Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 374 ... 405 406
Hakkie2

Vanmarcke is geen afmaker en Boom gooit er de helft van het jaar met de pet naar. In theorie zou Boom bijvoorbeeld ook een knecht zijn die langer mee kan in een bergrit dan Vanmarcke (dat heeft hij al een paar keer laten zien), maar vaak lijkt hij de motivatie daar voor te missen.

Beide een nadeel, maar als Boom echt minder eisen had (financieel of qua omkadering) lijkt me Boom de betere keus.

jvh93

Ik denk dat vooral de tier enorme groeipotentie heeft. Ben heel benieuwd wat hij komend seizoen kan laten zien.

flyellus42

'@sepiroth dus volgens jouw redenatie had ook Gesink wel weg gemogen. Die ligt namelijk nog vaker op het asfalt dan Kelderman en als hij niet valt heeft ie wel persoonlijke problemen om niet te hoeven rijden. Als je over de wisselvalligheid hebt van Kelderman moet je ook de wisselvalligheid van Gesink durven te benoemen. Des te min ga ik grotendeels wel mee in je analyse.

Niballie

Maar Gesink zet de knop om en gaat etappes winnen. Bij Kelderman heb ik altijd het idee dat de misère alleen maar groter wordt na enige tegenslag.

Gees

En hoe afgetraind is Kelderman eigenlijk? Meerdere keren per jaar zie ik die beverwangen en denk ik....

Hakkie2

Kelderman heeft vorig jaar een streng dieet gehad. Dat beviel niet, Kelderman ging er niet beter van presteren.

[Url=https://www.nrc.nl/nieuws/2016/06/16/wilco-kelderman-is-weer-wie-hij-was-2753915-a1505468]Lees hier maar[/url], interessant artikel wat dat betreft.

Laatst gewijzigd
Gees

Thanks Hakkie. Ja, als je je lichaam teistert door een té streng dieet, moet je ermee stoppen en een minder streng dieet nemen. Maar om dan de bolle beverwangen direct weer terug te zien...je kan toch gewoon op gewicht blijven ipv een paar kilo teveel?

Laatst gewijzigd
robertowilco

Een mooi interview vandaag van Tom Dumoulin in De Limburger, hij zegt over Kelderman het volgende; Heb getraint met Kelderman deze week, Wilco kende mentale problemen in de Tour, hij zat in een dip waar hij niet echt uitkwam. Ik denk dat van ploeg verandering goed is voor hem, maar ik ben geen mentor, mentale veerkracht daar gaat het om.

debarreman

'@robertowilco
"mentale veerkracht daar gaat het om"
Het grote voorbeeld wat dat betreft zit juist bij TLJ ...

Gees

Ach Kelderman krijgt ook bij Giant weer alle tijd te groeien naar een rol als kopman. Pfff, hij is toch inmiddels midden 20?

Loek de Rooij

Volgens Kerckhoffs is de deal met van Hoecke rond:
https://twitter.com/raykerckhoffs/status/779587621102190592?s=01

Lekker ook weer zijn 'vooral bekend door' opmerking. Hij kon het toch niet laten om aan zijn 'scoop' een negatieve klank te geven.

Hakkie2

Kerckhoffs kijkt erg weinig wielrennen als hij Van Hoecke vooral van een incident kent. Ik ken hem vooral als supergoede baanwielrenner (op zijn 19e brons op het WK omnium!) die ook heeft laten zien op de weg veel potentie te hebben. Vooral in het Vlaamse voorjaar.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ik kende Gijs van Hoecke ook van de foto's in Londen. En ik geef je op een blaadje heel wat meer mensen ook.

marcinho11

Stin Devolder ligt ook nog voor het oprapen. Zou toch een prima aankoop zijn met oog op het voor seizoen.

marcinho11

Lotto jumbo reageert toch vaak te langzaam. Of ze zijn echt arm en hebben niks meer te spenderen. Hoe dan ook zijn Devolder en nordhaug zoals sephiroth zegt goede versterkingen.

Hakkie2

Daarom is even wachten niet zo erg. Kijk gewoon wat je nog op kunt rapen als de renners bang zijn om volgend jaar zonder werk te zitten. Al zou ik Devolder een slechte zet vinden, die is zelfs wanhopig denk ik nog best duur en kan kiezen uit een heel aantal Belgische PCT teams volgend jaar (project Nuyens?).

Niklas

Even een frustratie droppen: ik word strontziek van die Kerckhoffs! Hij kan geen bericht over TLJ publiceren of er zit wel een zure opmerking bij. En zijn berichten over Limburgse renners zijn altijd lyrisch. Ben je nou journalist of niet, meneer Kerckhoffs?

Niklas

Bianchi wenste vorig jaar dat TLJ ook renners haalde uit Italië en de VS. Dat is gebeurd met Battaglin en Vermeulen, maar ik meen me te herinneren dat er een volgend seizoen nog meer werk van gemaakt zou worden. Klopt dat? En: wat is er vanuit die hoek nog voor interessants te verwachten uit de hoge hoed van TLJ? Ik ben benieuwd!

Verweggistan

'@niklas: Kerckhoffs is volgens mij gewoon een wielerliefhebber die door zijn fanatisme stukjes mocht gaan schrijven voor de Telegraaf. (Beetje zoals Jose Been). Dus journalist is hij niet.

S. Morgenstern

Ik ken Van Hoecke vooral van zijn sterke dag in de kopgroep van Vlaanderen dit jaar. De week erna reed hij in Roubaix vervolgens ook een goede uitslag. Ik had op basis van die weken verwacht dat Etixx hem wel op zou pikken; grotere talenten voor dat werk lijken er bij Topsport niet te rijden.

Gees

Niklas. Klopt, als we de woordvoerder van TLJ moesten geloven. Ergens halverwege dit seizoen heeft hij dat bevestigd. Maar het gaat niet meer gebeuren mbt volgend seizoen denk ik. Mss was het een uitruil met Brand Loyalty die koste wat kost Kruijswijk wilde binnenhouden. Kruijssie eiste extra klimknechten...dan kan de eis voor een extra Yank daarmee wel weggevallen zijn. Puur uit de losse pols dit.

Dutch Cycling Fan

Had men nog voldoende budget dan zou als Italiaan Pozzovivo een mooie versterking zijn. Heuvelklassiekers en kopman kleine klimrondes. Verder prima voor ondersteuning grote rondes bergop en ritten kapen. Geld zal er niet zijn dus blijft het bij een onhaalbare optie lijkt mij.

Klootje Kriekeljon

Yuri van Gelder heeft een heel wat meer indrukwekkende cv dan van Hoecke. Maar de wereld kent hem vooral van....

S. Morgenstern

Ze zullen hem wel halen om zijn kwaliteit op de fiets toch?

Hakkie2

'@klootje: dat zijn dan mensen die weinig turnen kijken, ik ken Van Gelder vooral als de meest constante turner van Nederland van de afgelopen 10 jaar.

Ik snap dat een niet wielervolgende Belg Van Hoecke van dat incident kan kennen, zoals een niet turnen volgende Nederlander Van Gelder van zijn incident. Maar iemand die de sport volgt kent beide toch heel ergens anders van...

1 2 ... 374 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.