Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 364 ... 405 406
xistnc

33e, is dat 'netjes vooraan'?

Mooie_Mario

'@xistnc
Als je de koers gezien had, wel ja.

xistnc

Prima, maar dan begrijp ik niet waarom het zin heeft om dat af te zetten tegen twee renners die daar vlak achter zitten.

Mooie_Mario

'@xistnc
Ze zijn allemaal ongeveer dezelfde leeftijd (Tolhoek 1 jaar ouder) en hebben beide een contract getekend bij een WT ploeg. Het gerucht gaat dat Per een van de 5 'geteste' jongens van TLJ is. Dus daarom zette ik ze even in hetzelfde perspectief.

@Kelderfan, ik heb het niet zo op Amerikaanse renners en de overstap naar Europa. (natuurlijk gaat dat ook wel eens goed) Maar ik zie liever wat jonge talenten van bijvoorbeeld Stölting Service Group komen dan van Axeon. (Kamp bijvoorbeeld).
En om nog een leuke naam te noemen Lachlan Morton.

Laatst gewijzigd
Gees

Waarom bollen renners, zoals Teunissen vanmiddag weer, zo idioot uit door het midden vh peloton? Dat is vragen om valpartijen.

Dus Tom van Asbroeck gaat niet in op het aanbod van TLJ?

kelderfan

'@Mooie_Mario
Ik begrijp wel wat je bedoelt met Lachlan Morton, maar die Krists Neilands is geen Amerikaan, maar een Let. Maar David Per lijkt mij niet verkeerd, omdat het ook nog eens een landgenoot van Roglic is.
Maar ik had de indruk, dat hij op 't lijstje stond van TLJ, maar dat zij verder gingen kijken en derhalve bij Daan Olivier terecht zijn gekomen.

kelderfan

'@Gees
Wat bedoel je met Van Asbroeck?

tendam

'@kelderfan
Als je denkt dat ze Daan Olivier hebben gehaald ipv David Per, vind je hun transferbeleid wel erg slecht... twee totaal verschillende renners. De enige overeenkomst is dat ze allebei jong zijn.

Gees

Dat ie weigert het contract te tekenen, Kelderfan?

kelderfan

'@Gees
Je bron aub? Ik ben wel benieuwd en ik hoop, dat hij wel blijft bij TLJ.
@tendam
Na het gerucht David Per kwam pas Daan Olivier in beeld. Het zijn zeker verschillende types. Maar nu is Per kennelijk een van de vijf geteste renners.
Tot nu toe zijn bij mij bekend Dupont, Van Hoecke en Per. Dan zijn er ook nog 2 onbekende renners.
Dupont valt kennelijk af.

Hakkie2

'@kelderfan: ook bij het niet tekenen van Van Asbroeck was Traksel de bron. Misschien moet je eens wat vaker eurosport luisteren kelderfan ;)

Gees

Idd, Traksel is de man. En de enige reden waarom ik Eurosport opzet, als t om wielrennen gaat

kelderfan

'@Gees
Ik heb inderdaad 't gevolgd op Sporza en als er iets bekend is, wat Belgische rijders betreft, hebben zij toch wel 't nieuwtje.
Die Traksel heeft inderdaad zijn bronnen. Maar ik vind 't na Hofland al weer een kleine aderlating voor 't voorjaarswerk. Arme Lars Boom, want met Leezer en Van Emden komt hij niet ver in de ondersteuning.
@Hakkie
Dat doe jij toch wel voor mij {Eurosport}.;)

Gees

'@Kelderfan. En Tankink wil persé een 2 jarig contract. Wmb geen Tank, Van Winden en Van Asbroeck meer....geeft alleen maar ruimte om goede renners te halen als Elmiger, Vanhoecke en Per

Boom heeft Wynants ook nog. 12de in PR vorig jaar, als ik me niet vergis.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Gees
Met alleen Wynants kom je niet ver in de ondersteuning van Lars Boom, want vorig seizoen ging 't ook niet zo goed met Wynants.
Maar als Elmiger leeftijd 37 genoemd is door Bobby, dan hoop ik, dat TLJ ook gaat informeren bij andere renners van IAM en dan in overleg met Clement en Kruijswijk.
Want Denifl is nog een bruikbare knecht voor Kruijswijk's Giro-ploegske en Vegard Stake Laengen en Reto Hollenstein zijn bruikbare knechten voor Lars Boom's Vlaamswerk-ploegske.

Gees

Nee, Elmiger heb ik niet van Traksel.], Kelderfan. Wmb blijft Van Asbroeck ook (reed een prima PR vorig jaar tot hij viel). Maar als meneer niet wil, houdt het op.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Gees
Dan gaat 't kennelijk toch om geld, dat Hofland, Teunissen en nu ook Van Asbroeck niet verder willen met dit team.
Want het was toch zo, dat Hofland en Van Asbroeck een aanbieding op zak hadden van TLJ. Ik hoop, dat Plugge hem op andere gedachten kan brengen.

Gees

Geld, en/of contractduur. Wellicht het programma. Hofland heeft iig, net als Kelderman, een verlaagde aanbieding gekregen. Je zou toch denken dat iig Van Asbroeck z'n handjes dichtknijpt ermee..maar nee.

Laatst gewijzigd
Chrys

Hmm.. Ik denk dat Van Asbroeck dan misschien wel een aanbieding heeft van Wanty bijvoorbeeld. Bij andere WT ploegen zie ik hem niet direct een andere rol krijgen dan die hij nu heeft bij TLJ.

kelderfan

'@Chrys
Hoe zit 't dan met Hofland. Gaat Hoffie dan ook naar Wanty. Of heeft Bobby betere info.
Maar ik begrijp ook nog steeds niet, dat Lobato is gehaald en dat Jiang een stageplek heeft gekregen bij TLJ.

S. Morgenstern

Hoe zit ‘t dan met Hofland.

Die gaat naar een ploeg die de Ronde van Utah ook niet gaat rijden. Tijdje geleden bekend geworden.

kelderfan

'@vlek
Ha, ha!
Maar PCS weet nog van niets en ook Hoffie geeft ook geen uitsluitsel. Misschien weet Bobby meer natuurlijk.;)
Oh, ja ik zie 't al "Team Tjallingii" met Bobby Traksel, Kenny van Hummel en Erik Dekker.

S. Morgenstern

PCS heeft nog geen deelnemerslijst voor de Ronde van Utah? Vervelend.

kelderfan

Ja, dat is zeker heel vervelend en ik kijk er altijd naar uit, maar jij vindt die Amerikaanse rondjes maar niks. Dan is 't dus voor jou vervelend, dat de ToC een WT-koers wordt.

S. Morgenstern

Ik vind die Amerikaanse rondjes maar niets? Sure.

1 2 ... 364 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.