebben er nu 26, met misschien nog Van Asbroeck er bij is dat al 27. Ik verwacht eigenlijk weinig bijzonders meer. Misschien toch nog een contract voor Tankink en/of Van Winden en een contract voor David Per. Of 1/2 van de getestte spelers, maar dat zijn dus ook geen bekende namen. Spelers die al jaren WT rijden hoef je natuurlijk niet meer te testen.

Laatst gewijzigd
Spruch

'@Hakkie
Zit je voetbal te kijken, dat je het over spelers hebt ;)?

Persoonlijk verwacht ik nog wel 1 of 2 versterkingen bergop nu Kelderman vertrokken is. Een leuke verrassing a la Roglic, Battaglin, Lobato.

Loek de Rooij

Ik hoop nog steeds op Scott Thwaites, die zou er ver uit zijn met een WT ploeg, maar niemand lijkt te weten welke ploeg.

Dutch Cycling Fan

Scott thwaites voor de voorjaarsklassiekers en Hermans bergop. Van Asbroeck verlengen en ik zeg prima :-)

Hakkie2

'@Spruch: ja, sorry. Van de 22 op het veld hoef ik er geen 1 bij TLJ te zien :p

Laatst gewijzigd
xistnc

Gesink doet bij 32 graden eventjes 80km op de rustdag, inclusief een aantal KOMmetjes waaronder op de slotklim...

Bennett reed een klein stukje mee, maar geloofde het al snel wel.

Laatst gewijzigd
tight

Jaja met 391 Watt over 19 minuten op de slotklim. Die gaat knallen morgen. Bennett is trouwens al vrij vroeg weer terug naar het hotel gereden ipv de slotklim te doen.

Hermannmg

Van Asbroeck zal zich wel dood schamen en hij staat nu een beetje in het krijt bij lotto jumbo. Ik hoop dat hij verlengt, zie in hem wel een goede sprintaantrekker voor Groenewegen die in de kleinere koersen voor zichzelf mag gaan.
Hoop zelf dat ze nog 1 absolute kopman kunnen gaan halen die multi-inzetbaar is, een veelgenoemde naam hier is Trentin. Deze zou ik ontzettend graag zien komen maar er wijst bijna niets op dat dit ook maar zal kunnen gebeuren. Geen enkel gerucht in media en ook geen enkele verbindingen te vinden via social media (volgen, terug volgen etc.)

Poeksel

'@luckyloek: http://www.cyclingweekly.co.uk/news/racing/scott-thwaites-set-sign-dimension-data-2017-279855

Loek de Rooij

'@Poeksel, bedank voor de info. Dat had ik gemist.

gardeyn

'@hermannmg: volgens mij is Van Asbroeck dit jaar regelmatig juist een flinke stoorzender geweest in het afzetten van Hofland.

Ze houden trouwens ook niet echt rekening met het herstellen van een jetlag als hij gisteren zou moeten vliegen (ik weet natuurlijk niet hoelang Kelderman al in Canada zit).

tdb

van Emden stapt niet meer op in de Vuelta. Te vermoeid...

Laatst gewijzigd
horsm

hee... jammer van Van Emden. Ik had gehoopt dat hij de tijdrit nog ziu rijden.

horsm

en van Asbroeck gaat niet naar Canada imdat hi zijn paspoort is kwijtgeraakt in de trein...

xistnc

Die pakt natuurlijk het vliegtuig naar Canada, om in te vallen voor Van Asbroeck.

Hakkie2

Deze Vuelta had best wat voor Van Emden kunnen zijn. Elke vlakkere rit of aanloop Kruijswijk uit de wind houden. Hij had heel belangrijk kunnen zijn. Maar met het uitvallen van Kruijswijk verviel ook het doel voor Van Emden grotendeels.

robertowilco

Jos van Emden zegt, ga me voorbereiden voor andere doelen, dat kan eigenlijk alleen de Eneco tour zijn lijkt me.

Fanny

Deze editie van de Vuelta is dan ook erg zwaar voor de meeste renners met heel veel finishes op steile bergetappes.
Volgens mij heeft een van de ploegleiders van Movistar enige dagen geleden gezegd dat deze editie de zwaarste sinds jaren is.
De koninginnenetappe was volgens hem zelfs de zwaarste van alle grote rondes.
En zoals iedereen wel weet lopen de wegen over het algemeen voor geen meter vlak.
Veel renners zijn dan ook erg vermoeid en zullen blij zijn als ze Madrid halen.
Er zijn al meerdere renners door oververmoeidheidverschijnselen afgestapt mede ook door de vele lange verplaatsingen.
Van Emden is dus ook oververmoeid geraakt.
Was ook wel te zien in de laatste etappe toe hij nog even 3km voor de finish probeerde te ontsnappen.
Er zat echter helemaal niets achter. Je kon het verschil duidelijk zien met Benatti.
Benieuwd hoe de andere renners van TLJ de 2e rustdag hebben verteerd.
Vind het overigens erg knap dat de jonge Neo knecht Bouwman nog steeds in koers is in deze toch wel erg zware editie.
Als hij de benen er nog voor heeft zal hij denk ik wel proberen een goede tijdrit te rijden op vrijdag rondom het voor vele renners bekende plaatsje Calpe.
Van Gesink verwacht ik nog wel iets vandaag omdat hij gisteren op de rustdag de bergaankomst (steile muur) heeft verkent (laatste 80km).
Ook Bennett heeft deze etappe verkent maar was hiervan al gauw weer terug in het hotel.
Als Gesink het vandaag niet lukt om te ontsnappen, dan zal hij nmm zeker, in de een na laatste etappe met een lange bergaankomst op de Alto Aitana, proberen te ontsnappen en de etappe te winnen.
Zou mooi zijn als TLJ nog een etappe kon winnen.
De kans met Gesink daarop is natuurlijk het grootst.

1 2 ... 355 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.