Team LottoNL-Jumbo 2016

1 2 ... 375 ... 405 406
Magikdatzeggen

Het inderdaad jammer dat de meeste berichten van Kerckhofs over TLJ een zure ondertoon hebben. Geen objectieve journalist...

Klootje Kriekeljon

Ik neem aan van wel Vlek.

Hakkie, onzin. Er zijn sporters die het zo bont hebben gemaakt dat de meeste mensen altijd aan de schandaaltjes zullen denken. Maradona, Gascoigne, Benzema, di Canio, Rodman, Simpson, McEnroe, Becker, Lochte, Harding, Armstrong, Woods enz.

Het kleeft vooralsnog natuurlijk wel aan die jongen. Maar als het je verbaast dat de Telegraaf dit soort sappige details belicht mag dat natuurlijk ook. :)

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Van de Telegraaf verbaast mij niets. Die hebben ook geen journalisten, alleen opiniemakers.

Maar het geval Van Hoecke is toch niet zo erg dat hij in jouw rijtje past. Het geval Van Gelder trouwens ook niet, al deed de NOS afgelopen zomer wel alsof dat zo ernstig was. Bij Van Hoecke was het na zijn wedstrijd. Dat een 21 jarige Belg wel eens te veel drinkt vind ik niet zo vreemd, eerlijk gezegd.

Klootje Kriekeljon

Ik vind het niet erg, maar heb je de foto's gezien? Dat was niet wat drinken.. Dat was coma zuipen en de ambulance in getild worden.
Zal bij mij veel mee te maken hebben dat liveleak het al jaren prominent in beeld heeft staan op de site, god weet waarom eigenlijk.

Klootje Kriekeljon

Dubbel

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Liveleak ben ik nooit geweest. Die fotos heb ik toen gezien en ik heb daar ook helemaal niets mee (nog nooit dronken geweest, al lustte ik wel een biertje). Maar het is gewoon voor veel wielerliefhebbers niet gelijk het eerste waar ze aan denken bij Van Hoecke, denk ik... Bij een telegraafjournalist blijkbaar wel.

Maar goed, over de renner: ik vind Van Hoecke een prima aanwinst in de ideale leeftijd. Jong genoeg om te kunnen groeien, maar niet zo jong dat hij nog 2 jaar sterker moet worden om mee te kunnen.

Wielerfan1987

'@ Allemaal

De vergelijking tussen van Hoecke en van Gelder is natuurlijk niet bestaand naar mijn idee.

Van Hoecke was destijds nog zo groen als gras en stond op het grootste sportevenement ter wereld na een helaas voor hem desastreuze uitschakeling op het enige onderdeel waarop hij uit zou komen.
Sindsdien is van Hoecke van onbesproken gedrag

Van Gelder is al tegen of in de dertig en had al reeds onder andere een schorsing voor Cocaine misbruik achter de rug(je leest het goed, ik zeg niet gebruik maar misbruik) heeft moeten afkicken en in de kliniek speelde hij het heilige boontje maar in een opgenomen documentaire had hij al een grote mond dat hij het allemaal onzin vond etc.
Van Gelder heeft kans op kans op kans gehad en alle keren zelf zijn ruiten in gegooid waar je zou mogen verwachten van een topsporter dat hij van het eerste akkefietje wel zou leren.
Van Gelder moest bovendien zijn prestatie nog neer zetten toen het bewuste gebeurde!

Niet te vergelijken personen die in opspraak raken door in een niet te vergelijken fase van hun leven hun rem niet te kunnen vinden waar het alcoholgebruik betreft.

Klootje Kriekeljon

https://www.google.nl/amp/s/www.nrc.nl/nieuws/2016/09/23/schrikbewindnee-het-moet-gewoon-elke-dag-beter-4412199-a1523129/amp?client=safari

Sorry maar ik vind Plugge iemand die zo bij de Knvb kan gaan werken. Of hij wordt lijsttrekker van de PvdA.

Hakkie2

Ik vind het een duidelijk en eerlijk verhaal van Plugge. Alleen op het woord schrikbewind had hij moeten reageren: "zolang het commentaar van Kerckhoffs komt is het prima, niemand die hem serieus neemt". Verder een prima en leuk interview. Goed gedaan van Plugge!

mooiman

Realistisch verhaal van Plugge. Het is inderdaad zoals in voetbal met TLJ als een soort PSV. Als supporter moet je dat ook niet vergeten, maar zo af en toe een mooi resultaat houdt dan de moed er wel in.
En zo ' n wielerploeg is inderdaad een behoorlijk bedrijf

Dutch Cycling Fan

Ik lees wel tussen de regels door dat de ploeg al staat. Hoop nog wel dat er naast van Hoecke nog twee renners bij komen en men in iedergeval met 29 renners het seizoen in gaat

S. Morgenstern

Ik heb dat verhaal van Van Hoecke dit voorjaar eerlijk gezegd nooit voorbij horen komen. Gewoon een goede wielrenner volgens mij.

Wielerfan1987

De ploeg staat ook gewoon als een huis vind ik.

Ze raken dan wel een talent als Kelderman kwijt helaas, maar het rendement wat hem werd toegeschreven heef hij afgelopen twee jaar toch ook niet gehaald.
Het verlies van Hofland is ook behoorlijk, buiten hier of daar een overwinning haalde hij ook zijn punten in ereplaatsen.

Natuurlijk is het gemis van Vanmarcke straks ook groot.

Maar tegenover dat alles staat dat de jonge mannen die ze al in huis hebben en hebben gecontracteerd allemaal veelbelovend zijn.

Van jongens als van Hoecke, de Tier en Olivier verwacht ik eerlijk gezegd wel wat.

Een Bennett is gewoon nog altijd in ontwikkeling en heeft zeker dit jaar weinig onder gedaan voor Kelderman.

Van jongens als Roglic, Campenaerts, Boom, Clement en Van Emden kun je zomaar hier of daar tijdrit of proloog overwinningen verwachten.

Groenewegen spreekt natuurlijk voor zich...

Zet daarnaast een verbeterde ondersteuning
Van Kruijswijk en Gesink en je kunt er voorzichtig wel van uit gaan dat de ploeg volgend jaar beter voor de dag zal gaan komen dan dit jaar.

Klootje Kriekeljon

Tis met Plugge net als hier vaak: alles wordt positief vertaald er kan zelden een puntje kritiek van af. Kom op nou zeg, alsof alles prima is en elke tegenvaller onzin is en niet bestaat. Plugge is een typische communicatie-expert. Dus dat doet ie vanuit het oogpunt van de ploeg goed.

Dat ie de ploeg op de rails heeft gekregen dit jaar dat geef ik hem. Maar verbaal is het veel eenzijdig gedoe. Ach ja dat gaat waarschijnlijk voor elke manager op, maar ik heb er niks mee.

Hakkie2

Hij geeft toch gewoon eerlijk aan dat ze niet meer het grote Rabobank zijn? Maar hij wijst wel op het goede seizoen dit jaar, en terecht... Wat moet hij dan zeggen? We hebben een geweldig seizoen maar ik ga er van uit dat dat een incident is?

Klootje Kriekeljon

Hij verdient op dit moment een pluim zoals ik al zeg. Je weet hoe kritisch ik ben over de ploeg.. dit jaar is dat een stuk minder geworden, zelfs over gegaan naar een positief gevoel moet ik toegeven. Dat compliment verdient hij dan natuurlijk ook als het goed gaat onder zijn leiding.

Het is gewoon mijn smaak niet, die Plugge. Met de vraag over de Rooij geeft hij natuurlijk precies weer dat hij nu aan de andere kant van de streep staat. En het kan niet allebei waar zijn. Dat gaat er bij mij ook moeilijk in. Verder is het geen slecht verhaal, had dat vorige jaren ook graag gehoord een realistisch verhaal. Maar toen was hij nergens te bekennen.

xistnc

Ik heb het interview met Plugge nog niet gelezen, maar ik hoop en vermoed dat het samenhangender is dan wat zijn criticasters in het algemeen uitkramen.

Klootje Kriekeljon

Eergisteren.. Again: niet onder de indruk
Vandaag.. #hup fancybears

Dit niveau van samenhang?

xistnc

Context, Klootje, context. Al kan ik me voorstellen dat dat een lastig fenomeen is, als je denkt dat je zelf altijd voor alles de enige context bent.

Plugge over 2015. Eerlijk en samenhangend.

Klootje Kriekeljon

Heel lastig! Daarom maar goed dat er ook op WF herders zoals jij zijn om ons schapen door het dal van duisternis te leiden xistnc.

Gees

De heer is mijn herder

https://www.google.nl/search?q=herdershond&biw=1600&bih=805&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjz3u2lyqjPAhUHnRoKHUMeAnsQ_AUIBigB#imgrc=hi4zKD7ARFjOnM%3A

Laatste man

Nog even over Van Hoecke. Ik heb dat verhaal totaal niet op mn netvlies staan, evenals heel veel andere wielerliefhebbers. Het is hier nog nooit ter sprake gekomen.

Overigens een eerlijk en duidelijk verhaal van Plugge. Waarom hem dan weer wegzetten en de Pvda erbij snap ik niet zo goed. Maar ja, positieve berichten zorgen soms voor allergie.

Gees

Jawel hoor. Heb Gijsie meerdere keren benoemd hier. Jammer dat ik het Plugge artikel niet kan lezen, zit achter een paywall voor mij.

Laatste man

'@Gees.
Ik bedoel zijn 'incident'. Van Hoecke is inderdaad genoemd.

Klootje Kriekeljon

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gijs_Van_Hoecke

Gelukkig liegt internet niet en kun je snel vaststellen dat het wel degelijk veel aandacht heeft gehad en niet een klein dingetje was. Google zijn naam anders even en je ziet letterlijk meteen de foto's. Hoe kan zoiets je totaal ontgaan zijn als je al vaker over hem hebt gesproken, want dát is pas merkwaardig.

Voor de duidelijkheid: het kan me echt aan mijn anus oxideren wat een jonge gast voor gekkigheid uit heeft gehaald als hij er niemand kwaad mee heeft gedaan. Maar de discussie ging enkel over of het aan hem kleeft en dat doet het natuurlijk wel degelijk. Al zullen de echte cracks hem al jaren volgen, elke uitslag van hem uit het hoofd kunnen dicteren -omdat hij al jaren aan de top meedraait- en dan vooral toevallig net gemist hebben wat zijn grootste wapenfeit in het nieuws tot nu toe was. Buiten België dan.

Mbt grootmeester Plugge: zoveel mensen zoveel meningen. Maar ja afwijkende meningen in het tlj-fantopic op WF zorgen soms voor allergie.

Misschien toch even de naam van het topic veranderen, want ze lopen hier zelfs weg als je niet aanhaakt in de complimenten-polonaise.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 375 ... 405 406

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.