'@xistnc
Ze zijn allemaal ongeveer dezelfde leeftijd (Tolhoek 1 jaar ouder) en hebben beide een contract getekend bij een WT ploeg. Het gerucht gaat dat Per een van de 5 'geteste' jongens van TLJ is. Dus daarom zette ik ze even in hetzelfde perspectief.
@Kelderfan, ik heb het niet zo op Amerikaanse renners en de overstap naar Europa. (natuurlijk gaat dat ook wel eens goed) Maar ik zie liever wat jonge talenten van bijvoorbeeld Stölting Service Group komen dan van Axeon. (Kamp bijvoorbeeld).
En om nog een leuke naam te noemen Lachlan Morton.
'@Mooie_Mario
Ik begrijp wel wat je bedoelt met Lachlan Morton, maar die Krists Neilands is geen Amerikaan, maar een Let. Maar David Per lijkt mij niet verkeerd, omdat het ook nog eens een landgenoot van Roglic is.
Maar ik had de indruk, dat hij op 't lijstje stond van TLJ, maar dat zij verder gingen kijken en derhalve bij Daan Olivier terecht zijn gekomen.
'@Gees
Je bron aub? Ik ben wel benieuwd en ik hoop, dat hij wel blijft bij TLJ.
@tendam
Na het gerucht David Per kwam pas Daan Olivier in beeld. Het zijn zeker verschillende types. Maar nu is Per kennelijk een van de vijf geteste renners.
Tot nu toe zijn bij mij bekend Dupont, Van Hoecke en Per. Dan zijn er ook nog 2 onbekende renners.
Dupont valt kennelijk af.
'@Gees
Ik heb inderdaad 't gevolgd op Sporza en als er iets bekend is, wat Belgische rijders betreft, hebben zij toch wel 't nieuwtje.
Die Traksel heeft inderdaad zijn bronnen. Maar ik vind 't na Hofland al weer een kleine aderlating voor 't voorjaarswerk. Arme Lars Boom, want met Leezer en Van Emden komt hij niet ver in de ondersteuning.
@Hakkie
Dat doe jij toch wel voor mij {Eurosport}.;)
'@Gees
Met alleen Wynants kom je niet ver in de ondersteuning van Lars Boom, want vorig seizoen ging 't ook niet zo goed met Wynants.
Maar als Elmiger leeftijd 37 genoemd is door Bobby, dan hoop ik, dat TLJ ook gaat informeren bij andere renners van IAM en dan in overleg met Clement en Kruijswijk.
Want Denifl is nog een bruikbare knecht voor Kruijswijk's Giro-ploegske en Vegard Stake Laengen en Reto Hollenstein zijn bruikbare knechten voor Lars Boom's Vlaamswerk-ploegske.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.